jõulukingid ja barbimajandus

_mg_9481

Kui sul on kaks last, kellel mõlemal on detsembrikuus sünnipäev, siis päkapikud jooksevad hooga meie majast mööda ja  ka jõuluvana käis meil kodus küllaltki õhukese kotiga :). Näiteks oli täitsa tavaline, et jõulukalendrist pisteti kolm ust korraga pintslisse, sest vahepeal oli lihtsalt meelest ära läinud ;)

Vaatasime aga tüdrukute sünnipäevasaagi üle ja väikese arutelu järel mahtus laste kingikotti kaks sarnast pakki, mis sai poest 20 minutiga ära toodud :). Kusjuures ma ise olen väga rahul :)…roosa ja puust mööbel…nii barbi :)

_mg_9485

No aga pakid pakkideks…rõõmu oli sellest ikkagi…pakkide avamine jne. No ja vanavanemate juures käis ju päris jõuluvana ja tõi ikkagi Liisule ühe auto :) ja ma vaatasin, et samamoodi nagu eelmisel aastal kuuluvad Liisu lemmikute hulka pallid, nii et ühest suurest õhupallist on rõõmu rohkem… no ja mis siis, et Ketlinile ei olnud mitte midagi vaja oli vanaema ise talle suure hunniku nukukleite teinud..kõik sobilikud minu vanadele nukkudele…kes nüüd kõik jälle meie juurde vaikselt kolima hakkasid…

_mg_9493

_mg_9496

_mg_9487

Kui me nädal enne Ketlini sünnipäeva külas käisime, siis ei suutnud Ketlin kuidagi ära imestada, et ühel sõbrannal on 5 barbit ja kõigil nii uhked kleidid. Temal ainult üks….ja ei läkski ainult nädal, kui ta enda rivi näeb välja selline. Piisas täiesti ühest sünnipäevast ja väiksest käigust vanalinna kooli jõululaadale :)

_mg_94801

Kuna barbid ei tohi paljad olla, siis riideid ja eriti jalanõusid peab neil olema rohkem. Kusjuures enamus jalanõusid on tal juba ammu olemas ja ainult 2 kinga on vist ära kadunud…ok ma pildilt näen, et seal on 3 üksikut kinga ;)…

Kusjuures nende piltide jaoks ta ise sättis kogu oma varanduse sinna lauale ritta…

_mg_9472

_mg_9469

Aga nagu kõik teavad peavad need barbid ka kuskil elama…No ja kuna minul pole kunagi nukumaja olnud, siis eks ma elasin neid soove ka uhkemalt välja kui vaja…Õnneks minu ratsionaalsem pool sai Kalle abiga maa peale toodud ja nii leidsime sellise lahenudse, et ostame Ikeast tavalise riiuli ja teeme sinna lihtsalt paar tuba. Mõeldud oli küll ammu ja ka riiul juba tükk aega olemas, aga sellist üllatusetteastet nagu Bullerby lastes Liisa toaga me teha ei suutnud.

_mg_9502

Asi sai maja ilme alles siis kui vanaisa sünnipäevaks katusekorrusega kohale jõudis. Jõulutulesid tubasid valgustama on hetkel vabalt saada ja seal samas jõululaadal jäi meil näppu ka üks poolik tapeedirull.

No ja pärast sünnipäeva sai selgeks, et natuke mööblit on puudu ja mööbliga siis jõuluvana oma kotti täiendaski. Lisaks tõi jõuluvana ka päris barbi mõõtu voodi (pildil seda veel jõuluvana toonud ei olnud ;), mis küll päris ehmatav seal majas välja näeb…aga barbi oma ülipikkade jalgadega ei saa ju koguaeg ainult tooli peal istuda :)

Tõe huvides olgu siiski märgitud, et Ketlini lemmiktegevus on barbitubade paigutamine mööda meie maja ja ei ole tema veel aru saanud, et see ongi see maja kus nad elama peavad. Pidevalt kohvitavad nad näiteks keset suuretoa põrandat.;) ja riideid vahetada ning kohvitada on neil koguaeg vaja…

_mg_9504

Kui siis tüdrukud kasvavad nii suureks, et nukumaja enam ei ole vaja, siis võtame katuse maha ja tapeedi seinast ning elame õnnelikult edasi…nii öko :)

Ohh ma oleks vabalt võinud vähemalt kolm postitust teha…aga noh…kah öko…ja sellest kuidas mina jõulude najal liugu lasin, kirjutan homme…

7 Responses to jõulukingid ja barbimajandus

  1. Krentu says:

    nii armas maja! need tulukesed teevad sellest kohe muinasjutulise maja! tubli töö:)

  2. evelynco says:

    Väga armas maja, ma küll ei raatsiks selliselt tapeeti maha tõmmata isegi siis, kui lapsed juba suured on.
    Ja pildid on kõik väga ilusad.

  3. Liina says:

    Minul oli ka vaiksena nukumaja kapis :)

  4. kaladest says:

    Väga hea idee! Liisul ja Keitlinil veab. Ma ei jõua ära oodata kuna ma Martale nukumaja osta saan. Oi, ma olin nukumajade haige. Kastid, kõik kolhoosi tüdrukud kadestasid mind, kuna mul oli uue värvilise teleka kast, no see oli hästi suuuuuuur ;). Hiljem olid riided hunnikus ja kapis oli hoopis nukumaja. Tapeet, peeglid plasteliiniga, astmelised toad. Ja mul pole nendest ühtegi pilti, kahju. Kuigi eks praegu tunduksid need väga lahjad, vanasti selliseid nukumööbleid ei olnud.

  5. Katrin says:

    Toredat ja rõõmsat Uut Aastat Sulle ja Sinu armsale perele!!!!

  6. evelynco says:

    Tead Krista, meil oli seltskonnas sellest nukumajast juttu ja mulle tundub, et sa peaksid sellele geniaalsele ideele kiiremas korras patendi muretsema:))
    Toredaid tegemisi uuelaastal!

  7. kadri says:

    kõige vahvam barbimaja, mis ma näinud olen.

Leave a Reply

