kaks pidu

_mg_9394

Ketlinil on olnud kaks jõulupidu – esimene lasteaias ja teine tema laulutunni oma Meero Muusikus. Ja nendel kahel jõulupeol ma nägin kahte täiesti erinevat last.

Lasteaia jõulupeole pidid minema jänesed. Kuna mul esimene laps, siis ma ikka valmistasin ette…õmblesin jäneseseeliku ja ostsin karnevali poest kõrvad :)

_mg_9380

Peo ajaks istusid vanemad õndsate nägudega saali ühes otsas kui teises otsas olid poisid-tüdrukud eraldi pikka rivvi istuma pandud. Laulsid päris-päris mitu laulu…no ma arvan, et viis-kuus tükki kindlasti…vahepeal tantsisid ka… et segadust ei tekiks siis tüdrukud ja poisid eraldi ;)

_mg_93911

Ja meie Ketlin laulis kõiki laule kõvasti ja õigesti kaasa. Teadis kõiki sõnu ja oli üldse väga tubli. Täpselt selline, et üks ema võiks uhkusest naeratada- näe minu laps :)

Kui jõuluvana tuli, siis luges julge ja kõva häälega oma luuletuse ette ja ei teinud teist nägugi kui jõuluvana ta enda kaissu haaras :)

_mg_9411

Kokkuvõttes oli rõõmus ja õnnelik.

Ja siis nüüd teine jõulupidu. Külg ees ja minu varjus läksime kohale. Kohapeal ei tahtnud mul käest lahtigi lasta ja nii olingi mina ainuke lapsevanem, kes koos lapsega proovis lavale läks, sest muidu ta ei oleks üldse läinudki.

Laulmise ajal vaatas ainult kurva näoga kord õpetaja, kord minu otsa, aga mitte üks piuks ei teinud. Ei olnud see lava midagi suurem ja himrutavam kui lasteaia saal…no vähemalt minu jaoks ;)

Kui esinemiseks läks, siis leppisime kokku, et ma päris lavale ei lähe, vaid istun trepi peal…aga ega see ei muutnud midagi…seisis ehmatanud näoga ja ei laulnud midagi.  Kui lõpuks jõuluvana tuli, siis hoidis ennast ka eemale ja ei julgenud lähedalegi minna…paki üle rõõmustas küll.

Kui ma ei oleks näinud seda lasteaia pidu, siis ma oleks arvanud, et näe mul ongi selline arg laps…aga ma ju nägin :))

Ei tea mis tal seal on…aga kui ta kontserdil nägi oma eelmise aasta õpetajat, siis tahtis kohe tema juurde joosta ja nüüd kui ta nägi, et see õpetaja seal õpetab, siis tahab nüüd tema juurde minna…

Ja emana ei ole ju mul pilte ehmatanud lapsest lava peal, vaid ikka rõõmsast jänesest :) …ja laulda talle meeldi, selles ei kahtle ma küll hetkekski :)

_mg_9396

3 Responses to kaks pidu

  1. annika says:

    võib-olla näen tonte, aga tundub küll, et see praegune õpetaja on lapse kuidagi ara hirmutanud. ma viiks ta tagasi vana õpetaja juurde.

  2. merle says:

    midagi pidi seal töesti olema, mis Ketlini nii ebakindlaks tegi. ta on ju muidu alati nii tubli ja julge! kui vöimalik, siis vii ta tagasi selle vana öpetaja juurde. lapse terve närvikava ilma hirmudeta on väga tähtis.

  3. ingrid says:

    mirtel oli väga mures pärast kontserti, sest tema arvas, et ketlin on kurb, sest ta ei taha mirteli sõber olla. küsis autos umbes kaheksa korda kas ketlin on tema peale kuri. ma ütlesin küll, et ei tea ühtegi põhjust, miks ta peaks olema. aa vaata juba lapsed ise ka märkavad, et üks on pisut õnnetu ja muretsevad selle pärast. ma arvan, et sa võiksid sillega sel teemal rääkida või äkki ma saadan talle sinu blogi aadressi?

Leave a Reply

