Natuke haige…

_mg_2770

Pärast seda kui ma olin just jõudnud ühes foorumis hõisata, et Ketlin pole sellel talvisel hooajal haige olnudki ja Liisul kah ainult nohu vahepeal….jättes kõrvale tuulerõuged…siis juhtus see, mis juhtuma pidi.

Ketlin tegi kohe järgmisel päeval sellist nägu, et tal tuleb nohu ja õhtuks oligi kohal…Viisakusest teiste laste vastu me teda järgmisel ja ülejärgmisel päeval lasteaeda ei viinud. Nuuskas aga ilusti nina ja see oli ka kogu tema ravimine ja ka haigus…. sest pühapäeval käis juba sünnipäeval ja nüüd jälle lasteaias ja pole häda midagi. Kui ma küsin, et kas ta lasteaias nuuskas, siis ütleb, et ja ühe korra…aga kodus küll ei nuuska enam :)

No panen ikka ajaloo huvides siis kirja, et Ketlinil oli nohu.

Ja nagu ikka, kui üks on jälle rajale aidatud viskab teine ennast siruli. Liisu siis ärkas teisipäeva hommikul üles ja köhatas palju tähenduslikult. Muidu oli rõõmus ja tegus nii et käisime veel õhtu poole väljas, aga eile hommikuks oli ikka täitsa soe. Päeval siis venitas isegi üle 39 näidu. Kuna ma olen väga kehv sussutaja, siis 39.6 pealt sai omale paracetamooli ja tunni aja pärast jooksis 37,3 mööda maja ringi. No õhtul hilja testis ta veel korra mu kannatust, aga ma siis enam üle 39.2 ei lasknud. Eile päeval küll magas mul siin kõikides võimalikes ja võimatutes kohtades….minu süles, pea klaviatuuri kõrval…ja minu tooli kõrval madratsi peal…

Täna hommikul näitas kraadiklaas küll 38.3, aga kuna ta ise ei teinud teist nägugi, siis loen hetkel ravikuuri lõppenuks :)

Ahjaaa köha ka…Eile pakkusin talle, et võiks kartuliauru hingata…aga kuna tema vanuses tähendaks see vägivalda tema vabaduse piiramiseks, siis ma eriti ei , et sellega kaasneks suured võimalused tervenemisele. Küll aga leidis ta Ketlini abiga kuskil sahtlist köharohu pudeli ja sealt ta ikka nõuab 2 korda päevas endale rohtu.

Vot ma ei saa sinna midagi parata kui ma arvan, et mitteravimine on kõige efektiivsem ;)…eriti kui mul siin elavad näited olemas on…aga tõele näkku vaadates on see ka puhas minu laiskus ;) …aga õue tahaks ikkagi …

Leave a Reply

