mäluauk

Teate see mustikas. Sellest mustikast tuleb väga tark inimene. Juba praegu on ta oma valdusesse võtnud peaaegu kogu mu aju. Ja mida ta siis sellega teeb….süüa nõuab ;)…pidevalt ja väga kummalisi asju.

Näiteks hommikusöögiks  kõige tavalisemat valget saia ja sinna peale räime tomatis. Ja niimoodi mitu päeva järjest. Ma saan aru, et surutis ja nii, aga kust tema seda teab…aga näe teab…jälle ma oleks siia lõppu kirjutanud tark poiss ;)

Sidrunivett nõuab ka. Nii et ma pean tooma poest juba kolm sidrunit korraga. See sobib. Ei sobi see, et kõige rohkem tahab ta seda õhtuti ja siis nõuab öösiti vetsu. Vot see on tüütu.

Kui ma olen siis kogu tema soovitud menüü omale sisse keeranud, siis teeb ta teisi trikke. Näiteks eile…

Läksin mina siis pangaautomaadi ette ja seisan seal ja mõtlen, et huvitav mis see pinkood võiks olla…no mitte ei tule meelde…ja ei tulnudki…2 korda vajutasin valesti ja lõpuks oli selline tunne, et ma pole mitte kunagi seda pinkoodi teadnudki. Ükskord enne juhtus ka juba selline asi. Bensiinikaardikoodiga…ja see ei ole mul siiamaani meelde tulnud :). Kalle andis mulle uue kaardi ;)

Ma nüüd lähen panka ja küsin omale uue koodi ja muudan selle selliseks, mis mul alati peaks meeles olema ja kirjutan selle kolme kohta üles ka ;)

Ja siis veel see, et mingid asjad, mida ma olen lubanud teha. Vot need tulevad öösiti meelde…niimoodi järsku…ja siis tuleb suur ehmatus…et nüüd ma unustan selle jälle hommikuks ära ja mis siis saab…mine võik keset ööd tegema ;)

Vot siis nii….kui ma nüüd kellegile midagi lubanud olen, siis palun tuletage mulle meelde…mulle … mitte mustikale ;)

9 Responses to mäluauk

  1. Greteliine says:

    :-D huvitav aeg sul praegu. Ja nende söögiisudega meenuvad mulle ka enda, hmm, lapse isud siis. Olen ma rääkinud kuidas ma Tõrut kandes kassikrõbinate järele hull olin? :-D Vanematemajas lausa teisel korrusel magades tundsin alumise korruse köögist tulevat hulutavat kassikrõbina lõhna. Hea, et selline isu üle läks ikka :-)

  2. Katrin says:

    Mulle meeldis ka alguses väga sidrun. Nii veega, kui ilma. :)

  3. Anu says:

    mul nõuab mineraalvett. ja siis veel jäätist, šokolaadi, mõslit ja tuhat muud asja :)

  4. Anu says:

    nonoh, müslit ikka…

  5. inga says:

    ühel päeval tabasin, et mu väike mees sööb väga aplalt kompoti-kirsse… meenus kohe, et need olid just need, mida ma teda oodates üksvahe iga päev terve purgi pidin sööma!
    jaksu sulle ja Mustikale koos eksisteerimisel:)

  6. evelynco says:

    Minu esiklaps väilstas saia kõhusolemise ajal täielikult. Söömisest ma ei räägigi, isegi lõigata ei saanud ma seda, kohe läks süda pahaks. Nii et meil oli peres päris pikk saiavaba periood:)
    Ja Inga jutu peale meenus mulle, et enam-vähem esimene asi, mis ma mehele peale sünnitust ütlesin oli see, et saatsin ta poodi ploomikompoti järele. Noh ja tütre lemmiksöök on kompott:))

  7. Sigrid says:

    Krista sul ikka poja kõhus vist ;D Mina mõlema poisiga sõin ka räim tomatis ning sidrunit võisin väga vabalt paljalt süüa ;D No ja siis meeldis veel toores hapukapsas ka.
    Mälumahu vähenemine vist on paratamatus :)

  8. Külli says:

    no väga lahe… minul, kes ma eriti kalast ei hooli, on kaapis 2 karpi räime tomatis pidevalt reservis, ja joon aga einevaid jooke sidruniviiludega peale… võid mulle iga kell räimele tulla, pole vaja enda toitu kaasa vedadagi :D

  9. Fre says:

    Poiss tellis kõhubeebina endale ikka rohkem kui korra uue pangakaardi. Ühel korral oli vana “ärasöömine” eriti dramaatiline – mingis sellises automaadis, kust enam kätte ei saanud ja uue tegemiseks läks omajagu aega. Langes ilusti kokku pisema koduse finantskriisiga kus kogu majandamine oli nagunii minu kanda. Õnneks saime hädapärast krediitkaardiga asjad aetud ja lapehoidja hoidis seni võlgu, kui automaat jälle raha jagama hakkas.

Leave a Reply

