Söömisharjumused

_mg_0688

Ükspäev kui ma olin ise hommikusöögi lõpetanud ja korra üles läksin, siis uuesti alla tulles avanes mulle just täpselt selline vaatepilt. Üks preili oli ajakirja omale kõrvale venitanud ja asjaliku näoga keeras lehte ja sõi samal ajal. No kohe näha kelle laps :). Nii see on, kui tahad teada milline sa ise oled, siis vaata aga oma lapsi natsake tähelepanelikumalt :)

Ma juba kujutan ette kuidas paari aasta pärast igaüks meie peres püüab samal ajal kui sööb midagi lugeda. No kindlasti sellel ajal kui nö pere koos ei söö, sest siis on rohkem ruumi ;). Ma ei tea kust mul see harjumus, aga mul on näiteks imelik üksinda süüa…. nii ma siis otsingi omale samaks ajak mingeid muid tegevusi. Lemmik on lugemine, aga telekas sobib kah ;)

Ketlin ma vaatasin üritas ükspäev arvuti kõrval süüa…aga see soov pärsiti kohe eos…;)

Peale lugemise meeldib mulle veel süüa kuskil mujal kui laua ääres. Kusjuures mina olen siin veel eriti tagasihoidlik pereliige. Kalle näiteks võib ennast täiesti vabalt köögisaare äärde sööma unustada isegi siis, kui ülejäänud pere laua ääres istub ja tema ainult korra sinna midagi võtma läks. Üldse ütleks, et tema sööb meie peres kõige harvemini laua taga :)

Köögisaar ongi meil teine lemmikkoht. Selle taga on diivan ja nii me siis ikka päris tihti igaüks omale sobivas kohas sööb midagi. Liisu lemmikkoht on saare peal istudes.

Kui ma lastega üksi kodus olen, siis me teeme päris tihti ka kodust piknikku…sööme keset põrandat ja tavaliselt kõik ühest taldrikust. Nii mõnus ….

Mulle lihtsalt meeldib kui on vaheldusrikas. Samas räägin ma ka lastele, et igal pool mujal tuleb süüa nii nagu selle koha reeglid ette näevad.  Paremaks näitlikuks materjaliks käime siis tihti väljas söömas ja just eile lõunal mõtlesin, et meil ei ole üldse mingit probleemi nendega kuskile sööma minna. Kusjuures järjest rohkem söövad nad ka. Näiteks eile käisime ühes mu lemmiklõunasöögikohas…TURUL… See on selline koht vanalinnas, kus päevasel ajal on puffee ja 100g maksab 15.- valikus on tavaliselt kartulid, riis või aurutatud köögiviljad ning mingi lihakaste. Lisaks sellele veel vähemalt 5 erinevat värsket salati. Ise siis tead palju ja mida sa sööd. Lapsed siis tellisid ka. Ketlin soovis keedukartuleid ja Liisu pastat (eile oli see köögiviljade asemel). Ketlin jõi keefiri ja Liisu vett. Lõpuks nägi küll välja söömine nii, et Liisu sõi ära kõik Ketlini kartulid ja Ketlin minu guljasskastme ning peedisalati…aga sõid :)

Ja viisakalt pidasid ennast üleval kah…noh enamuse ajast ;)…Lõpuks läks Liisu kõrvallaudade välismaalasi meelitama, aga see selleks.

Ainuke asi, mis mind väljassöömise juures häirib, et Liisu fännab kõik peldikuid ja neis tuleb ikka mitu korda ühe külastuse ajal käia…aga see selleks ;)

No nüüd tuli natuke aiaaugust kah see jutt….aga mis ma tahtsin öelda, et kodus on reeglid paindlikud, aga mujal teiste järgi ja kui kõik on sellega nõus, siis mulle meie söömisharjumused meeldivad :)

4 Responses to Söömisharjumused

  1. triin says:

    oo see peldikute asi on meil ka. Juba 6 aastat ja üle ei ole veel läinud. On mingid kohad, mille kohta Leena ütleb, et ma ei mäleta, et me siin oleme käinud. Aga kui käib kempsus, siis on rõõmus “taaskohtumine” – oo jaa me oleme siin käinud :).

  2. Greteliine says:

    :-) Mõnus lugemine jälle. Mul ka kohe mitu asja sekka öelda. Esiteks on Liisul seal pildi peal minu lemmik ajakiri ja just sellest kaaneloost mõtlesin oma blogis omi mõtteid rääkida… Teiseks, naljakas, ma ka samuti nagu sinagi, ei oska süüa muudmoodi kui lugedes või vaadates midagi, jalad kõhu alla keritud. Juba väikesest peale, samas kui mu oma lapsed ilusti viksilt ilma lisategevusteta laua taga söövad ;)
    Ja täna just käisin ühe sõbraga kohvikus ning avastasin kui väga mu väikemehele (kes ka kaasas oli) meeldib käia elektrisinise valgusega WC-s. Imelik huvi lastel :-D

  3. karin says:

    mul nagu ei saa kõht õieti täiski, kui ma pean jalad põrandal sööma :D selle koha pealt olen kohe täitsa teie peresse :)

  4. Kristiina says:

    Väga armas. Meie söömisharjumused on umbes samasugused. Kusjuures mina võin ka arvuti taga süüa, lastel ma seda siiski ei luba ;)
    Vahel mõtlen, et olen mingi friik, kui keegi räägib jälle sellest, kui oluline on ikka terve perega ühe laua taga ja ühel kellaajal süüa. Aga õnneks on minusuguseid siiski veel, nagu näha :)))
    Vahel, kui ma olen surmani väsinud ja lastel on ka pikast päevast täiesti kopp ees, siis lahendame me õhtusöögi eriti lollakal kombel: linnast koju sõites võtame Statoilist hotdogid kaasa ja koju jõudes on kõigil kõhud juba täis. Aga seda me siiski väga tihti ei harrasta…

Leave a Reply

