täiuslik koduperenaine

_mg_1664

Kui te nüüd arvate, et jutt tuleb minust, siis on eksimine ränk. Mina olen ikka vääääeeega kaugel täiuslikkusest. Aga kui keegi on juhtumisi näinud samanimelist saadet, siis võiks pigem mind saatekülalisena vaadata.

Rääkides saatest. Ükskord kui ma siis ka seda vaatama juhtusin…vaatasin…vaatasin ja kogu saade mõtlesin, et miks see mulle kuidagi väga tuttav ette tuleb…ja kui ma siis magama hakkasin jääma, ehmatasin üles….ma olen oma elu 20 esimest eluaastat koos Anthea Turneriga elanud. Päriselt ka :). Minu isa nimetas seda puhtusemaaniaks, mina ja mu vennad püüdsime anda 20 aastat endast parima, et “saade” ei käiks maha. Kui me pubekad olime, siis nägime päris tihti seda ahavastavat nägu kui ema töölt koju tuli ja ei suutnud imestada, kuidas on võimalik, et selle 10 tunni jooksul on korda suudetud saata selline korralagedus. No ja mis te arvate mitu korda ma oma elus olen valge kinda testis haledalt läbi kukkunud.

Ok asja positiivsest küljest vaadatuna..säras meie kodu peale ema põhjalikku koristuspäeva alati täiuslikult. Meil oli alati soe, kodune toit laual ja sünnipäevaks tehti minu lemmikkartulisalatit ja mitte kunagi ei leia ema aiast ühtegi umbrohuliblet. Meil on siiamaani olemas nõud, millel pealt söömist võib kokku lugeda kahe käe näppudel ja isegi asju, mida pole kunagi kapist välja võetudki.

Kõige selle taustal olen mina kodust kaasa saanud ainult selle, et kui keegi on külla tulemas, tuleb anda endast parim, et mitte kinda testis läbi kukkuda. Muul ajal võivad asjad kukkuda sinna kuhu neile meeldib :)….ok nii karmiks nagu seal saates meil asi küll kunagi läinud ei ole, selleks käib meil liiga tihti teisi inimesi…aga mingi imepärast paranemist pole ma enda juures küll märganud :). Oma pulmaserviisi pealt sööme siis kui meeldib või kõik teised nõud mustalt masinas pesu ootavad ;)

See oli tegelikult sissejuhatus :)

_mg_1910

Nagu võib aru saada ei ole ka mina siis oma lastelt nõudnud, et kõik asjad kohe korda pandaks ja oma tuba särama peaks. Küll aga hakkab tunduma, et mõnele meie peres meeldib Anthea rohkem :). Kui ükskord Kalle mainis, et lastetoas võiks teha sellise reegli, et enne uut tegevust ei lausta, kui eelmised asjad on tagasi pandud. Vaikselt aga järjekindlalt tuletab Ketlin nüüd seda reeglit kõigile meelde.

Eile siis…. kui ma hakkasin pesu kappidesse panema, teatas Ketlin, et tema ise paneb oma asjad ära…. vaatas oma kummutit ja teatas siis, et ma panen kõik asjad uuesti. Kusjuures minuarust on tema kummut üks väheseid kohti, mis tegelikult ka korras on….aga noh, mis minul saab selle vastu olla.Kiskus siis kõik asjad põrandale ja lettis kõik ilusti kokku ja paigutas uuesti sahtlitesse. Lubas küll Liisu kummuti ka korda teha, aga jõudis ainult esimese sahtlini…enne tuli õhtu peale.

Kui tema kummutikoristuse ajal Kallel veel pelmeenid valmis said, siis sööma kutse peale hüüdis ta alla, et pangu taldrikule jahtuma, et ta aitab parasjagu Liisul pissida. Tegelikkuses tähendab see seda, et ta pani Liisule tooli ja su-summi (titeprilllaud) valmis, et to saaks ise potile ronida.

Oi ma olen väga uhke tema üle….ja see on puhas minu rõõm, kui keegi meie peres täiuslikuks koduperenaiseks tahab hakata…..

Nii et kui inimene on ikka oma loomuses täiuslik perenaine, siis ei ole vaja muud, kui tõhusat pinnast ja võimalikult vähe saboteerijaid ;)

_mg_9678

_mg_9679

kaks esimest pilti on Diana tehtud :) ja viimased Ketlini kummutisahtlist ;)

4 Responses to täiuslik koduperenaine

  1. Katrin says:

    Kohe peale sissejuhatust tahtsin juba kirjutada, et ma võin kihla vedada, et kui ema ei viitsi eriti koristada siis lapsed kasvavad vastukaaluks kas täielikud korra-armastajad või täielikud prügirotid! :D Minu ema ka ei viitsinud koristada, aga see juhtus mingil hilisemal ajal, kui me juba suuremad olime…ja siis oli enda sodi sisse uppumisest pääsemiseks vajalik endal koristada. Ja nüüd minust ongi saanud sodi ja koristamata tubade vihkaja. Mis ei tähenda seda, et mu toad kunagi segamini poleks aga ma ei talu seda mitte üle päeva või paari ja vabatahtlikult, oleneb kui palju ma kodus viibin ja kui kiire mul on. Igatahes ei suuda ma rahuldavalt nädalavahetust kodus veeta, kui toad on koristamata. Ma nagu poleks puhanud, kui toad on segi. :P Samas kui ma teiste kodus käin siis ma isegi ei märka, kas oli midagi sassis või lohakil vms… Ja minu erinevus sinu emaga on ilmselt see, et ma keeldun koristama midagi otseselt kellegi järelt. Seega ma koristan alati (mõnikord on erandeid juhtunud väga mõjuvatel põhjustel :D) ainult siis, kui mees on ka nõus aitama. Vastasel juhul teemegi testi, et kes uppub enne! :D Noh, ja peale 7 aastat ei ole isegi enam küsimust kelle sodi on, teeme rõõmsalt koos ilma sundimata ära. :)

  2. Karin says:

    see on ju vana ütlemine, et virga mari tütar on laisk liisu. ja laisk liisul omakorda on virk mari. nii ta käib :)

  3. marika says:

    kohutavalt ilus pilt Ketlinist!

  4. Katrin says:

    Imeilus pilt on Ketlinist!
    See on ikka väga-väga mugav kui laps on suur korraarmastaja.
    Meil oli kaa… Maris oli Ketlini (või siis Martini ;) ) vanuses ka väga korralik, kõik asjad olid nööri järgi reas. Nüüd hakkab asi vastupidi pöörduma. Martin on isegi korralikum kui Maris. Näis, mis neist kasvab. Ise üritan küll neile veidi korraarmastust süstida – seda Räpapiku abil, kes laokil asju ära viib :D

Leave a Reply

