Natuke suuremad

No ega ma siis ainult neid imepisikesi ei pildista. Mulle ikka meeldivad need natuke suurema ka. Nemad on juba natuke teistmoodi. Ei püsi paigal, aga samas on silmad nii siirad ja suured nagu nööbid.  Sortisin natuke viimase kuu lapsi ja sain sellise valiku :)

_mg_6372

_mg_7674

_mg_7666

_mg_7279

_mg_6922

_mg_6577

_mg_7987

_mg_7533

_mg_6811

_mg_7260

_mg_6560

_mg_6884

_mg_6491

Nii nagu neid pisikesi, meeldib mulle ka suuremaid kordi rohkem pildistada igalpool mujal kui stuudios. Ma just vaatasin, et selles seerias on peaaegu täpselt pooled pildid stuudios ja poole nende laste kodus.  No kaks viimast ei ole just raske stuudio arvele kirjutada ;) aga ülejäänud?

Ma ei jõua ära oodata kuni läheb natukenei valgemaks ja saab juba õue ka minna…vot ei saa aru mis kiiks see on…aga mulle meeldib…igalpool mujal, aga mitte stuudios ;)

Ok ma olen ikka lõpuni aus…ilma ühe armsa inimese abita ei saaks ka kodus praegu selliseid pilte teha…aga sellest ma räägin teine kord ;)

3 Responses to Natuke suuremad

  1. karin says:

    õue pildid meeldivad mulle ka rohkem. aga tuleks juba aeg, millal saab jope seljast ära võtta!
    ilusad pildid on. nii vanemad kui lapsed kindlasti rahul!

  2. Regina says:

    Tere, mul on väike uudishimulik küsimus. Kas võib olla selle väikese punase pluusiga poisi nimi Patrick? Tundub nii mu väikese sugulase nägu, aga me ei ole väga kaua kohtunud. Kui seda võib avaldada.

    Krista, Su pildid on hästi armsad.

Leave a Reply

