kolm printsessi

_mg_3076

Käisime siis täna pidulikult koos enamuse pereliikmetega Tallinna kõige populaarsema ultraheli arsti juures. Ja ütleme, et kõik oli üdini positiivne. Kuna pidime ukse taga natuke kauem ootama, saime kõrval mööduvalt ekskursioonilt teada, et haiglas õed saavad palka rohkem kui ma oleks osanud arvata ;) …. aga see oli kõrvaline info…

Päris infot sai ikka kabinetis. Kõige pealt kiitis Kalle koolivend, et tublis eetis peres peabki olema kolm last vähemalt ;)

Siis pakiti mind linade vahele ja suur törts sinist möksi kõhu peale. Pärast iluringe kõhu peal saime ka meie näha, et oli nii pea, õige pikkused nina- ja lõualuu. Selgroog ja kõik ribid ning kõik soolikad kõhunaha all peidus nagu peab. Ajus ka vajalikult hulgal poolkerasid ning südames vatsakesi.

Mõõdeti, kas tulevad ka pikad jalad ning tütarlaps ei olnud üldse häbelik ja näitas meile ilusti, et nokut tal ei ole.

Tohtri härra, siis kiitis, et tubli, tubli, kui mees teeb tüdrukuid, siis ikka hulgi ;) …noh nii ta täpselt ei öelnud, aga see jutt tuleb ju siia läbi minu ;)

Pilti me kahjuks ei saanud, sest vastupidiset meie pere ülejäänud tüdrukutele, ei tahtnud tema üldse pildile jääda. Keeras selja või pani käe näo ette.  Doktor ütles, et eks tema juba ise teab, et ühelegi naisele ei meeldi temast koledad pildid…

Nii et kokkuvõttes olen ma totaka naeratusega terve päev ringi käinud :)

Ei tea ainult, et mis ma nüüd selle peaaegu valmis sinise tekiga teen…aga panen roosa lipsu külge ja sobib küll…

Vot siis selline päev oli meil täna…

31 Responses to kolm printsessi

  1. kristel says:

    ei suuda naeru pidada…..

    tervitused haava tn-lt

  2. Greteliine says:

    nii lahe. kolm plixi :-)

  3. marit says:

    Oi kui äge!

  4. viki says:

    appi ja ongi kolm samasugust :D
    tekile tee ja roosa lipsuke või pael:D

  5. it’s a girl! ega nüüd kolm ilma neljandata ei jää…:P Õnne ka!

  6. parrot-girl says:

    kolm õde! minu arust suurepärane kooslus!

  7. Meeli says:

    Tarkadel meestel sünnivad tütred ;-)
    Teine ütlemine, et tütred sünnivad armastusest. Ja seda on teie peres väga palju.

    Sinine, muide, sobib tüdrukule väga hästi.

    Meeli (ka kolme tütre + pesamunast pojaga)

  8. Helen says:

    Palju õnne teie tüdrukuteväele:-D

  9. Krentu says:

    Ja siis sa räägid minuga rasvajuttu ja ei tee kõssamagi kõige tähtsamast uudisest! Väga lahe et kolm tüdrukut. Nüüd siis tuleb niikaua lapsi teha, kuni ükskord ka poisi saate :) Poisid on ka nii toredad ;)

  10. no ütle nüüd….
    pead paneb kohe raputama, isegi ei tea täpselt, mis.
    kuidas see ikka nii on…

  11. nelladella says:

    Kui lahe:-) Vähemalt oled Sa kõige professionaalsem tüdrukutekasvataja varsti:-)

    Minu arust tore uudis. Ja küll see Joosep ka tuleb.

  12. Age says:

    Palju õnne! Lindudel ja loomadel on pojad, õigetel meestel on tütred!

  13. p6rgukiz says:

    Tüdrukud on toredad ja armsad :) Ja miks mitte suure südamega perre veel üks armas piiga :) Küll jõuab see pesamunast poiss ka tulla ;)

  14. sirliiz says:

    Nii armas, kolm õde :)
    Mul oli ülikooli esimesel kursusel tüdruk, kelle ema 5. last ootas. Neli tüdrukut oli olemas, sündis loomulikult tüdruk :) Isa oli naisele 100 roosat roosi toonud ja muhedalt naeratades öelnud, et no ühele katsele võiks ju veel minna :D Ma nüüd ei ole enam kursis mis sellest loost sai, kas neil on nüüd 6 tüdrukut või jäi see viimane proovimine siisiki ära :)

  15. K. says:

    palju õnne!minu meelest super!!tüdrukud….tõeline kingitus ju!!!!ja kui ikka poisiisu nii suur on, siis küll ta kunagi tuleb!!!palju õnne printsessidele ja hoidke oma ainsamat meest:)

  16. M says:

    Need sooteemalised märkused on tihti hirmuäratavad. Kas poisi puhul on tegu rumala isa loomapojaga, mis armastuseta sündinud:)?

  17. Sipsik says:

    Oi kui vahva:DDD
    Mul parimad sõbrantsid kolm õde…
    Ja kui vanim neist esimese lapsena tütre sai ning seejärel arstide jutu järgi poissi ootama hakkas, oli natuke nõutu. Et talle nii meeldis kasvada koos kahe õega ning nüüd tema lapsed ei saagi seda erilist keskkonda mis temal oli. Kuni hetkeni, kui 3D UH näitas, et ikkagi plika tulemas:D Nüüd on emme nii õnnelik kui veel olla saab.
    Ja teie printsessidel tundub olevat sama soe ja armastav keskkond, seega palju õnne veelkord:)

  18. Katrin says:

    Nii armas :) Palju õnne Teile! Ootasid poissi, küll see poiss ka tuleb. Minu mäletamist mööda tahtsid sa PALJU lapsi, mitte kolme ainult ;)

  19. sille says:

    vahva, mulle ka meeldiks kui mu tütrel oleks mõni õde. aga on ainult vennad. mis ei tähenda, et vennad halvemad oleksid, aga õde on ikka omaette väärtus. )

  20. Tiina says:

    Ilust roosat õnne!

    Aga vahel tundub mulle, et vanajumal on mehed kohati kahte lehte jaganud, nood, kellel õnnestuvad tüdrikud ja teise need, kellel poisid.

    Räägib kolme Röövli (loe: poja) emme.

    Ma ikka räägin kodusele Suurele Mehele, et üks on veel olemata. Aga ma arvan, et mul jääb parukas siiski siniseks värvimata, sest ka kui saaks olema 4, siis oleks nood kõik ikkagi nö tilaga tegelased :D Kuidas seda ööldigi: tugevatel naistel sünnivad pojad ja tugevatel meestel tütred.

  21. Anu says:

    niipalju siis nendest “poistetoitudest” :) ja tundub ikkagi, et on tüdrukuteaasta :)

  22. Liina says:

    Eheee läheb sama sammu mis meil siis. Igatahes on 3 piiga ema väga uhke olla.
    Meil oli ka kodus üks sinine tekk… see on nüüd kasutuses, ilma lipsuta, keegi ei kurda ;-)
    Tervitused Seedri tänavalt

  23. Lennuk says:

    Palju õnne!
    Ise olen kolmest õest vanem õde ja hästi rahul!

  24. krista says:

    nii armas teist meile kaasa elada …aitäh!

    Kui ma oleksin teadnud, et minu soov õde omada niimoodi minu lastes avaldub :)
    Ei tea mitme pojapoja vanaema ma kunagi olla saan ;)

  25. Katariina says:

    Palju blogiõnne siis ka sulle, kullake :-) Ja su väiksele perele.

  26. Age says:

    to M ma kindlasti ei soovinud oma ütlemisega poegade isadele liiga teha, vaid see oli mõeldud lihtsalt lõbusa märkusena, need pole mõeldud üks-ühele mõistmiseks. Vabandust! Meil endal kasvavad peres nii poeg kui tütar ja mõlemad lapsed on armastusega oodatud. Iga laps on olenemata soost ju rõõmuks oma vanematele! Ilusat kevadet!

  27. Katrin says:

    Palju õnne! Ja mulle tundub ka, et mehed jagunevad pigem kaheks- ühed teevad ainult tüdrukuid ja teised ainult poisse. Neid kes mõlemaid “oskavad” teha on kuidagi vähem. Mina näiteks ei ole veel oma esimest poissi küll kätte saanud, kuid juba on mul tunne, et lõpuks olen ma kolme poisi emme :)Aga mulle meeldib see mõte… ;)

  28. Tinn says:

    Palju Palju 6nne tytre uudiste puhul!

  29. Heli says:

    Palju õnne! Kusjuures ilusaid tüdrukunimesid tuleb kohe hoobilt pähe, kuid poisslaste omi pean pliiatsist imema.
    Nüüd tõestati ju ka teaduslikult, et õed teevad õnnelikumaks kui vennad.

  30. Maarja says:

    Palju,palju õnne teile!
    Kes seda nüüd täpselt teab, kuidas need poisid ja tüdrukud sünnivad… Meie perest selline näide, et minu emal-isal on 6 tütart ja 3 poega:)) aga 12-st lapselapsest on ainult 3 tüdrukut:))Looduse tasakaal?

Leave a Reply

