juhtub ka nii…

_mg_94341

Mõnikord on nii, et mina olen arvutis :)….ok mitte mõnikord, aga päris tihti…ja kui Kalle käest küsida, siis ma olen arvutis koguaeg ;)…ja arvuti on meil silma alt ära, kui nii võib öelda.

Ja mõnikord mängivad lapsed vaikselt omavahel.  Tegelikult päris tihti ja mina sekkun ikka alles siis kui keegi väga nõuab. No ja kui ma arvutis olen, siis nad mängivad ju silma alt ära ;)

Täna oli jälle selline hetk, kus Ketlin tegi midagi Kalle  arvutis ja Liisu istus laua peal ja joonistas….no ja mina olin oma arvutis :).  Mingi hetk tuli Ketlin hästi vaikselt üles ja ütles, et Liisu jäi tooli peale magama. Läksime siis koos alla vaatama ja niimoodi ta seal siis magas.

_mg_9435

No ma ei saanud ju jätta pilti tegemata, sest sellist pilti näen ma ikka esimest korda …. Pildid tehtud läksin magamistuppa voodit sättima, sest arusaadavatel põhjustel ta sinna toolile ju jääda ei saanud. Kui ma tagasi jõudsin, siis üks nendest põhjustest oli just juhtumas, nimmelt tahtis Liisu külge pöörata ja hakkas toolilt maha kukkuma. Meie armas Ketlin oli aga õigel ajal õiges kohas ja pani oma käed Liisu pea alla. Nii ma nad siis leidsingi Liisu Ketlini süles magamas.

Toimetasime siis Liisu ilusti oma voodisse ja seal ta nüüd siis magab :)

Ketlinile rääkisin kui hea meel mul ta üle on ja küll ta on ikka tubli ja abivalmis ja hoolitsev vanem õde.

Nii hea on teada, et ma saan Ketlini peale kindel olla, et ta Liisu järele vaatab ja valvab :)

Kusjuures eile, kui ma ei lubanud Liisul maki voluuminuppu põhja keerata, läks ta Ketlini juurde kaebama :)…aga see oli teine jutt…

ahjaaa…ja selle laua pesi Ketlin puhtaks, ta ise tahtis :)

6 Responses to juhtub ka nii…

  1. p6rgukiz says:

    Ülilahe :)
    Mul ka lapsed imelikult magama jäänud kus juhtub, a mitte nii heas kohas ;)

  2. mermaid says:

    Väga tubli vanem õde :)

  3. Efka says:

    :)
    Meil siiamaani on kõige veidram magamine söögilauas, sai veel otsapidi suus.

  4. Marje says:

    heldimuspisar poeb silmanurka… selliste hetkede pärast ma tahakski et mul oleks vähemalt kaks last:)

  5. Sigrid says:

    Ma sain tükk aega itsitada…tegite mu tuju kohe heaks ;D Nii vinge – laud ära kaunistatud ja ise sügavas unes. Oli vist ikka raske töö. Liisu ikka nii armas ja Ketlin nii tubli vanem õde.

Leave a Reply

