kevad tuli…

Eelmine nädal oli mul täitsa töine…eks ma jõudu mööda kui loa saan ka eputan :)…esimene luba on käes :)

Ärkasin sellel hommikul üles ja oli kohe selline kevade tunne. Kui ma siis pildistama jõudsin siis oligi nagu kevad käes.  Ütleks, et nii ilusate rasedate nägemine teeb mind täitsa kadedaks :)…. ja päike muudkui paistis ja paistis….

ja ära ei läinudki :)

Kui ma siis koju jõudsin ja pilte vaatasin, siis peaaegu kõik olidki sellised helged…täpselt nagu see tunne…

_mg_2505

Enne kui poistel krutski sisse tuleb, on nad nii armsalt õrnad…

_mg_2551

_mg_2538

ja siis tuli krutski ;)

_mg_2576

_mg_2719

_mg_2736

_mg_2732

_mg_2748

Väga armas pere ja üks õnnelik poiss tuleb sinna kohe juurde….

_mg_2725

2 Responses to kevad tuli…

  1. Greteliine says:

    Esiteks, sina Krista oled ka üks imeilus rase. Teiseks mulle nii väga meeldivad sinu tehtud pildid.
    Kolmandaks, neil piltidel on üks mu ilus, armas sõbrantsik oma perega nii et kohe mitmekordne lust pilte vaadata.

  2. innushka says:

    “Minu kevad” on ka juba kohal!:)

    õnnestunud pildid nr 1 ja 6

Leave a Reply

