vahepeal….

Vahepeal ma tegin natuke tööd ;) …. ja siis ma jõuan küll lugeda, aga mitte eriti kirjutada… aga enne veel kui ma oma tööpilte näitan tuleb ära kirjutada, mis vahepeal juhtus. Eheee…suurt midagi ju ;) Naistepäev oli, aga see ikka nõuab eraldi postitust. Pildid on veel kaardi peal ja ootavad arvutisse tõmbamist, nii et mis siis, et pidu läbi, ei ole kunagi hilja sellest ju kirjutada.

Ketlin on meil vahepeal väga tubli olnud. Lisaks oma lasteaia luuletuse võistlusele, käis ta ka linnaosa omal. Sai sealt tänukirja, raamatu ja soovituse samas vaimus jätkata. Kasvataja küll ütles, et nii väikseid Estoniasse ei lastud, aga võib-olla tahtis ta lihtsalt viisakas olla.  Igal juhul ma olen kindel, et luuletuste lugemine küll kellegil mööda külgi maha ei jookse ;).

Täna oli ta lasteaias solistide päev ja sealt tuli ta jälle teise kohaga tagasi. Kui luuletust käis ta oma rühmast üksinda lugemas, siis laulma oli neid vist neli last valitud. Ise ta suurt midagi ei rääkinud ja meile esinemise ajal hakkas niisama vingerdama :). Kui viimasel ajal küsida, et mis ta lasteaias teeb, siis ta ikka rääkis, kuidas ta saalis proovis käis. Õhtul kodus ta ikka laulis meile siis neid laule, mida teised laulsid. Noh ütleme nii, et mul on jälle hea meel oma armsa tütre üle :)

Ja mida siis Liisu teeb. Enamuse ajast on niisama nunnu. Vahel jonnib ja solvub. Solvub siis, kui keegi julges midagi tema eest teha. Olgu see siis laua katmine, nõude masinasse panek, pesu masinast välja võtmine….kuni tulede kustutamise ja uste kinni panemiseni välja. Kui ma näiteks dushi all käin ja vee kinni panen, siis ma pean märjalt seal ootama kuni ta kohale jõuab ja mulle rätiku annab. Telefoni peab ka kindlasti tema tooma kui see kuskil helisema hakkab. Ma väga loodan, et tal see kunagi üle ei lähe.

Ketlini eeskujul valib ta omale ise kapist riideid ja paneb meed siis ka ise selga. Vetsus pean mina ainult valvamas käima… Ja kui ta ei tegutse, siis mängib ta kaisulooma ja istub kellegi süles :).

Täna lõunaajal esitas ta oma järjekordse leivanumbri ja jäi esikusse põrandale magama. Kusjuures oli endale eelnevalt suurest toast padja pea alla toonud ja saapad ilusti seina äärde kõrvuti pannud. Mis teha kui uni niimoodi hetkega jalust võtab :) Ma seekord pilti ei saanud teha, sest fotokakott oli tema kõrva ääres ja ma ei tahtnud kuidagi riskida sellega, et ta üles ärkab.

Ahjaaa…tema laulab meil ka…aga kõik tema laulud on imelühiksed. Oli põder ja kopp-kopp ja jänes tuppa…kogulugu.

Niimoodi oskab ta laulda enamusi Ketlini repertuaaris olevaid laule :)

Omavahel saavad nad väga hästi läbi…ütleks et isegi üllatavalt hästi. Viimasel ajal ongi kisa ainult sellest, kui Ketlin ka midagi teha tahab ja siis Liisu protestib. Täna tuli Ketlin lasteaiast koju ja teatas, et ta ahab maalida. Pani siis kõik endale ja Liisule valmis. Otsis mõlemale paberit ja korkis guashid lahti. Pärast koristasid koos kõik ära… kisata-kärata-emata-isata ;)

Näiteks praegu kurdab Ketlin vannitoast, et miks tema ei või Liisut pesta ;)…..

Ketlin on väga armas suur õde ja Liisu armas väike.

03.04 saab äkki teada, kes meil see kolmas on ;)

Leave a Reply

