Just sündinud Kaisa

_mg_2432

Pisikest Kaisat kutsus mind pildistama üks armas blogilugeja :). Kirjutas mulle nii….

Olen Sinu blogi pidev lugeja. :) Nii on vist sobiv alustada. Tegelikult olen Su blogist aru saanud, et Sulle meeldib beebisid pildistada. Lugu siis selline, et mu sõbrannal sündis täna öösel tita ja mõtlesime, et beebiasjad on tal kõik olemas. Äkki kutsuks katsikukingiks hoopis fotograafi.

No ja loomulikult pakkisin mina siis juba oma fotoktotti :)…ok tegelikult ootasime ära, et Kaisa ilusti koju jõuaks ja siis läksin Kaisat vaatma.

Kaisa ema lubas teile ka näidata…

_mg_2348

5-päeva Kaisa haigutas

_mg_2419

naeratas niimoodi hästi natukene :)

_mg_2378

ja tegi natuke häält ikka ka….nagu kõik beebid :)

_mg_2469

Väga armas kohtumine oli meil :)

3 Responses to Just sündinud Kaisa

  1. Merit says:

    Su pildid on lihtsalt nii imelised, et leiagi õigeid sõnu nende kirjeldamiseks. Ootame sind varsti endale külla!

  2. sille says:

    Näga ilusad pildid! Nende vahel oli raske valida ;)

  3. Monika says:

    Ma lisaksin ka omalt poolt, et kui ma kunagi omale teise lapse saan, ootaksin mina Sindki endale külla. On kohe väga kahju, et esimesega Sind ei avastanud. Jään Sinu blogi lugejaks ja ehk annan endast aeg-ajalt jälle mõne kommentaariga märku.

Leave a Reply

