mustikas ehk K

_mg_5945

See on meie uus pereliige mustikas. No tegelikult on see lihtsalt üks Ketlini joonistatud pilt, aga mis siis :). Aga tegelikult need, kes mind näinud ei ole, need äkki veel kõik ei tea, et meile võib jälle õnne soovida :)

Nüüd ma siis ei hakanud nii vara hõiskama, muidu pärast pean jälle kurvastama, vaid ootasin kannatalikult oma kolm kuud ära. Hoolimata sellest, et varjata on ikka päris raske ;) ja enamus inimesi teavad…

_mg_5933

Plaani on ta meil juba ammu võetud. Näe isegi kodukujunduses on meil juba lastele mõeldud kolm kummutit reas. Üks, mis pidi koguma ainult mustika riideid, on nüüd millegi pärast ülikiiresti muud “hädavajalikku” kraami täis saanud, aga küll ta jälle tühjaks saab.

Peale selle on mul tunne, et mustikas on poiss. Kõige pealt ma nägin unes, et ta on poiss, siis on tema kummut hoopis teist värvi ja peale selle rääkis nami-nami Pille, et mingi uuringu järgi oli kõige täpsem  mitteteaduslik lapsesoo ennustus kõrgharidusega naise kõhutunne :)

Ja mustika nime pani talle Ketlin…et kui tema oli mammu, mis tuli maasikast…liisu ei olnud keegi ;)…siis väike venna on mustikas :). Sündima peakski ta siis kui äkki saab veel mõne mustika ;)

_mg_0620

Selline pilt on mul tast ka…täna tehtid…lehvitas käega ja keeras siis selja. Arst natuke utsitas ja siis oli sellise näoga, et ok …ma võin ju nii pidi ka olla. Siin on mustikas peaaegu 13 nädalat vana.

Ketlin küsis pilti vaadataes, et huvitav kus siin see beebi on :)

Ketlinil on juba pakkuda ka 2 poisi nime ja paar postitust tagasi arusaadavalt on need tema lasteaia peikade nimed ;)

aga vabalt võib ta tüdruk ka olla….mulle tüdrukud väga meeldivad.

38 Responses to mustikas ehk K

  1. p6rgukiz says:

    Nii armas uudis tänasesse päeva :)
    Palju õnne ja kena kõhu kasvatamist :D /varsti saab imeilusaid raseda pilte Diana poolt?/ :D

  2. Elen says:

    Palju palju õnne!

  3. 2trilingual says:

    Super lugeda, et yks 2 v2ikse lapsega pere on valmis hakkama 3 v2ikese lapsega pereks. Palju 6nne!

  4. anuriin says:

    Palju, palju õnne! See on tõesti tänase päeva kõige ilusam uudis! Kuna olen jätkuvalt sinu kirjutamiste ja pildistamise andunud fänn, siis ikka ootan edaspidi mõnusaid lugusid ja pilte nii mustikatest, maasikatest kui ka teistest marjadest ;).

  5. Merly says:

    Ma juba pikisilmi ootasin seda postitust:))
    Ära küsi, kuidas ma teadsin, ma ei tea seda isegi, aga ma teadsin:))
    Nii palju õnne! Ilusat ootusaja jätku.

  6. kukupai says:

    Soovin õnne, see on väga armas uudis!
    Nõmmekaid peabki juurde tulema ju. Ja kui tunned, et poiss, ju siis on ka :D Mina oma kolmandaga ei lasknud tüdrukunimesid jutukski võtta ja saingi poja kätte.

  7. merle says:

    Mina ka ootasin, et kuna see uudis tuleb. Ja nüüd siis tuligi! Ma röömustan teile hirmsasti kaasa ja hoian pöialt, et köik köige paremini läheb. Palju önne!

  8. Pille says:

    väga vahva, palju-palju õnne! me oleme muide samas paadis siis ;)

  9. karin says:

    mina oleksin kangesti tütart tahtnud aga teadsin ka algusest peale, et poiss on :D
    palju õnne teile veelkord!

  10. evelynco says:

    Palju, palju õnne!
    Ja mõtle kui tore, mul äkki õnnestub sind kõhuga ka näha mai lõpus:)

  11. Oi, kui vahva uudis! Mustikale mõnusat kasvamist! (Ja see oli mingi BBC saade, millest ma rääkisin. Minu puhul pidas igatahes paika – kauaoodatud triibulist testi teades arvasin kohe, et tüdruk. Ja näed, oligi:))
    PS Minu 5. märtsil sündima pidanud pisitütar sai eile juba 2-nädalaseks :)

  12. Age says:

    Palju ÕNNE! Oh seda rõõmu ja ootust!

  13. sirliiz says:

    Palju, palju õnne! Nii armas uudis :)

  14. Liis says:

    Ma ka juba tükk aega ootasin seda postitust, saan nüüd õnne soovida! Õnne õnne õnne! :)

  15. Sipsik says:

    Ossamtossam!
    Selline uudis:DDD
    Ammu juba ootasin:)
    Palju õnne ikka ka kogu selle emotsiooni keskel!

  16. mustikaga tuleb meelde, et mul klassiõde, kes elas pikka aega itaalias. ja siis ta rääkis, et talle kangesti meeldis itaalia keeles sõna mirtelle, mis eesti keeles tähendab mustikat.
    ja kui tal/neil siis teine…tütar…sündis, panid selle sõna järgi talle Mirtel nimeks:)

    õnne niikuinii, alati on tore, kui inimesed on õnnelikud:)

  17. Sigrid says:

    Ma ka juba tükk aega ootasin seda postitust, kuigi uudist juba teadsin. Hoian pöialt, et sul poiss tuleb ;D…poisid on väga mõnusad tegelased. Nii tore oleks suurtel õdedel pisikest vennat hoida ja nunnutada. Ma heas mõttes ikka väga kadestan sind…tahaks ka kolmandat ja tütart, aga ma jätan selle endale “magustoiduks” ;D
    Sulle Krista aga palju jõudu-jaksu ja muidugi kuhjaga õnne ja kallistusi!

  18. sille says:

    tore uudis! Palju õnne! :D

  19. Lennuk says:

    PALJU PALJU ÕNNE!
    Väga ilus uudis ja tänud jagamast!

  20. Erin says:

    Oi, palju-palju õnne! Väga tore uudis. Võibolla meie põnnid siis kunagi kohtuvad isegi siin Nõmme vahel.

  21. Kessu says:

    :D
    (minu üheksakuune vaatas seda UH pilti ja ütles põhjapanevalt “OHOO!”)

  22. Katrin says:

    Palju õnne Sulle, kallis Krista!!!! Palju õnne teile kõigile :)
    Aimasin juba nii mõnedki postitused tagasi, et lood sellised on :)
    Toredat ootusaega!

  23. Merx says:

    Teretulemast! ;-))
    Õnne teie perele!

  24. inga says:

    õnnesoovid ka siitpoolt raudteed:)

  25. Annu says:

    palju õnne kogu Krista perele ja Pillele ka.
    muide, see kõrgharidusega naise kõhutunne ei pidanud minu puhul paika (rasedused olid nii täpselt samasugused ja kõhu kuju olevat kah sama olnud), aga lapsed on mul erinevast soost (võibolla ei ole haridus õige:6)

  26. Greteliine says:

    Ma ühinen samuti õnnitlejatega :-) Palju õnne ja kõige ilusat teile kõigile uut pereliiget oodates.

  27. Kristiina says:

    Mina ka, mina ka – olen teie pärast väga-väga rõõmus :)))

  28. Liina says:

    Oi kui tore :) Palju onne!

  29. jaana says:

    Õnnesoovid ;))

  30. Janne says:

    Nii tore uudis, lausa judinad jooksid mööda selga. Palju õnne!

  31. Heli says:

    Palju õnne! Aga haridustase ja tite sugu, no ma olen siis see kõrgharidusega juhm, kellel pole mingit tunnet olnud, ainult väga rase tunne oli.

  32. nele says:

    Veelkord õnne!! Ma tean isegi mis nimeline see poiss sünnib;-) Nii et üldiselt pole kahtlustki, et HE.

  33. krista says:

    oi…aitäh kõigile, kes mulle ja mustikale kaasa elavad. Nii lahe on näha nii palju blogisõpru. Eks ma siis annan ikka teada kuidas mustikal ja suurtel õdedel läheb… hmmm mina ja väike pere ;)

    Pillele ja ka palju, palju õnne!

  34. Tinn says:

    Palju Palju õnne teie perele. Uudist tean ka juba ammu, kuigi ei tunne sind üldse :) (Avastasin lihtsalt ühel päeval ühest kohast..)
    Tubli emme oled!!!

  35. Mari says:

    Suured suured 6nnesoovid! :)
    Mulle absoluutselt meeldib nii positiivseid blogisid lugeda, teeb minu tuju ka paremaks :D

  36. Katrin says:

    Issake, ma pole vist nii ammu siin käinud! Sellised uudised üleval! Palju, palju õnne igatahes!!!
    Aga soo kohta niipalju, et mul on kõrgharidus ja nägin unes tüdrukut mitu korda juba enne seda, kui teada sain, et rase olen ja sealt tekkis kindel tüdruku tunne. Samas, kui ultraheli pilt juba inimese moodi moodustist hakkas näitama siis mulle tundus ta küll väga poisi moodi olevat. Noh, ja hiljem näitas arst ka meile lapse kolmandat jalga….aga tegelikult on ennegi sündinud tüdrukuid, kellel arst on osutanud tähelepanu UH-s kolmandale jalale. Nii, et mine võta neid tundeid kinni…:D Aga sooga ongi see tore asi, et tore on soovida ühte või teist sugu, sest niipea kui laps on sündinud on ta kahtlemata kõige õigemast soost! :)

  37. Marje says:

    Õnnitlused ka meie pere poolt!

  38. Lintsik says:

    Palju palju õnne Krista ja teistele blogi värvikatele tegelastele, kes mind vaikselt selle lehekülje sõltlaseks on teinud ;) Sellisele perele on lausa kohustuslik juurdekasvu juurde tekitada! :)

Leave a Reply

