ema uhkus :)

_mg_1660

Üks päev tuli Kalle koos Ketliniga lasteaiast koju ja ütles, et kasvataja oli küsinud, et kas nad võivad Ketlinile luuletust õpetada. Mis saab ühel isal selle vastu olla, kui ta laps luuletusi peast oskab :)

Üks teine päev kui ma Ketlinile järgi läksin, siis Ketlin juba lugeski mulle koos kasvatajaga luuletust….hästi armas ja lihtne… ja mulle küll meelde ei jäänud.

Nii ta siis läks kuni öeldi, et homme on siis võistlus, et Ketlin koos kasvatajaga lähevad ja pidi küll üks tüdruk nende rühmast veel tulema, aga tema jäi haigeks.

Ega ma ei osanud ka küsida, et mis ja kus, aga järgmine päev kui Ketlin juba rahulikult lasteaias oli, oli minul tunne nagu ma peaks ise kohe luuletuse lugemise võistlusele minema :))

Õhtul kui järgi läksin, ei jõudnud veel küsimagi hakata kui nägin ukse peal uhket diplomit….Ketlin Kõiv II koht :). Kuna garderoobis oli palju rahavast, siis oli nagu imelik kah midagi kohe küsima hakata. Viisakalt ootasime siis kuni teised lapsed riidesse said ja siis kasvataja rääkis.

Oli lasteaia sisene võistlus ja kahes vanuserühmas, et kuskil 20 last vist oli kokku ja näe Ketlin oli nooremas vanuserühmas teine. Kasvataja küsis, et kas diplom võib natuke neil seal seina peal olla, et neil ka uhke tunne :) Kohe kasutati juhust ja küsiti, et kas Ketlin lauluvõistlusest ka osa võtta võib :)))

Minul on küll väga hea meel ja uhke on olla oma lapse ema.

Sellega seoses jäin mõtlema võistlemisest üldse. Viimasel ajal räägitakse palju sellest, et ei tohiks ikka võistelda ja parem oleks kui koolis hindeid ka ei pandaks jne…jne. Aga tegelikult tuleb nii või naa elus palju võistlusi ette kasvõi lauamängu mängides. Tööle saamiseks peab ka võistlema. Mida paremini laps oskab kaotustega hakkama saada, seda lihtsam on tal elus. No ja ma arvan, et kui võita, siis võit on alati magus. Peale selle ma arvan, et kui on midagi, mida ka teised inimesed minu lapse juures tunnustavad, siis on minul süda kergem. Äkki tal siis on kergem leida ja nautida tegevust, mis minul südant valutama ei pane :)

Ketlin küll minu arust suurt aru ei saanud, et võistlusmoment  oli, sest auhindamisele kutsuti ta otse lõuna lauast. Õhtul veel rääkis, et kahju, et see teine tüdruk haigeks jäi, nüüd ta ei saanudki luuletust lugeda ega auhinda :). Ta teadis, et kõik said auhinna :)

Ketlin on meil aga selline ( ma olen sellest ka varem rääkinud), et kunagi ei või kindel olla, et kas ta ikka esineb. Kasvataja siis rääkiski, et see oli ka ainuke asi, mille pärast ta muretsenud oli.

Luuletus ka…ma päris kindel ei ole…aga umbes midagi sellist oli…

meile kellakägu toodi

mis on üsna kukulinnu moodi

tal igal tunnil sama töö

ta kellaukse lahti lööb

ja hüüab kuku kuku

kui kord tukkuma ta jääb

siis lasteaeda hiljaks jääd!

ja eks ma nende Diana tehtud piltidega eputan järgmise sessioonini ;)

3 Responses to ema uhkus :)

  1. Kessu says:

    Palju õnne esimese diplomi puhul. Ma olen kindel, et see ei jää Ketlini viimaseks!

  2. J'i emme says:

    Lauamängudes pole kaotajaid ju :) Üks on lihtsalt rohkem võitnud :)

  3. p6rgukiz says:

    Lapsevanema süda võib uhke olla küll :)
    Tubli laps on Ketlin.

Leave a Reply

