Ükspäev käisin tööl….

036_mg_9849

Eks igal fotograafil ole oma kiiks. Ma täitsa kujutan ette kuidas üks hingelt loodusfotograaf kutsutakse mingit inimeste üritust pildistama, siis leiab ta ikka võiamluse paar looduspilti vahele susada. Või siis need, kellele meeldib hirmsasti detaile pildistada…kindlasti on siis vastuvõtult kõikidest suupistetest ülilahedad makrovõtted tehtud.

Mul on ju ka…beebid. Ma kohe ei saa teistmoodi. Käisin siis ühel armsal filmiesitlusel, kus lapsi oli vaata et rohkem kui täiskasvanuid. No ja üks beebi oli ka…umbes täpselt 1 kuu vanune ja mis te arvate et ma siis sain jätta ta pildistamata…

Loomulikult mitte. Üks veel..ma teen ainult ühe veel…ja see ei ole mitte kliendi, vaid minu jutt :)))

158_mg_0042

aga onju armas :)…tema ema tegi selle filmi, mida näidati…

Esimese pildi peal on “näitleja”, kes  ise seda teadamata tegi filmis sellise rolli, et minul tuli pisar silma…ma usun, et kõigil teistel ka :)

2 Responses to Ükspäev käisin tööl….

  1. Marilin says:

    Kus seda filmi vaadata saab?

  2. undiproua says:

    Kallile Kristale megad tänud piltamise eest! Superilusad pildid olid (nagu alati!) :)))

    Me oleme mõelnud interneti keskkonda riputamise peale, aga kuna see nii “värske sai”, siis pole jõudnud veel plaanidega sinnamaale.

    Küll aga ihub ETV hammast ühe õhtuse dok.filmi aja peale. (kuigi ma/me ei tea, kas, kuidas, millal?)

    Aga ma ütlen Kristale, kui film linastub laiemale vaatajaskonnale:)
    Ja muidugi saab seda filmi ka Krista käest. (Kohe kingin talle! Läbi kuvaariekraani tuletati mulle meelde, et oleks võinud ju kohe kinkida, aga ma arvasin, et ei huvita… Piinlik ka peale pressida)

Leave a Reply

