Liisu 2 a 3 kuud :)

_mg_1581

No ma nüüd vaatasin oma ajalugu siin ja kõik mis ma Ketlini kohta sellest vanusest leidsin oli see, et teda poisiks peeti, et ta juba R-tähte oskas öelda. luuletusi lugeda ja makaroen armastas.

Ise ei mäleta ka rohkem midagi :)

Aga rääkida tahtsin hoopis Liisust. Tema on raudselt meie pere kõige magajam inimene. Kui ta ka üles tõuseb võib temaga rahulikult uuesti magama minna. Suure tõenäosusega ta ka jääb. Ja kui ikka uni võimust võtab, siis võib kas või jala pealt magama jääda. Vot mul ei tulegi praegu meelde, milllal ta viimati nuttis, et ei taha magama minna. Võib-olla sellepärast, et keegi pole teda ka sundinud.

_mg_1578

Ahjaaa …meelde tuli, see oli kuskil sügisel kui ta püüdis mulle selgeks teha, et ta ei taha õues vankris magada ja mina ei tahtnud sellest aru saada.

Mida siis veel…söömine muidugi. Süüa tahab süles istudes ja soovitav on, et keegi teda söödaks. Kuna mina tahan ise tavaliselt samal ajal süüa ja ma ei saa seda teha, kui keegi süles on, siis tuleb tal ise hakkama saada. Kalle tavaliselt annab alla ;)…vanaema ka.

Aga ta saab ise väga hästi hakkama.

Sööb küll minuarust kõike vajalikku, aga eelistab liha ja kõiki neid köögivilju, mida Ketlin ei taha. Üldse teevad nad seda vist meelega, et söövad täiesti erinevaid asju. Näiteks Liisu ei söö kohupiima, mitte ühelgi kujul…Kui ühepajatoidust sööb Ketlin porgandeid, siis Liisu kartuleid.

_mg_1584

Kui ta ei söö ega maga, siis ta käib kellegil järel. Ega ikka ei ole nii, et ta kuskil omaette teises toas mängiks.. keegi meie peres ei ole ole selline :) Tavaliselt mängib ta nukkudega..üritab riideid seljast ära võtta. Aga iga kell on ta kohe valmis tegema seda, mida mina teen. Kasvõi istuma tund aega mul arvuti taga süles.

Telekat ei vaata ja lemmiktegevus on teleka kinni panemine. Kohe kui luba antakse ;)

Räägib ka. Täitsa hästi, aga mõnusalt ta kordab lauseid järgi, mille tähendust ta minu arust küll ei tea :). Kah meeldib talle vaielda, kasvõi iseendaga.R-tähte ei ütle ja luuletusi ei loe ;)

Vaidlemine meeldib talle kohe nii väga, et lausele – onju Liisu on armas, vastab ta – ei ole.

Pahandused…kui lugeda enda täisjoonistamised pahandusteks, siis jah, teeb küll…seina peale joonistab ka mõnikord…väga uhke on siis ka…aga samas on nõus selle ka kohe ise ära pesema.

Kui öelda millegi kohta, et ei tohi, siis vastab – tahan!…natuke siis vaidleme, aga üldjuhul ei tee ta siis seda, mida keelati.

Raudselt tema lemmiktegevus on hüppamine ja jooksmine. Hüppab ta vist enamus püsti seismise ajast :) Diivani peal, voodi peal…kasvõi põrandal.

Riidesse paneb ka ise…Ketlini eeskujul valib ka kapist endale ise riideid….aga oi kui kaua tal see aega võtab…ja tavaliselt ei luba ta siis ka kellegil ennast aidata.

Kindlasti võiks ükse õnnelik ema siin lehekülgede kaupa samas vaimus jätkata…aga noh aitab kah praegu…

_mg_1583

5 Responses to Liisu 2 a 3 kuud :)

  1. Liisul on ilmeilusat värvi silmad!
    Ja peale iga Sinu postituse lugemist ma mõtlen, et kas teie pere lapsed üldse oskavad nutta? Ega nad vist jonnida küll ei oska?

  2. krista says:

    muidugi oskavad :) …. liisu näiteks siis, kui ta midagi teha ei saa … a la ma jõudsin ise nõud masinast välja võtta :) …. aga jah, siis ta pigem solvub ja istub mossis näoga nurgas.
    Ja nutab mõnikord siis kui ta ärkab liiga vara üles ja keegi temaga uuesti magama ei lähe…

    Ketlin on meil tegeltikult rohkem õrnake ja tema mured on rohkem globaalsed….mul on kurb meel, et õues pime on…eile oli tal kurb meel, et ta nii ilusti joonistada ei osanud kui tahtis….

    aga mulle meeldib gordoni teooria ja kui mulle ikka ei meeldi jonn, siis eks nad paari aastaga saavad sellest aru kah ;)

    aga lärm on meil kodus küll… nad laulavad ja räägivad nii kõva häälega ja koguaeg :)

  3. jaana12 says:

    Ja millised ilusad lokikesed tulevad :))

  4. paha ema nüüd annab nõu, et kui riidesse panemine nii kaua aega võtab, äkki mängiks ta üle ja vähendaks tema kapis olevat riiete hulka?
    täitsa põnev, mis ta siis teeks või ütleks:)?

  5. krista says:

    ei valimine läheb kiiresti….aga ta võib panna trussikud ja sukapüksid jalga ja siis need jälle ära võtta….ja kui t-särk on tagurpidi seljas, siis selle asemel, et see kaelaümber ümber pöörata peab kindlasti seljast ära võtma…ja vahepeal 100 muu huvitavama asjaga tegelema :)

    aga ma arvan, et see ei ole nii, et ükspäev lihtsalt ärkab üles ja oskab ise nööpe kinni panna…ikka harjutada tuleb…ja no las harjutab ;)

Leave a Reply

