uus diivan

_mg_1691

Ütleme nii, et siin ei ole mitte midagi imestada… Kui meie kodus paari kuu jooksul mitte midagi ei muutuks, siis on küll midagi hullu juhtunud. Aga ei muutu mitte muutumise enda pärast, vaid ikka elu ise käsib :)

Kunagi ammu oli meil NII ja ma vaatasin et alles oktoobrilõpus oli meil NII. Nüüd aga on jälle teistmoodi.

Nimelt tuli välja, et liiga tihti tahtis meie perest vähemalt 2 liiget korraga diivani pikali olla. No ja nüüd kus mustikas kah nii palju ruumi juba võtab ei olnud minuga koos mitte eriti mõnus seal külitada. Kaks võimalust, kas kukuna mina maha või see teine inimene. Ja paljudel kordadel see teine inimene oli mõni meie väike tüdruk ja nad ei olnud eriti õnnelikud selle üle.

Hakkasin siis mõtlema …. oi see on mu lemmiktegevus ;)…ja välja mõtlesin :). Kunagi ammu oli mul üks teine peika ja kui meie teed lahku läksid, siis võtsin ma koos oma nugadega kaasa ka tema vanaema kusheti. Noh tegelikult tegime vahetuskaupa, mina sain natuke laiema ja andsin natuke kitsama vastu. Siis natuke aja pärast tõin ma selle kusheti, mis vahepeal oli mu vanemate kodus, siia meie uude majja. Mingil hetkel, aga jäi ta jälle üle ja kolis vahepeal Massule Kalle vanemate juurde.

Ühesõnaga tundus nüüd jälle õige hetk ta tagasi tuua. Ja meie diivan kolis maale. Hea kui on selline maakoht, kuhu saavad asjad vahepeal kolida. Saab oma peresisest uuskasutust korraldada.

_mg_1693

Poest uus kate ostetud testisime juba samal päeval uut “diivanit”. Väga mõnus…3 naist said seal vabalt magada. Järgmisel päeval lõunauinakut tehes saime meie Kallega “diivani” endale ja lapsed meie voodi.

No ja kui mustikale mõelda, siis paar esimest kuud saab ta toas olles seal ka mõnusalt magada, nii et teistele jääb ka ruumi.

Ma nüüd vahepeal tegin seal magavast Liisust pildi….

_mg_1702

Mul juba järgmine projekt kah silme ees… Nimelt meie sportlik Liisu lõi ühe ukse nii suure hooga lahti, et selle ukse käepide jäi teise ukse sisse kinni. Kuna need uksed olidki sellised odavad ja ajutised (juba 9 aastat ;) …. siis nüüd ma otsin ühte kõvasti vanemat ust sinna asemele….ja küll me leiame ;)

_mg_1675

seda konkreetset ust ma küll ei saa. See tuli meil Massul ühe seina seest välja ja jääb nüüd sinna kus ta on… …aga mine tea, mis sealt veel leida võib, aga midagi umbes täpselt sellist ma tahaks leida küll  ;) …. äkki keegi teab, kust ma sellise leian ?

5 Responses to uus diivan

  1. triin says:

    mulle väga meeldis teie diivan :). Aga uus variant tundub ka tore ja praktiline.
    Uksed jm vana kraam
    http://www.materjalid.net/?catID=58

  2. nelladella says:

    Ja Liisu muudkui magab ja magab:-) Milline rahulik armas lapsuke!

  3. Malle says:

    Armas leid internetist on Su blogi :)
    Ikka ja jälle tõmbab lugema. Nagu Astrid Lindgreni raamat :)

  4. Katrin says:

    Väga huvitav on näha Sinu uusi teostusi ja lahendusi :) Peaasi, et perel oleks mugav! Ja sellel kushetil on kindlasti Teil kõigil väga mugav ;)
    Kõige tipuks meeldib mulle hirmsasti, et sa neist asjust ka pilte teed!

  5. M says:

    Meie kauplusest Majatohter saab vana kraami ja ka uut säästvaks ehitamiseks, suurem vana kraam asub aga Kiili laos (uksed käivad suurema alla). Veebilehel on tutvustav valik, päris elus veelgi suurem: http://www.materjalid.net/

Leave a Reply

