mustikas 15 nädalat kõhus :)

_mg_0916

Ta on sinna ikka mõnusalt omale ruumi varunud…ise on alles päris pisike…aga noh peale selle, et talle meeldib hästi süüa, meeldib talle ka laiutada ;)

12 Responses to mustikas 15 nädalat kõhus :)

  1. unetiiger says:

    Nii armas punuke (L)

  2. Tinn says:

    Nii nunnu. Ja muudkui kasvab ja kasvab.

  3. Liina says:

    Tahan ka :)

  4. Greteliine says:

    hästi ilus pilt. mulle väga meeldib :-)

  5. krista says:

    Liina…veel? sa alles said ju?

  6. Lintsik says:

    Jah, Liina! Alles said ju:) Mina võiks öelda, et tahaks ka :P

  7. Mari says:

    Imeilus! Mul on väga hea meel teie õnne üle.

  8. ynry says:

    nonii.. ma olen midagi suutnud vahepääl maha magada, näib.. tõesti, ongi nii? ohh, suur rõõm, õnnnneee :))

  9. pikk vaikus tähendab tavaliselt lähenevat tormi????

  10. […] vaatan, et ma olen siin mustika vahepeal unarusse jätnud :) Kui eelmine postitus temas oli SIIN , siis samasuguse tsükliga jätkates sünnib ta enne järgmist. Mis iseenesest oleks ju väga […]

  11. Mustikas says:

    […] 40 krooni liiter Tingi!40.00 EEKRelated Blogsmustikas 30 nädalat «mustikas 15 nädalat kõhus :) «No tags for this […]

Leave a Reply

