Aasta aias

Ma olen juba mitu aastat mõelnud, et pildistaks oma aias iga kuu ühel ja samal kuupäeval aeda. Siis oleks kohe näha, kui palju mingi aja jooksul midagi muutub. No mitu aastat olen ma jaanuari maha maganud, sest on pime ja kole ja läinud meelest ära. Õnneks ma sellel aastal ärkasin ikka enne jaanuari lõppu ja nii kujuneski selleks kuupäevak 21.

Natuke me Kallega vaidlesime sellel teemal. Tema arvas, et kui see 21 kuupäeval on sellele kuule mitte omane ilm, siis on nagu terve kuu nässus, et tuleks ikka teha mõnel ilusal päeval ;). Minule on see realistlik projekt, et mis siis kui 21. juuni sajab nagu ämbrist ja isegi kui 21.juuli sajab ämbrist…no 21.august ikka ei saa…ja kui sajabki, siis näe oligi selline huvitav aasta, kus sadas iga kuu 21. kuupäeval ;)

Väga armas kui selle aasta novembris on ka sellel päeval näiteks selline ILM…aga kõik ju teavad, et terve november ei ole meil mitte selinne…ja minu jaoks on ikka raske küll teha pilti, kui ma mingit ilu ei näe ;)…aga ma ületan ennast…

Ja et mu projekt hetkel ei tunduks nii trööstitu, siis ma leidsin 2 aastat tagasi sellise POSTITUSE… umbes täpselt need kohad ma oma aias ka püüan jäädvustada…

Ahjaa, mitte unustades mu eelmist postitust, siis kõik meeldetuletused, et lähenemas on 21 kuupäev on teretulnud ;) ja mustikas on meil ilmale tulekuks esialgu broneerinud 22. augusti…loodame, et ta peab kokkuleppest kinni ;)

Alustame siis algusest… 21.jaanuar

_mg_9695

_mg_96981

_mg_9696

_mg_9700

_mg_9703

_mg_97051

_mg_9708

21. veebruar

_mg_0663

_mg_0659

_mg_0660

_mg_0656

_mg_06501

_mg_0655

_mg_0651

Ootame märtsi :)

3 Responses to Aasta aias

  1. Meeli says:

    Juba praegu on teie maja ümbrus armas, puhkab pehme lumevaiba all. Ma juba ootan kevadet sinu piltidelt, siis lööb kõik särama.
    Meil sõbrad teevad muidu sama moodi, kuid ei pildista igal kuul, vaid 4 korda aastas. Nad on olnud väga järjekindlad – juba majaehituse aegu alustati ning nüüd peaks 4 aastat olema jäädvustatud.
    Ise olen ka mõelnud, kuid mõteteks need on jäänud. Vast saan nüüd natuke innustust.

  2. Fre says:

    Superidee, ma fännan hirmsasti selliseid kalendaarseid “statistikaprojekte”. Et beebit peab tingimata pildistama esimese eluaasta igakuisel sünnipäeval – nüüd halan et kümnekuune sünna läks haiguste nahka ja pilt jäi tegemata. Samuti meeldivad teemaprojektid – näiteks sodihunnikud aias. Ühel aastal pildistasin üles kõik aeda kogunenud pahna. Piltidest nähtub, et osa hunnikuid on siiski kuhugi kadunud aja jooksul. Juba on tore vaadata suure tüdruku titepõlves üles pildistatud mängukarusid – et kes veel 7-8 aastat hiljem meiega koos elavad ja kes kuhu kolinud/kadunud on. Peaks oma aia kalendriprojekti ka tegemisse võtma. 21. kuupäev on muidugi veidi ohtlik – näiteks või juhtuda et juunis oleme juba sel ajal jaanipäevitama sõitnud (targutab ilge pragmaatik).
    Paneb punkti.

  3. […] Jaanuar ja veebruar on SIIN… […]

Leave a Reply

