minu kodukas….

img_1293Aega võttis, aga nüüd ta siis on selline, nagu ta näiteks suveni jääda võiks. Palju närvirakke kulus küll koduka itimeestega vaidlemisele…ja lõpuks tuleb ikka oma vanadel armsatel sõpradel varrukast kinni võtta ja nemad aitavad sind alati. Vähemalt minul on kaks oma sõbrast itimeest, kes mulle kui blondiinile asjad selgeks teevad ja täiesti lootusetu olukorra nii lihtsaks teevad, et naljakas kohe.  Sellised soovitused, et et lülita arvuti välja ja tõmba juhe ka seinast näivad imeväel toimivat ja kui muud üle ei jää, siis tuleb ja seisab mul siin lihtsalt viis minutit arvuti kõrval. No ja teine mees ei pea isegi kõrvale seisma tulema…tema oskab seal kuskil mujal niimoodi asju teha, et mul kodus kõik funksima hakkab :) ja linnukesi õigetesse kohtadesse teha – nagu ta ise ülteb…ahh ma tegin sinna ainult linnukese ette ;)

Aga mitte ainult sellest ei tahtnud ma rääkida…

Panin siis ilusti oma lehele kõik minuarust ilusad pildid, mis kuidagigi teemade alla sobisid…ja oi kui raske oli valida. No perepilte, mille hulgast valida oli, oli ikka kordi ja kordi rohkem ja raske südamega tegin praakimistööd. Ilusaid pulmapilte jäi samapalju kõrvale kui üle sai…aga ma ikka tahan ju neid veel ja veel  juurde teha…

Nii et kui kellegile meeldib ja tal mõni beebi või mürakaru või pruut üle on, siis ma väga hea meelega täiendan oma kogu… ahjaa…kodukas ise ka :)

2 Responses to minu kodukas….

  1. Katrin says:

    Väga ilus on ja pildid vapustavalt ilusad.
    Kuid Simona kavala näoga pilt on ikkagi üle-üle kõige :)

  2. Kessu says:

    oioi!
    kuskohas sa pildistad?
    ja palju maksab?
    ma olen ilusatest piltides sõltuvusse sattunud…
    võid ka meilile vastata, aitäh!
    ja ilusat suveootust ka :)

Leave a Reply

