11 aastat

_mg_1871

Kus mu lilled on? Aga kus minu lilled on?

Täpselt niimoodi ma küsisingi meie tutvumisaastapäeva hommikul kui ma üles olin ärganud ja suurest toast arvuti tagant Kalle leidsin ja just täpselt sellise küsimuse vormis vastuse sain ma ka.

_mg_1860

Kingitust tahad? Aga sina?

Niimoodi läks meie vestlus edasi…. juba vana rutiini langenud vanapaar. Kus on suudlused, roosid ja roosas paberis kommikarp ;). Ok, ok…leppisime siis kokku, et lähem kolme päeva pärast, just täpselt sellel ajal tekkis esimene võimalus kahekesi kuhugi minna, välja sööma.

Mõeldud tehtud. Kinno ka…et oleks ikka täitsa meie moodi.

_mg_1808

Ja sinna see meie aastapäev siis läks …sest kolme päeva pärast oli meil ju lihtsalt üks õhtusöök ja kino :) Söök oli väga maitsev ja film oli kerge ja naljaks….nii sobis väga hästi.

Vot nii…ja no meil on nüüd suvel ju teine tähtpäev veel, mida kahekesi tähistada…nii et las ta siis olla…

_mg_1783

aga selle 11 aastaga on meil ju näe ühtteist siin ka ju ette näidata….näe need kaks väikest pätti :) Minu arvates on nad maailma kõige armsamad lapsed…onjuu ;)

_mg_1975

Ja ühte ma ütlen küll, et mu lastel on isaga vedanud. Ma juba kujutan ette, kuidas kunagi kauges tulevikus mul tüdrukud oma vanematest rääkides ütlevad, et ema oli nagu ema ikka, aga vot isa oli meil lahe :).  isa on meil kodus see, kes lastega mängib ja kui minul juhe kokku jookseb, siis on tema see, kes asja päästma asub. Mina olen see, kes tüdrukute soovidele vastab, et ma praegu ei saa-ei jõua-ei viitsi ja Kalle on siis see, kes teeb-toob ja viib. Aastate jooksul on paljud asjad ka vaikselt omale kohale loksunud ja ei olegi palju kära ei millestki….tavaliselt ;) vahel;)…

igatahes tore on ja jätkakem ;)

_mg_1894

Ükskord aastas saan mina ka pildi peale, need siis eelmisel suvel tehtud, aga see ei loe ;)… Diana tegi

16 Responses to 11 aastat

  1. Palju õnne!
    Ma olen varem olnud nn. vaikne lugeja, aga kuna ma täna öösel nägin unes, et Sa käisid mul koos Ketliniga külas, siis leidsin, et on aeg “tere” öelda :).

  2. nelladella says:

    Palju õnne:-) ja ma ei väsi kordamast, et 24.jaanuar on just täpselt lahedatele inimestele mõeldud päev!;-)

    Aga eelmisel suvel tehtud pildid..? Nii praeguste teie moodi:-)

  3. inga says:

    te kõik olete nii ilusad! ja nii ühte nägu;) palju õnne teile sinnapoole!

  4. Anu says:

    jätkuvat pereõnne :)

  5. Marje says:

    Kuna Grete on mulle ikka aeg-ajalt öelnud, et emme sa oled nii hea emme, siis ma mõtlesin ükspäev natuke ego upitada ja küsisin Grete käest, et kes on kõige mõnusam emme maailmas? Vastuseks sain, et Ketlini emme. Kurvastasin hetke ja küsisin siis miks? Sest tal on kõige ilusam nägu, tuli vastus. Ja järgmine küsimus oli parima isa kohta. Loomulikult võitis selle tiitli Ketlini issi. Margus oli ka tunnistajaks:)
    Igal juhul palju õnne teile!

  6. Kristiina says:

    Palju õnne teile!
    Te olete just selline perekond, millise kohta ma arvan alati, et selliseid lihtsalt ei ole olemas. Ainult unistustes. Aga et te olete unistused reaalsuseks teinud, see on lihtsalt võrratu. Ja annab lootust, et see on ka teistel võimalik :)
    Igal juhul olge sama tublid ikka edasi ja küll oleks tore ükskord jälle kokku saada :)
    Imeilusad pildid.

  7. helen says:

    Lugesin üle ja vaatasin, et eelmisel suvel tehtud pildid… Siis on mingi segadus. Misaiganes. Võid ära kustutada :)

  8. Sipsik says:

    Mina ka ikka mõtlen, et jumal tänatud sellise perekonna eest… Annab lootust, et tahtmise ja õnne koostöö korral võib ehk ka endal kunagi midagi nii täiuslikku olla…
    Igal juhul on lipp kõrgel ja õnne ning jaksu selle jätkuval hoidmisel!

  9. Katrin says:

    Ilusad ja armsad olete kõik :)
    Õnne teile ikka edasi!

  10. jaana12 says:

    Pikka jätku :)

  11. Sigrid says:

    Palju, palju õnne!! Me Marekiga oleme teie kõrval alles lapsekingades ;D Ja ei saa ka mainimata jätta, et väga kaunis(igas mõttes) perekond.

  12. valgeseelik says:

    Nii armas!!! Palju-palju õnne ja armastust – et seda jätkuks paljudeks aastateks!!! :)

  13. evelynco says:

    Palju õnne ja armastust!

  14. triin says:

    te olete tõesti väga ilusad. Palju õnne! Eks õnn teebki ilusaks :)

  15. tuul says:

    hei! minu poolt kah palju-palju õnne, natuke tagantjärgi, aga mis sest, ei peagi kohe kõike õnne korraga ära tavitama ;))

  16. 12 aastat « says:

    […] Eelmine oli SELLINE … […]

Leave a Reply

