mustika maitse

See mustikas peab poiss olema. Ta nõuab söögiks selliseid asju, mida tüdrukud tavaliselt ei taha. Praegu on nii, et peale hallitusjuustu võin ma kõiki sööke üksi süüa. Kõik meie pere tüdrukud kirtsutavad nende peale nina.

Liiter tomatimahla päevas. Ma arvan, et kui mul oleks teda korraga rohkem kodus, siis ma ka jooks rohkem. Räimest tomatis ma juba kirjutasin…praegu ka külmutuskapis 2 karpi ootamas.

Praegu just lõpetan suure karbitäie vinegreti söömist. Ma isegi ei mäleta millal ma viimati sellist asja sõin. Kusjuures poes leti ääres hakkasin ma porgandi-ananassi salatit tellima… Ma ei tea miks üks mees vahepeal ümber mõtles ;)

Magusat peaaegu üldse ei taha…kuigi ükspäev sõime kommi…kah jälle selliseid komme veel, mida ma pole vist elu sees enne söönud. Selles mõttes, et pole kunagi maitsenud. Pehme iiris vist võib nende kohta öelda….aga näe pool pakki sõin ära. Ja arvake ära, kes teise poole sõi – Ketlin.

Sõi esimese kommi ära ja mõtles…ja siis küsis, mitu kommi ta veel võib süüa….ning kauples siis nelja viieks. Peabki minema vaatama, äkki seal lahtiste kommide letis on selliseid komme ka ;) … jäävad praemunad poodi.

Aga et siis mustikas…sidrun on ikka sõber…eriti tee sees…. ja siis mitte üks selline imeõhuke viiluke, vaid ikka mõnuga pigistatuna.

Ükspäev saime kaubale ja tegime rullbiskviiti….kui ikka mitmest kohast kuuled ja pakutakse kah, siis tuleb ju isu. Panime hunniku maasikaid-vaarikaid vahele ja tegime Ketlini ja Liisuga võidu :) Meie mustikaga võitsime….st sõime kõige rohkem.

Ainuke “naistesöök” mida ma süüa võin, on jogurt :)

13 Responses to mustika maitse

  1. Anu says:

    mul on jälle siuke magusaisu, et … muidu ma ju ei armasta magusat üldse, nüüd aga antagu ainult ette.
    huvitav, mis fenomen neil praemunadel on, me lapsed ka ihaldavad neid sealt lahtiste kommide letist kõige enam.

  2. “praemune” ihaldavad ka täiskasvanud.
    uskuge, ma tean, mida ma räägin:)
    “seega kasvab “praemunade” fenomen koos lastega.

  3. üks küsimus veel Kristale: äkki sa avaldad saladuse ja ütled, mis isud sul plikadega olid:)?

    ma Su kurvastuseks võin väita, et kolme poja emana pole ma raseduse ajal kunagi tomatimahla ihaldanud:)
    punas kala olen iga ilmaga söönud, nii raseduse aegadel, kui muidu.
    tahad, saad tagasi teha ja minu tüdruku lootused põrmustada:)

  4. Meeli says:

    Krista, hoian pöidlaid, et saaksid omale nunnutamiseks poja.
    Ma arvasin esimese rasedusega, et kindlasti poiss – sündis tüdruk, teise ootamise ajal mõtlesin, et nüüd on küll poiss – ikka tüdruk. Kolmandaga juba teadsin – tüdruk :D. Ja kui neljandat tegime, tundsin, et nüüd tuleb poja. Kauaigatsetud. Aga isud oli kõigi ühesugused. Kahe viimasega oli üks lisa kiiks – siis meeldis üle kõige värske krohvi lõhn (hea, et ei tahtnud veel seinu lakkuda).

  5. maris says:

    mulle meeldib ka tomatimahl, aga mul pole küll poiss kõhus. ikka õnneks tüdruk.
    jajah, soodomakomorra, ma mäletan ka, et lapsepõlves kutsuti räime tomatis punaseks kalaks. nüüd nimetatakse nii vist seda kala, mille liha on ka tomatita punane. seal räimekonservi sees on ju terved räimed koos peade, silmade, soolikate ja luudega. head isu.

  6. Anu says:

    maris, ega see räimesilm hamba all ei piiksu :) ja luudes on palju fosforit, oomega kolmest ma ei hakka üldse rääkimagi, seda on siis terves kalas.
    a punane kala oli vene ajal ka punane, siis müüdi nt gorbušat. mingi teooria väidab, et rasedad ei tohiks sellist nö soolatud või hoidku issand, värsket kala hoopiski mitte, süüa, kuna esiteks seal võib mingeid parasiite olla ja teiseks sisaldavat palju elavhõbedat. ma olen rohkem selle teooria pooldaja, et tuleb süüa, mida hing ihkab.

  7. triin says:

    ah rasedad ei tohikski kala hm. Ma ka sõin. Mul oli poisi ja tüdrukuga vahe sellest, et poissi oodates mul olid isud, aga tüdrukut oodates ei olnud midagi. Ainult esimene hommikusöök tuli välja :). Muidu maitses kõik ja sain kõike süüa ka. Oskarit oodates oli mul meeletu isu hautatud köögiviljade järele. Ma varem polnud neid kunagi söönud. See armastus on nüüd jäänud. Aga liha ei tahtnud üldse, eriti mitte praetult või grillitult. Et polnud väga mehelikud isud :).
    Aga kala luud ja pead mind üldse ei häiri. Nii tervislik – kaltsium jm. Ja hea :).

  8. maris says:

    jajah aga kui ma olin mingi 10-aastane ja leidsin need silmad konservi seest endale otsa vaatamas kadus miskipärast huvi edaspidi seda süüa.
    kala tohib küll, aga ei tohi läänemere kala, kus on raskemetallid ja kasvanduse kala, kus on hormoonid ja. noh nagu ikka. a ma söön ka kõike, mida tahan.

  9. mumur says:

    mina sõin mõlemaga – nii poisi kui tüdrukuga kõike, aga välja nägin erinev. Tüdrukut oodates olin nagu seinakapp, suur,kandiline ja hirmilus, küüned ja juuksed läiksid, silmad särasid nagunii, poisiga olin pikk, kiitsakas ja pikerguse kõhuga, natuke nagu hapukurk, aga silmad särasid ikka. Poisi ootamise ajal muidugi olin koguaeg jooskus ka – tüdruk oli imeväike, neil on vahet 11 kuud ja 1 päev.

  10. Liis says:

    Mul ka poiss ja toitusin terve raseduse hapukurkidest ja hapukapsast.

  11. Külli says:

    Welcome to tomatimahla-club! kusjuures mina olen see kes seda muidu ju ei joo…. ja Shois lubas mulle ikka tüdrukut niiet ära veel siniseid asju kokku osta.. Ühtlasi ka väike ostusoovitus – proovi seda Cido tomatimahla meresoolaga, must pakk, peal kiri vist et 15 tomatit sees… superlux ma ütlen (seda küll paljudes poodides üldse polegi) Ise ka ei usu, et sellist asja kirjutan – mina ja tomatimahl…

  12. Katrin says:

    Mulle kah hakkas tomatimahl maitsema ja magusat ei tahtnud enam üldse. Ja eeldatavasti on tulemas poiss.

  13. innushka says:

    no ma ei tea…ma jõin tomatimahla liitrite kaupa, magusa poole ei saanud vaadatagi, sama kohviga …SÜNDIS TÜTAR! tänaseks on ta juba 8 aastat vana:) nii et, mis muud kui hoian pöialt!!:))

Leave a Reply

