7 tõde

Kajakas käskis ;)

Ma nüüd olen kohe mitu päeva mõelnud ja siia-sinna veeretanud…ja siis proovin…

1. Ma olen sõprade inimene. Alati saab inimesed kaheks jaotada. Näiteks pere ja sõprade inimesed. Ma arvan, et kõik pubekad on sõprade inimesed, aga mingis vanuses osad muutuvad jälle pereinimesteks tagasi. Siinkohal ma ei mõtle seda peret, kuhu kuuluvad mees ja lapsed, vaid pigem seda kus emad-isad, õed-vennad. Ma usun, et ma ei tee oma vendadele liiga, sest nemad on ka sõpradeinimesed :). Mina veedan raudselt oma helgeimad hetked sõpradega :)

2. Kellegile ei ole mõtet halvasti öelda. Vot ei usu mina mingisse konstruktiivsesse kriitikasse, et kui ma nüüd ütlen ära, mis hinge peal, et siis pärast on kõik jälle hästi. Ei ole midagi hästi…isegi siis kui see teine sulle kinnitab, et on. Kah ei usu ma see tõe välja rääkimine midagi paremaks muudab….ma ei usu, et ükski suhe sellest paraneks.

3. Mul on hea lapsed. Ma ikka päris tihti imestan, et kuidas mul ikka vedanud on, et mul sellised lapsed on. Minu arust väga normaalsed.Ma väga loodan, et ma hetkekski ei unusta ära, et ma olen ise ka kunagi noor olnud ja ei hakka neid kasvatama ;)

4. Mulle meeldib mu kodune elu. Minu pere elu erineb minu lapsepõlvekodust ikka nagu öö ja päev. Ma ei oleks lapsena küll julgenud arvata, et päriselt ka võib niimoodi elada. Näitekas üks õhtu vedeles terve meie pere mitu tundi meie uue diivani peal. Mina lugesin raamatut, Kalle mängis tüdrukutega lauamängu või mängisid tüdrukud ise ja vahepeal vaatasime telekat….ja keegi ei pidanud midagi tegema :). Meil nagu ei pea keegi midagi tegema. Keegi ei käi kellegil järel ja ei nõua midagi…ok tüdrukud ei taha üksi teise tuppa minna ;)…aga see läheb vist üle …Sööme siis kui kõht tühjaks läheb, mitte, et minu kohustus ja rutiin on iga päev töölt koju tormata ja perele õhtusöök valmistada…ja näe saabki nii elada..nii mõnus

5. Milline mees mul on. Mis siis, et me oleme 11 aastat tuttavad olnud. Iga päev kui ta läheb uksest välja tahan ma et ta juba tagasi tuleks :). Paremat isa ei oskaks ka kohe mitte kuidagi lastele tahta. Peale selle ma arvan, et ta on ainuke inimene, kelle ees ma julgen ja olen täiesti mina ise…no ega see talle alati kerge ei ole…

6. Ma olen mugav. Ma ei saa öelda, et ma oleks laisk… ma koguaeg teen ikka midagi, aga mugavalt ja mõnusalt.

7. Ma ei oska oma tööd kuidagi teistega jagada. Ma pean kontrollima seda mida ma teen. Mis tähendab, et ma ei ole eriti hea meeskonna töötaja, kuigi ma eelistan alati seltskonda üksi tegutsemisele. Kas ma mitte ei ole nende väidetega oma töövalikul õigel teel ;)

Veel võiks oma sõna öelda : Katrin, Eveli, Marje, Jaana, Nele

Aitäh!

2 Responses to 7 tõde

  1. kommid says:

    Nr 2 ja 5 on eriti head. Tõekuulutamine ei tule alati kasuks ja mehe puhul, et ega neile (minu omale ka) meie päris-mina talumine alati kerge ei ole.
    Täiesti nõus Sinuga!

  2. niina says:

    olen nõus sellega, et tõekuulutamine enamasti kellelegi head ei tee, aga see mõnusalt olemine, see teeb mind kadedaks. mulle tundub, et mina teen liiga palju süüa ja koristan ka liiast. jääb mõnusat aega väheks. peaks koristaja ka endale orgunnima, kes teeks põhjalikumat puhastust… ja vanatädi, kes vaaritaks minu eest. kui koristamise suudan veel kuidagi edasi lükata, siis minu käsi ei tõuse lastele valmistoitu andma:S isegi pooltooteid kasutan vähe…
    ikka keedan, hautan ja küpsetan ise…

Leave a Reply

