Imearmas Sofia

_mg_3080

Just sellel samal päeval kui ma sain teada, et mustikas on tüdruk, kutsuti minda ka pisikest Sofiat pildistama.  Päike paistis, suu nagunii juba kõrvuni ja tükk minu lemmiktorti kõhus…kuidas saakski veel pareme tujuga tööle minna.

Ja Sofia on ka lihtsalt nii armas :)

_mg_2834

Vanematele üllatuseks oli ta oma 4 nädalasest vanusest hoolimata väga koostööaldis. No ja seda ei saanud ju jätta kuidagi kasutamata. Tüdruk juba teab, mis tüdruk tahab…

_mg_2863

_mg_2878

_mg_2889

_mg_2881

Mis mulle veel eriti meeldis, et pisikese Sofia ema oli teinud tubli eeltöö ja teadis täpselt mis talle meeldib. Ma muidugi seda veel ei tea, kas ma nüüd kõiki ootusi suutsin täita, aga  mulle küll meeldib :)

_mg_2873

Üks minu lemmikpilte :)

Ja kuidagi ei saa ju jätta piltide pealt välja ema-isa. Ja kui neil juba on nii armas printsess, siis tulebki teda musitada :)

See on vist minu kiiks, aga minu aravates on nii armas, kui nad musitavad ;)

_mg_3047

_mg_3009

_mg_3022

_mg_3031

Ja kuidas ma saaks ilma oma lemmiku – aknavalguseta…ei saa ju ;) …musitavad veel…

_mg_2999

_mg_2982

Ja beebide varbapilte kogun ma ka

_mg_2962

Kui muidu ei saagi aru, kui pisikesed nad ikka on…siis panime Sofia täitsa tavalise keskmisest pigema madalama kummuti peale ja tapeedimuster ei ole ka tegelikult nii hiigelsuur ;)

_mg_2806

No ja kui nüüd keegi oma beebist tahab ka pilti, siis võib mulle kirjutada ;)

11 Responses to Imearmas Sofia

  1. Sipsik says:

    Oi kui lahe, nad valisidki Sinu:DDD
    Ma kohe pean eputama, et mina soovitasin:) Et minu meelest teed Sina armsaid titapilte ja Sofial külas käies tutvustasin su töid. Niiii armas:)
    Minu venna perega tegu:)

  2. Gea says:

    mina tahan :) aga me peame veel natuke kasvama, nädalavanune on vast liiga pisike veel sellise fotosessiooni jaoks

  3. Sipsik says:

    Ahjaa, ja minu jaoks paistab kõige erilisem see, kus kahelt poolt Sofiat õhus hoitakse. See toetumine vanemate kindlatele kätele:)

  4. Greteliine says:

    Peale selliste piltide vaatamist tahaks hirmsasti kõigepealt beeebit ja siis kindlasti beebipilte. Nii ilusad pildid. Ja ma ei väsi sind kõikjal soovitamast.

  5. Natalja says:

    Tere, väga, väga ilusad pildid. Olen Teie blogi lugeja, olen mõelnud et küll oleks tore kui Eestis oleks selliseid peresid nagu Teie rohkem, siis oleks päikesepaisteline iga päev :) .Mis puutub piltidesse siis neid iga kord vaatan imetlusega. Nendest voolab sellist soojust, armastust, elegantsi just seda mida tahaks pildil näha. Kui tulevikus sellist pilti vaadata siis tahtmatul tuleb pisar silma õnnest. Kui mina kunagi saan lapse või tuleb minu elust tähtis hetk, siis tahaks kindlasti seda jäädvustada ja kasutada Teie teenused :)
    Palju, palju jaksu ja tervist, et tuleks neid sõnakirjeldamatuid pilte rohkem :)
    NB!vabandust kirjaveade pärast (pole eestlane):)

  6. elisabeth says:

    nõustun eelkõnelejatega, et puhtalt Sinu tehtud piltide vaatamisest tuleb juba titaisu peale! Kas Sa oled nõus ka väljaspool pealinna pildistama?

  7. mallukas says:

    sa peaksid elukutseliseks fotograafiks hakkama!

  8. Lintsik says:

    Superilusad fotod! See seeria on kyll vist mu lemmik!! Juba ainuyksi selleparast saaks juba trobikonna lapsi, et sama ilusaid pilte valja pressida ;) Jatka samas vaimus Krista ja oled varsti (kui mitte juba!) teiste eesti fotograafide hirm ja 6udusunenagu:D:D

  9. Tinn says:

    Super pildid. Nii sydamlikud ja armsad. Tunnistan, et mul v6ttis pisarad voolama (rasedate v2rk). Ilus.

  10. Mari says:

    Beebiisu, õnneks, ei tulnud. Küll aga tuli soov üht beebit näha, nuusutada ja pildistada :)
    Väga ilusad pildid!

  11. Sille says:

    super ilus just see viimane pilt! aga pilt kus kogu pere, on issi nii nii kurb! :( eks meestele ongi raske see algus, kui laps on nii verivärske ja emme on kõrvuni armunud ja issid unustatakse sootuks…

Leave a Reply

