kolmas töö

025_mg_1384

ja ei jää ju kaks ilma kolmandata. Kolmas oli väljakutse Padriku tänavale :) No ja kuidas siis veel naistepäev hommikut veeta kui imearmast peretütart, tema enesekindlat venda, hästi toredat,  seltsivat ning lõbusat ema ning kõigega rahulolevat isa pildistades… no ja suur hunnik punaseid tulpe oli kohe omast käest võtta ;)

021_mg_1378

050_mg_1426

036_mg_1405

kõik pereliikmed oskasid väga armsad olla…

028_mg_1388

tegime tavalist õnnelikku perepilti

061_mg_1442

ja minu lemmik…selline kus pere on nii nagu ta päriselt on…või tunduvb mulle ainult nii…väga mõnusalt kodune :)

043_mg_1418

ja iseloomu peabki olema ;)

068_mg_1452

Pere armas printsess oli lausa super :)

074_mg_1467

015_mg_1367

õde-venda, kes enam minu nähes ei mustianud ;) nagu eelmine pere…

055_mg_1433

ning oma lemmikasjadega

102_mg_1544

097_mg_1518

enne veel kui ma ära tulema hakkasin pakuti rõõmurulli. Ja nüüd ma siis olen kolm päeva ainult mõelnud, et peaks ise ka tegema, sest see oli niiii hea…

103_mg_1548

Ja nüüd ma olen juba täitsa kindel, et ma stuudiosse ei taha minna :) ….

4 Responses to kolmas töö

  1. Külli says:

    jummel kui ilusad silmad lastel :)

    ei tea millal Kivimäe uulitsale nii tullakse et oma toidu asemel hoopis fotokas kaasa võetakse?

  2. Katrin says:

    Imeilusad pildid kõigis kolmes postituses! Neid võib vaatama jäädagi :)

  3. Mari says:

    Siin piltidel on nii ilus ema!
    Pildid on ka muidugi ilusad!

  4. nelladella says:

    Nii tore on vanu tuttavaid näha:-) Lausa kahes Su viimases postituses. Ja teada saada, et neil on naised ja lapsed ja elu nagu lill. Muidu mõtle ja kujuta ette.

Leave a Reply

