üks töö

Nagu küla peal räägitakse on üks popimaid tegevusi tulevasele pruudile fotosessiooni korraldamine. Nüüd siis juhtus nii, et mina sain selle au osaliseks. Tegelt ma eelmine suvi käisin ka korra…aga see oli liiga korra …rohkem selline esimene kähkukas ;). Seekord siis võtsin nii mina kui ka “tellijad” asja tõsiselt ette.

Kuna mina ei tahtnud stuudiosse minna, siis leiti kordi ja kordi parem koht ;). Ja ma ei saa mitte kuidagi jätta mainimata, et oleks isegi tahtnud selle pruudi asemel olla. Ja ma arvan, et nii mõnigi teine :))). Ei sa jätta ka mainimata, et samas kohas oleks valmis mina iga kell uuesti pildistama …..

_mg_0732

Kui pruut kohale jõudis ootas teda shampus ja hunnik riideid ning juurde kuuluvaid vidinaid. Kuna ma ikka pruuti tundsin, siis tundsin nii mina kui ka arvatavasti tema ennast väga mõnusalt.

_mg_0743

Kõige pealt vaatasime niisama kuidas me vaatama hakkame ;)

Edasi võtsime juba vabamalt……

_mg_0772

Valisime kohti ;)

_mg_0793

ja riietust ;)

_mg_0893

Kuna pruut oli viimaseid päevi preili Õun, siis sellest ka läbiv teema ;)

_mg_0955

Ja aeg läks nii kiiresti, et paljud ideed jäid tagataskusse…. nimelt oli pruudi ajagraafik tihe ;)

_mg_0964

Mulle väga meeldis ja nagu ma kuulsin, siis pruudile ka ;)

Leave a Reply

