mandlisilmadega Nora …. maiasmokk :)

_mg_3500

Varsti on nii, et polegi enam aru saada, kust hakkavad mu oma lapsed ja kus lõpevad “kliendid” :). Naljakas on küll, et kõik mu selle aasta beebid on olnud tüdrukud :)

Ühel ilusal pühapäeval käisin ma pisikesel Noral külas. Tema oli juba minu teine Nora  sellel aastal :). Nora emaga käisin ma kunagi lapsepõlves koos laulukooris ja viimasel laulupeol, küll publiku hulgas, me tutvusime siis nö uuesti. Kuigi blogides olime juba enne tutvunud :)

Noral on suured eeldused kasvada maiasmokaks ja ka minu tööpäev sai väärilise punkti kahe tükki magushapu koogitüki näol :)…või suus :)…või kõhus :)…. ok koogist enam ei räägi…

_mg_3113

See on selline pilt, mida vaadates tuleb mul alati naeratus näole.

Tegime pilte emmega ja issiga…

_mg_3186

_mg_3148

no kui sulle ikka tütar selliste silmadega otsa vaatab, siis kuidas saab talle ei öelda ;)

_mg_3243

vahetasime kostüümi…

_mg_32141

_mg_3245

ja mis siis et uni tuli peale… ikka naeratas ka ;)

_mg_3223

_mg_3283

Ja varbapilt ikka ka ;)

Varbapilte teen ma tavaliselt siis, kui nad söövad ;)….

_mg_3173

Ja siis kui me hakkasime kooki sööma…mmmmmm

_mg_3400

ja kes on Nora ema? ;)

3 Responses to mandlisilmadega Nora …. maiasmokk :)

  1. Lennuk says:

    Minu suur lugupidamine ja austus kuulub väikese Nora emale, kes on kokku pannud esmaklassilise eestikeelse retseptikogu!
    Ja nagu alati, naudin ma sinu fotosid. Olgu nad siis lihtsalt igapäevaelust või siis kunstfotod! Suurepärane!

  2. sirliiz says:

    Küll on armsad pildid, õhkama võtab! Nora emmet ära arvata ei olnud muidugi raske ;)

  3. Veel kord tänud toreda fotosessiooni eest, Krista :)

Leave a Reply

