Beebi K kõhus

Juba ammu lubasin ma beebi K kõhus olles ära pildistada. Beebi ema ütles, et tema on minu kõige nõudlikum klient ja ütles kohe ära, mida ta ei taha :)

Kui ta oli näidete varal selgeks teinud mis see on, oli mul hea meel, sest ma sain nüüd teha seda, mis mina tegelikult tahan :). Pildistamise kohaks valisime töökoha …. et siis vaatame kus ja mis ja kes ja kuidas

_mg_1966

kõige pealt tegime firmale reklaami – firma on ämm :)

_mg_2008

kaks õde…

_mg_2007

minu lemmikud beebi pildid…kus pildil on ainult beebi :)

_mg_20291

ja leidsingi oma lemmiku aknavalguse…

_mg_2045

ja teise akna veel…

_mg_2099

Ütlemata mõnus viis pühapäeva hommiku veetmiseks :)

One Response to Beebi K kõhus

  1. viki says:

    mõtled küll veel, et ei ei mitte nii pea, aga vaadates selliseid pilte oioi milline titasoov jälle südamest välja ronib :)
    üliilusad pildid, ma ise ka alati kaamera taga ja pole kummagagi kõhuga pildile jäänud :( kadestan neid kellest tehakse sellised ilusad mälestused :)
    jõudu kandmisel!

Leave a Reply

