Pikk nädalalõpp

_mg_0611

Ma tavaliselt ei kirjuta mida me just täna või eile tegime, aga see nädalalõpp tasub ülesmärkimist küll…

Neljapäev:

1. Tädi Vaike tuli koristama kell 7.30. Ma tõsiselt austan inimesi, kes nii vara tööle tahavad hakata, sest minu pärast võiks ta vabalt ka kell 10 tulla. See, et ta meie juures käib, vot selle üle on mul ütlemata hea meel.

2. Liisu sõi autos hommikust, sest muidu me oleks väiksesse päiksesse laulutundi hiljaks jäänud

3. Veetsime laulutunnis jälle 3 tundi :). No aga seal on lastele nii mõnus mängutuba ja kui veel õues ka mängida, siis võib vabalt seal õhtuni olla.

4. Liisu käis sõbrannaga kohvikus ka.

5. Liisu aitas Vaikel koristada ja ei läinudki magama

6. Kalle tegi eksamit. Mis ta sai, ta veel ei tea :)

7. Mina käisin fotokoolis…. ei olnud eriti huvitav seekord

8. Vanaema valvas tüdrukuid… liisu läks ikkagi magama…kell 7 näiteks vist…

9. Sõime sünnipäevtorti… tort oli nii magus…. Kalle jõi terve shampuse peaaegu üksinda ära ;)

Reede:

10. Käisime mustikat vaatamas. Üks võõras arst imestas, et mult veel ühtegi proovi võetud pole

11. Liisu läks kell 11 lõunaunne, kuna teda veeti “keset ööd” mustikat vaatama

12. Kalle käis lõunajal Ketliniga ühte sünnipäevakingitust ostmas

13. Kõik üritasid lõunaajal magada…Liisu segas ainult teisi

14. Sõime kohvikus. Mina vist elu parimat püreesuppi ja tüdrukud käisid üksinda mänguasjade poes…aga ainult vaatamas.

15. Kalle läks lastega sünnipäevale.

16. Mina sõin kodus üksi kräsupea kooki

Laupäev:

17. Tegime pannkooke ja sõime neid banaani ja nutellaga. Minu eeskujul on see kõigi meie pere naiste lemmikvariant ;)

18. Käisime minu vanade ülikooli sõprade korraldatud spordipäeval, kus Ketlin joonistas ja Liisu vaatas kuidas mehed korvplalli mängivad. Mina jutustasin loomulikult ;)

19. Nõmme kultuurikeskuses esinesid Ketlini uued lemmikud Piip ja Tuut. Kõik naersid, eriti Kalle, aga hoopis teises kohas kus Ketlin ja Liisu. Kalle tunneb päriselt ka neid klõune (Ketlin ütleb nii)

20. Sõime jälle kohvikus kana…loe: huvitav millal ma oleks pidanud süüa tegema ;)

21. Kõik see mees magas lõunaund…ühes voodis

22. Mul tuli kaneelikuklite isu ja läksin poodi

23. Kalle läks poodi, nende asjade järele, mis ma ära unustasin ;)

24. Sõime kukleid ja Kalle jõi õlut ja tegi kõik, mis ma tahtsin, sest ta ei toonud mulle sõbrapäev lilli ;). Kalle õlu oli 0,33 ;)

Pühapäev:

25. Ketlin ja Liisu ei jõudnud oodata millal sünnipäevale saab ja sõid ära 5 kuklit kahe peale.

26. Jõudsime peaaegu õigel ajal sünnipäevale.

27. Sõin palju…Kalle sõi ka palju…Liisu sõi ka…Ketlin ei söönud üldse…tema ainult joonistas.

28. Liisu kartis Lottet. Ketlin ei kartnud.

29. Ketlinile väga meeldis sünnipäev…mulle ka…Kallele ka…Liisu ei öelnud midagi.

30. Lapsed läksid vanaema juurde magama

31. Mina läksin kodus magama

32. Kalle tegi kodus tööd.

33. Pesin kolm masinatäit pesu …ja masin kuivatas ära ka

34. Täitsime tuludeklaratsiooni

35. Läksime James Blunti kontserdile. Nii mõnus…

36. 23.00 jõudsime koos lastega koju.

37. 00.00 ei maganud veel keegi…

Vot siis selline nädalalõpp oli meil…

_mg_0613

fotoka võtsin ainult tordisöömise hetkel kotist välja…Kalle uurib oma kingitus ;)

12 Responses to Pikk nädalalõpp

  1. Anu says:

    me lapsed ütlevad ka, et klõunid. ja kaneelisaiakesi sõime ka laupäeval, ainult et isetehtuid :)

  2. helen says:

    minu laps ütleb “klaun”.

  3. Ulvi says:

    meie “talupärija” ütles ka klõun. Väiksem veel ei räägi, aga suurem teeb seda kahe eest :o)

  4. Age says:

    Ma lugesin ja mul hakkas pea ringi käima. Aga kes palju teeb, see palju jõuab. Õnnitlused sünnipäevaks ka! Me üritasime eile tuludeklaratsiooni täita, ei sujunud, karjus vigasid aga valedel ridadel. Peab nende tähtsate ametnikega ikka rääkima, et rida 11 ei ole rida 12, kuigi süsteem nii väidab. Onju segane?

  5. kui see on Olümpsi tort, siis see on mu lemmik…ema ostab mulles eda sünnipäevaks..

  6. krista says:

    Anu, kas kuskilt saab häid kaneelikukleid siis osta ka …ma pole küll veel kuskilt leidnud ;)…meil ikka ka isetehtud egas muidu poleks järgmiseks hommikuks 5 tükki üle jäänud;)

  7. Anu says:

    tänapäeval saab kõike osta :) selveris müüakse kaneelikukleid külmutatuna, et paned korraks ahju ja ongi valma. iseasi, kui HEAD nad on ;)

  8. Katariina says:

    Mul hakkas ka pea ringi käima.
    Ja kõige selle vehkimise juures hindan ma seda kõgemalt neid hetki, kui sul on aega sõbranna ka olla :-)

  9. krista says:

    kusjuures mul endal oli tunne nagu ma oleks pool nädalavehtust lihtsalt maganud…mis iseensest ka niimoodi oli. Aga kohe oli näha kui palju aega tegelikult võtab igapäevane koristamine ja söögitegemine, et kui need kõrvale jätta, siis jõuab vabalt klõune vaadata

  10. nelladella says:

    kui meie pere koosneks ainult minust, siis oleks minu nädaalalõpp ka selline. Isegi topeltselline. Aga meie päevad kahe pisikesega on õnneks natuke rahulikumad:-)

  11. marje says:

    Kui tohib küsida, mis spordipäevaga oli tegemist? meilgi oli plaanis minna laupäeval korvpalli vaatama, kuid kahjuks ei jõudnud.

  12. Fre says:

    Meil on ka “klõunid” (+Lotte ja teiste shvammpeade foobia). Aga – huvitav kas keegi teab ka nii keeleliselt et miks lapsed ütlevad klõun mitte kloun? Just wondering…

Leave a Reply

