Sünnipäevapidu

_mg_9307

Sünnipäevapidu on meil nüüd siis ka ära olnud.  Et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada sellest, et veel sügisel olin ma kindel, et teeme sellel aastal kodus. Noh neid häid lambaid mahub ikka rohkem ju. Mida aeg edasi ja mida pikemaks Ketlini külaliste nimekiri läks, seda ebakindlamaks muutusin mina. Otsisin siis võimalikke ja võimatuid mängutubasid ja arvestades meie laste sugu ja vanust leidsin, et see meie Nõmme Vantsu sobib ka see aasta väga hästi.

Kui on koht kinni, siis on juba pool peoettevalmistust nagu tehtud. Teine osa on kutsete välja saatmine. Lasteaiakaaslastele tegi kutsed Ketlin ise. No ma natuke aitasin ka…aga ise ta joonistas ja kirjutas nimed sisse. Kutsutute nimekirja piirasin kuue tüdruku ja kolme poisini. Tema oleks kutsnud kindlasti rohkemgi. Muude sõbradega oli nii, et nemad tuli ilma mööndusteta kõik kutsuda. Kui ikka sõbrana kirjas on, siis tuli kutsuda. Nagu ma juba ütlesin, siis mina ja Kalle võisime oma sõbrad ka kutsuda :)

Mina tegin ka kutse…näed sellise :)

kutse2

Paar päeva enne pidu…st täpselt 48 tundi tuli ära tellida kartulisalat Selverist :) ja nii oli viimane osa peoettevalmistusi ka tehtud :)

Peopäeva hommik möödus äraütlevaid sõnumeid ja telefonikõnesid vastuvõttes, aga arvestades hooaega on see ka loomulik. Kuna Ketlinil täielik ülevaade oma külalistest puudus, siis ma ei hakanud talle rääkimagi, kes tulla ei saa.

Kuna ikka natuke peab ettevalmistusi ka tegema, näiteks torti :) viisin lapsed kakumäele vanaema juurde magama, et siis Kallega poes käia ja süüa teha. Meie tiim oli ütlemata tõhus. Tema ülesanne olid viinerid ja minu oma tort.

Pidu…pidu ikka kaa…

_mg_9298

Ketlin oli täiesti omas sõiduvees. Esimese asjana külalise saabudes küsis, kus kingitus on. Lahti ei pakkinud, aga piiluda võis. Neljaaastane avaldas juba ka oma arvamust kingituste kohta :) Ma arvan, et Liisu ei saanud suurt midagi aru, mis toimub. Peaaegu ühtegi kingitust tema kätte ei usaldatud, küll oli tal hea meel, et tema kolmest kutsutud sõbrast kaks kohale tulid :)…tema suurim rõõm :)

_mg_9302

Aega läks nagu ikka kiirelt ja mina jõudsin rohkem ja vähem inimestega juttu rääkida. Natuke tutvuda Ketlini rühmalaste vanematega ning ülelugeda kõik oma tulevased kliendid.

_mg_9309

Tordiküünlad panid kaks korda põlema ja lauldi kaks laulu. No seda teist nagu ma natuke aega tagasi mainisn, laulis Ketlin jälle üksi, sest teised inimesed lihtsalt ei tea, et see on sünnipäevalaul. Alustas küll julge häälega, aga mida lõpupoole jõudis seda õrnemaks see jäi. Aga tubli ikkagi. Pärast peolõpu poole esitasid nad veel Gretega koos julge ja kõva häälega otse lava pealt põdramaja, aga seda nad olid juba ühel teisel sünnipäeval kahekesi harjutanud.

_mg_9318

Kõige põnevam osa oli aga kodus, Kui siis lõpuks sai kingitusi avama hakata. Ütleme nii, et jõuluvanal saab see aasta, nagu ka eelmine ja ka paljud järgmised aastad, väga raske olema.  Kuna Ketlin rõmustab meil isegi üllatusmuna üle, siis tema säras meil terve õhtu ja järgmise päeva ja tegelikult veel siiamaani.

Liisu oli ka armas.  Need kingitused mis tema omaks loeti võttis ta siira imestusega vastu. Täitsa minu omad-ausõna või. Nii ta siis jalutas oma vihmavarjuga mööda tuba ja pakkus kõigile katust, jagas lahkelt oma üllatusmunad laiali ja sõitis kirsipunase bemmiga mööda põrandat :) Mulle kuidagi tundub, et lapsed teavad juba paremini, mis lastele meeldib :)

_mg_9355

See pilt on tegelikult tehtud kaks päeva pärast sünnipäevapidu. Liisu nimelt keeldus peokleiti seljast võtmast ja magas kaks ööd kleidiga. Hetkel sööb ta pisikest hommikuputru koos oma bemmiga ;)

Just praegu käisin Ketlin toas piilumas. Tema barbied on jälle kohvikus, laud ilusti kaetud, isegi lilled vaasiga laual. Üks barbie on oma vihmamantli ilusti varna riputanud ja ootab lauas teenindajat ;)

Väga mõnus päev oli ja kahju on, kes tulla ei saanud. Kõigile teistele suur tänu tulemast ja kohtumiseni järgmisel aastal.

Päkapikud pole meil nüüd juba mitu päeva käinud ja karta on, et enne jõule nad meie juurde ei jõuagi ;)

One Response to Sünnipäevapidu

  1. Janne says:

    Mulle nii meeldib, et Sa ise tordi tegid. Need on ju alati palju maitsvamad kui martsipanipildiga tordid. Kutse on ka väga vahva.

Leave a Reply

