lammakesed

_mg_9743

Igal pool kirjutatakse ja räägitakse, et lasteaedades on järjekorrad. Kohti pole ja kuidagi väga kitsas on. No ja eriti siin meil Nõmmel. Meil on siianikuidagi lihtsalt läinud. Ketlin sai koha juba meie lemmiksõime ja sealt lasteaeda minek oli lihtne, sest ma panin ta sündides järjekorda nii, et kohta tahtsime alles tema neljanda sünnipäeva eel.

Liisu tuli järjekorda panna nii, et Ketlin polnud veel päevagi lasteaias käinud. Nii ei olnud mul ka mingit ettekujutust, mida ja kuhu ma teda panna tahan. Küll aga oli mul mingi kummaline kinnisidee, et kahte last ma eraldi lasteaeda viima küll ei hakka.  Nii me siis panimegi Liisu samasse lasteaeda, kus Ketlin praegu käib.

Nüüd sügisel, kui Ketlin siis oma armsast kahe rühmaga sõimest suurde-suurde lasteaeda läks, hakkasin ma järsku teistmoodi arvama. Kui ma siis ükskord nägin kah, kuidas selle lasteaia kõige pisemad käivad nöör vahel, et keegi kaduma ei läheks, siis oli see tunne veel kummalisem.

Kah juhtus meil nii, et kui me Liisut järjekorda panin, siis küsisin, et kas seda võib meili teel ka teha. Lubati, aga kummalisel kombel ei läinud meil kohale ja mina taipasin seda ka alles kuid hiljem kontrollida. Noh nii igaks juhuks, et sellega ikka on kõik korras ja laps järjekorras. Siis tuligi välja, et ei olnud.

_mg_97341

Nüüd on ta küll seal järjekorras, aga vahepeal olen ma jälle kõik ümber mõelnud, et ikka oleks ju nii armas, kui Liisu saaks ka selles pisikeses lastesõimes alustada ja panime ta sinna ka järjekorda.. Eriti veel sellepärast, et meie armas Katre,  kes meil siin tüdrukutega vahel mängimas käib, oleks tema kasvataja seal. Meie lootus sinna saada on küll väga-väga õhkõrn ja ainuke niit, mis mu lootust hoiab, on juhataja ütlus, et neile sama pere lapsed meeldivad ;)

See oli sissejuhatus

_mg_9738

Samas ….külapeal räägitakse ka seda, et alati tuleb kasuks, kui olla kuidagi kasulik ;).  Ükskõik kuhu lasteaeda ta siis ka ei saaks. Niimoodi ma siis panin ennast aktiivse vabatahtlikuna kirja Ketlini rühmale lambakostüümi õmblemisel :)))

Nimelt pidi iga rühm tooma lasteaeda ühe täiskasvanule sobiva loomakostüümi ja ma mäletan, et minuarust oli mul peale lamba veel valida kuke ja mõne muu väga keerulise kostüümi vahel :). Entusiasmi lisas ka sellel hetkel mägede taga tunduv tähtaeg :)….mis see minul koduperenaisel siis 5 kuuga üks lammas valmis teha pole.

_mg_9754

Küll aga nagu ikka sellistel puhkudel, möödub aeg kuidagi lennates. Viimaks ikka saabub see aeg, kui pole enam kuhugi midagi lükata.  Oma armsa sõbranna käest sain Burda, kus olid jänesekostüümilõiked sees, aga pole ju ka suurt vahet neil kahel loomal ;). Kanga poest sain lahke müüja abil suure kotitäie lambariiet, mis mulle kergel käel 50% allahindlusega anti…kuna keset riiet oli väike defekt ;) ja nii ma siis asusingi lammast tegema.

_mg_9758

Juba lõiget võttes, käis Ketlin kõrval ja rääkis, kuidas talle samasugune lammas tuleb teha. Õnneks oli seal samas ajakirjas ja täiesti sobivates mõõtudes jänesekostüüm olemas. Nii et juurdelõikusel pidin juba jälgima, et teinegi lammas tuleks.

Kui esimene lammas valmis sai, siis olid Liisu ja Ketlin lahkelt valmis modellideks hakkama ja andma endast parima, et minu suur õmblustöö, mis viimastel aastatel küll väga kokkukuivanud on, ikka vääriliselt jäädvustatud saaks.

_mg_9777

Järgmine päev viidi see suure kilekoti sees lasteaeda ja mina hakkasin tegema väikest lammast. Oh ikka hea, et need lapsed nii väiksed on. Isegi kui peale vaadates on tunne, et sellest riidest ikka kuidagi ei jätku, selgub, et jätkub ja jääb natuke ülegi ;).

Sellest lambast mul pilti pole, aga see tuleb meil pärast tänast pidu ilusti lasteaiast koju tagasi ja isegi Liisu saab sellega loodetavasti vähemalt kahel korral peole minna ;)

Täitsa mõnus on vahel kasulik olla ;)

_mg_9761

8 Responses to lammakesed

  1. helen says:

    Taevake, kui ilus! Uskumatu, mida inimesed oma kätega teha oskavad! Minul on isegi laste sukaaugu parandamisega raskusi…
    Siiras imetlus.

  2. Külli says:

    modellid on lahedad, pildid ilusad… olgem ausad – kostüüm on selline, et tahaks endalegi :) no ei ole normaalne :)

  3. merle says:

    Appi, kui armas lammas! Mina ei oska sellist lammast ömmelda, isegi kui Burda löige ees oleks! Tuleks ilmselt mega pusserdis. Aga Sul viuh!!! ja valmis! Oled ikka mega tubli!

  4. killuke says:

    Imevahva kostüüm ja veel vahvamad pildid!

  5. Krentu says:

    Selle jutuga tuleb mulle meelde, et kui mina lasteaias käisin (ja selles samas ju, ja käisime jah nööri küljes, kui jalutamas käisime väljaspool lasteaeda) ja vahel tegid kasvatajad juttu, et oleks vaja kardinaid või kostüüme või muid kaunistusi õmmelda, siis mul oli alati käsi püsti, et “Minu ema õmbleb, ta oskab ja õmbleb kodus kogu aeg!!!”. Millegipärast polnud ema üldse vaimustuses, kui talle jälle kangas kotti pandi ja öeldi, et tütar ütles, et te hea meelega õmblete meile uued kardinad:D Nii oligi meie rühmas nukunurga tekstiilid ja kardinad ja veel üht teist minu ema õmmeldud :) Ega ta polnud tõesti väga huvitatud tasuta õmblemisest, kui prouadest, kes uut kostüümi soovisid, oli järjekord :)

  6. Sipsik says:

    Ja mina vaatasin et jänesega tegu:D Sry!

  7. krista says:

    ähhh ja Ketlin täna rääkis, et kasvataja ei olnudki lammas olnud :(…Kuna põhiüritus on esimesel märtsil, siis ta oli öelnud, et äkki ta määrib lamba ära…. ma loodan, et see ei olnud lihtsalt viisakas vabandus…ma ise olin küll lambaga rahul ;)
    ja Ketlin olla ka olnud hoopis jänes….nii palju siis lambast ;)
    nii et sipsikul täitsa õigus…

  8. Kalle says:

    Minu noorema õe sõime saamiseks tuli minu vanaisal ehitada lasteaiale valgusfoor, mis seisis ühel jalal, lasteaia aulas. Igakord, kui meil (käisin samas lasteaias) seal laulmise või tantsimise tund oli, siis ütlesin teistele, et näe, minu vanaisa tehtud, mille peale kõik poisid vastasid – ei ole, hoopis minu isa tegi või onu tegi või vanem vend vms. Sama dialoog võib tulla Ketlinil ka 1. märtsil, kui kasvataja tema ema õmmeldud kostüümi kannab :)

Leave a Reply

