Kuidas me Kalle sünnipäeva pidasime

_mg_0637

Kuna ma täiega ignoreerisin Kalle sünnipäevapidamise vihjeid…no üllatussünnipäev ju juba meil oli….Nii ta siis delegeeris ülesande edasi ;). Nimelt ühendas meeldiva kasulikuga ja korraldas uue KODUKA peo ja sünnipäeva koos. No mis nii viga kui paremad sõbrad kuuluvad mõlemasse gruppi :). Korraldas selles mõttes, et andis oma firma juhile ülesande kutsuda sõbrad koos peredega ja mulle öeldi ainult, mis päeval nad tulevad …

_mg_0623

Pidu oli lahe…selline lihtne ja kulges vabas vormis. Ainuke suurem elevus tekkis sünnipäevakingitusest. Algul mehed ja pärast naised olid nagu lummatud ühe raamatu kallal ;)  No raamat oli paljaid inimesi täis ;)

_mg_0627

Ketlini soovil pandi kringlile nii palju küündlaid kui me kapist leidsime…kusjuures ikka jäi puudu ;) aga kes see neid pärast kümmet ikka lugeda viitsib.

_mg_06411

Pidu lõppes üllatavalt ruttu ja armas sünnipäevalaps koristas ise enda järelt ära ka :)

Kusjuures järgmine hommik oli mõnus. Tulid veel paar sõpra kah meile abiks ülejääke sööma. Ma olen juba lapsest saati armastanud sünnipäeva järgseid hommikuid, kui sai natauke plekilise valge lina pealt kartulisalatit süüa…ohh mõnus…

_mg_0633

4 Responses to Kuidas me Kalle sünnipäeva pidasime

  1. C. says:

    Suurepärane kodukas! Ma kohe tükk aega süüvisin. Ilusad inimesed teevad ikka ilusaid asju :)

  2. Tinn says:

    Vahva pidu tundub.

  3. nelladella says:

    Palju õnne Kallele tagantjärgi!

    Ja nii tore kodukas, kunagi ma veel korraldan ühed imetamisnõustaja suvepäevad:-) St lasen Kalle firmal endale korraldada:-))))

  4. Kodukas on väga armas, mul tuli kohe selline suur nostalgia peale. Kõik minu elu parimad suveüritused on AG “kätetöö” ja õnneks ei ole neid vähe olnud.

Leave a Reply

