Supermodell ja osturalli

_mg_3435

Ühest positiivsest küljest on minu teleka vaatamine kuidagi kokkukuivanud. Ei tule sealt enam midagi ja mõni saade, mida ma olin harjunud vaatama, tõsteti mulle täiesti arusaamatule ajal – hommikul kella kaheksaks :)…no ise teavad…ma enam siis ei vaata.

_mg_3419

Nii ma siis puht professionaalsest huvist vaatan supermodelle. Vaatan mida ja kuidas pildistatakse ja pärast näidatakse ühte pilti ka :). Muidu ei ole nii põnev…tavaline rumalate inimeste naistekätsh…aga fotosessioonid mulle meeldivad :)

No ja mis te siis arvate mida mul tüdrukud teevad – vaatavad emmega tema lemmiksaadet :)

_mg_3443

Osturallil käisime eile Liisuga. Nimelt vaatasin siis ilusti internetist järgi, millal tuleb humanae-sse (vot milline tarkpea tuli selle peale, et kodukas ei ole mitte http://www.humana. ee vaid www. humanae.ee) uus kaup ja eile hommikul olimegi juba 5 minutit enne poe avamist kodu uksest välja jõudnud. Igati tubli tulemus meie kohta.

Küll aga selgus poe ukse taga, kui ma juba suurte kottidega inimesi väljumas nägin, silti, et täna avatakse pood tund aega varem. Me ei lasknud ennast sellest segada ja asusime ka otsingutele.

_mg_3430

Kuna Liisu kapis on ikka veel kolm korda rohkem riideid kui Ketlini omas ja nagu arvata võib lähevad riided Liisu kapist otse mustika omasse…nii et ainuke, kes täiendust vajas oli Ketlin.

Liisuga on täitsa mõnus poes käia….. leidis mägnuasjade kasti, tõi mulle sealt asju ühe kaupa vaadata ja viis seejärel ilusti tagasi. Vahepeal hüüdis mind kui ma kuskile vale riiuli taha olin kadunud ja kui siis lõpuks jalanõude riiuli leidis, siis oli tegevust kohe pikalt.

_mg_3438

Kuna ta esimeses poes ligi tund aega ennast ilusti üleval oli pidanud, siis veetsime teise tunni teises poes :). Seal kannatas natuke pissihäda, aga ühe bussipeatuse kaugusele pissile, kuhu meid lahkesti poest saadeti, me ka minema ei hakanud :)

_mg_3413

Liisu valis küll sealt nii endale kui ka mustikale riideid – endale poiste asju ja liisule paduroosasid pehmeid riideid, aga neid me ei ostnud :)

_mg_3420

Õhtul kui Ketlin lasteaiast koju jõudis pakkis ta kõigepealt kõik oma uued riided hunnikutesse ja siis proovis kõike selga. Pärast supermodelli saadet tegime siis modelli nõudmisel fotosessiooni ka…

_mg_3426

Kokkuvõtteks võiks öelda suur tänu H&M-le ja arvatavasti põhjamaade kiiretele moetarbijatele, kes juba eelmise suve kauba suudavad meile selleks suveks saata. Mõni juba müügil kasutataud asi ootab meil kapis uuena veel parajaks saamist. Minu lemmikud on otsingutel on kitsad ja madalad teksased, dressikad  ning jalanõud…. õueriideid otsin ka tavaliselt, aga seekord ei leidnud midagi. Selle eest leidsin kolm paari teksaseid ja sain teada fakti, et Ketlinile sobivad ka juba 116 riided…alles jõulude ajal oli ta 102 cm :)

_mg_3417

väga kummalisel kombel teevad mind lastele ostetud asjad sama õnnelikuks kui mulle endale :) …ja endale ostan ma midagi järgmine aasta ;)

_mg_3450

Valge pluus ja sokid modelli omad…kõik ülejäänu “uus”

11 Responses to Supermodell ja osturalli

  1. Erin says:

    Ma vist olen siis kõigest heast juba lootusetult ilma jäänud. Ma ei teadnudki, et Humanas peab ka enne poe avamist juba ukse taga ootama. Mina veel lootsin, et äkki ma mingil päeval saan ka siit Nõmme poest läbi jalutada ja oma plikadele midagi kevadeks-suveks selga leian.

  2. Katrin says:

    Väga lahedaid riideid oled leidnud :) Marisel olid eelmine suvi samasugused tossud ;)

  3. Sinitihane says:

    Ja mina rõõmustan mehele ostetud ilusate riiete üle samamoodi, kui enda omade üle.
    Kahju on ainult, et meest ei saa sundida neid riideid kodus uuesti selga panema, et saaks veel imetleda. Tütrekestega seda muret muidugi pole nagu näha. :)

  4. krista says:

    Erin- tegelikult ei ole see asi nii hull…nad pidid koguaeg seal juurde panema asju…lihtsalt esimese päeva hommikul on seal neid terasid sõkaldest lihtsam eraldada….aga seal ringi vaadates on ikka asi maitses :)
    Viimati seisis mu kõrval järjekorras õnneliku näoga vene proua süli selliseid asju täis, mida ma ka raha eest oma lastele selga ei paneks :)

    ja ma ise olen sealt ka viimases müügis omaarust imeilusaid asju leidnud :)

    mulle endale meeldivad mustamäe ja õismäe poed, kus lasteasjad on kohe täiesti eraldi….

  5. krentu says:

    Meil oli eile samasugune osturalli, aga Haapsalus :) Ma vanasti arvasin ka et humana on hea pood aga kui ma nüüd Haapsalu kaltsukatest lastele vähemalt sama häid riideid saan, mille maksimumhind on 12.-, siis ma tõden taaskord, et humana on tohtult kallis :)
    Aga mida ma olen tähele pannud on see, et korralikke poiste riideid on oluliselt vähem, kui tüdrukute omasid. Vaadates Sandrit saan aru, et poistel lihtsalt kuluvadki riided ära…

  6. Tiina says:

    Mul ei jää muud üle kui Krentuga nõustuda. Ma olen oma kolmele poisile erinevatel aegadel leidnud väga väheke miskit. Ja ega ma ei imesta koduseid trööbeldisi vaadates. Minu viga on muidugi ka see, et ma ei oma selliseks poodlemiseks õiget asukohta ja aega, aga ikkagi. Tüdrukutele (kui mul neid oleks) jääb ikka miskit silma, aga poisslapstele mõeldu osas on valik kordades kahvatum.

  7. Tiina says:

    Nojah, see jäi mul hurraaga ütlemata, et lahe moešou :) ja modell.

  8. jaana says:

    Me oleme samuti leidnud tohutult H&M-i, Lindexit ja Nexti.Ja nagu näha on saavad needki riided veel omakorda ringile minna. Elagu taaskasutus.

  9. Jah, olen minagi tähele pannud, et sest ajast alates, kui peab lapsele riideid ostma (mis peab – rohkem nagu mõnutegevus) on enda garderoob unarusse jäänud. Lihtsalt pärast lasteriiete shoppamist on juba selline küllastus peal, et rohkem ei taha midagi. Ja järgmine kord algab kõik jälle lasteriietest….

    Aga tegelikult, Krista, tahtsin küsida, kas lubad oma blogi mu blogirolli panna? (Polegi veel seda, aga kogun parasjagu.) Sattusin siia lehele vast paar kuud tagasi ja nagu keegi teinegi on juba varem öelnud – ega eriti ei tahagi enam ära minna…

  10. Erin says:

    Ei ole see asi vast tõesti nii hull. Olen isegi nende soodukate ajal lastele üht-teist sealt leidnud ja vahel käinud uut kaupa vaatamas ja sama targalt sealt tagasi tulnud. Mis hindadesse puutub, siis on Humana tõesti kallis. Kui on vähegi aega ja viitsimist, siis tasub näiteks Keskturul või Balti Jaama turul käia. Sealt leiab kohati täiesti uusi ja hinnasiltidega riideid odavama raha eest kui Humanast.

  11. Liis says:

    Sellele osturallile eelneva lõpumüügi ajal sain Humanast nii endale kui ka pojale tutt-uued velvetid, 15.- tükist. Moedemonstratsiooni küll ei korraldanud, pole piltnikku kodus :D

    Teiste kaltsukatega võrreldes on Humana kallis küll, aga neid teisi pole ma Tallinnas veel üles leidnud.

Leave a Reply

