Ketlin 4 aastane

_mg_1731

Eks see detsember ole meil üks kiire aeg :) sünnipäev sünnipäev järel ja vahele hunnik päkapikke. Aga siis Ketlin.

Nelja aastane Ketlin on üks tore ja armas laps :)…no seda loomulikult. Aga päriselt ka :)…ohh ma hakkan jälle, nagu tavaliselt, hommikust peale…kui ta hommikul lasteaeda ei lähe, siis tuleb ta vaikselt minu kaissu ja keerab minu juuksed ümber sõrme. Just paar päeva tagasi avastasin, et ta on minu moodi, sest nädalavahetusel kui ta terve öö minu kaisus võib magada, ütles ta mulle keset ööde, et keera selg. Mina ka ei saa niimoodi magada, et näod on üksteise poole :)

_mg_1740

Hommikuti on asjatab Ketlin ise….suur hommikusööja ta ei ole ja isegi kui midagi välja valib, siis pool jääb ikka alles.Muidu sööb kõike, aga valib ja minu arust sööb vähe…aga ei kurda :)

Kui me aga lasteaeda lähme, siis valib ta viia ja suudab nii vaikselt kodust ära minna, et Liisu üles ei ärka. Mida ta lasteaias teeb, seda ma ju ei tea, aga talle seal meeldib.

_mg_1739

Kui ta lasteaeda ei lähe ja selle tee valib ta alati siis, kui kuskilt lipsab läbi, et meil mingigi tegevus plaanis on. Ketlin tahab alati igale poole minna ja kõike teha.  kah minu moodi ;). Ja hoidku siis selle eest kui õhtul näiteks rääkida mingitest käikudest, kui Ketlin samal ajal lasteaias oli. Näiteks oli ta solvunud, et ta ei saanud koos tädi Vaikega kodus koristada või vanaemaga tööasjus Saaremaal olla just siis kui jõuluvanad seal olid no ja kellegile külla minek ohh…

Nii ma siis saangi ta ilusti kaasa võtta nii tööle kui ka Liisu võimlemistundi.

_mg_1736

Ketlini üks lemmikuid hommikusi tegevusi on endale ja Liisule riiete valimine ja siis mõlema riidesse panek. Kõige pealt paneb Liisu ja siis ennast. Ma ei saa kohe jätta märkimata kui hea meel mul selle üle on :)))))))

Ketlin on jutukas. Kui üks terve päev temaga veeta, siis õhtuks oled ikka päris väsinud. Ega ta eriti ei küsi midagi, lihtsalt meeldib arutleda erinevatel teemadel ja kui ta ei räägi, siis laulab :). Samas näiteks külas võib ta enamus aega istuda vaikselt minu süles ja ei ütle ühtegi sõna, isegi küsimise peale…

_mg_1734

Ketliniga, täpselt nagu Liisugagi on mõnus igal pool käia. Temaga tuleb enne täpselt kõik kokkuleppida ja ta peab siis kokkulepetest ilusti kinni. Täiesti vabalt võime käia mänguasjade poes niisama vaatamas, sest nii oli kokkulepitud…. ja poes meeldib talle käia….ükskõik millal ja ükskõik millises. Või siis ei ole asi poes vaid kellegiga koos kuhugi minekus.

Ketlin käib laulmas ja kunstitunnis. Mõnikord ta tahab minna ja mõnikord ta ei taha. Ükskord ei tahtnud kunstitundi minna, sest tema väitel üks poiss joonistas koledaid asju. Koledaid asju ta ei salli. Telekast sobib ainult beebi tv, sest see on hea ja helge. Mõmmi aabitsas on näiteks rebase Rein väga kole. Laulukarusell sobib ka…

_mg_1730

Oskused…oskused….Liisu jaoks tuleb kirja panna, et Ketlin tunneb peaaegu kõiki tähti ja numbreid. Numbreid lugeda oskab vist 14-ni :) vähemalt edasi ta tavaliselt ei loe. Tähti kirjutab ka…kirjutab sõna ära ja küsib siis, mis ma kirjutasin. Kui mõnda sõna tähe kaupa öelda, siis kirjutab…aga isegi oma nime ei oska ise oma peaga kirjutada…lugeda ei oska :)

Noh see on ammu teada, et ta arvutis käib…seal ei ole midagi muutunud :)…käib lastekas ja teletupsu lehel…ja mina ka ei tea. Minu arvutis ta käia ei tohi ja Kalle pole ka veel kurtnud, et ta tema arvutist midagi vajalikku oleks ära kustutanud.

_mg_1729

Sõpradega on nii, et algul ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. Tahab et teda kutsutaks ja raudselt need inimesed, kes talle vähegi tähelepanu pööravad, on tema lemmikud. Eriti meeldib talle kui täiskasvanud talle tähelepanu pööravad :)))) Sõprade nimekiri on tal pikk ja kõigi nimed ei tule alati meeldegi :)

_mg_1741

Ahjaa…jonnib ka :) lubab et enam ei jonni, aga ikka vahel jonnib…mulle see ei meeldi ja ta teab seda :)…aga järjest harvemini. Pahandust ka teeb?…minu arust ei tee :))))…minu arust :))))…äkki mul on lihtsalt meelest ära läinud :))))

Igatahes on ta väga armas…meie kõige esimene!

PALJU ÕNNE KALLIS KETLIN!

_mg_1738Need pildid on Ketlini lemmikfotograafi tädi Diana tehtud :)…ega ma ei teagi, kas ta meeldib talle rohkem niisama tädina või fotograafina…vähemalt selles on ta kindel, et kõik meie kodus seintel olevad pildid on tädi “Jaana” tehtud :)..kuigi tegelikult ei ole :)

13 Responses to Ketlin 4 aastane

  1. liina says:

    Palju onne!

  2. Kristiina says:

    Palju õnne!
    4 on üks kõige armsamaid vanuseid lastel üldse. Nii suured juba, samas alles nii pisikesed. Kalli-kalli teile kõigile :)

  3. merle says:

    Palju önne Ketlinile! Ja teile ka, et teil sellised Ketlin ja Liisu on!
    Väga lahe on ka neid pilte kogu aasta kohta vaadata, siis näeb, kui kiiresti lapsed muutuvad ja kasvavad.

  4. karin says:

    Palju õnne!

  5. Merx says:

    Hei! Hei!

    Palju, palju, palju õnne armsale Ketlinile! Ta näeb lihtsalt vinge välja! Need kaunid lokid!!! Loodame, väga et varsti kohtume, muidu lapsed unustavad üksteist täiesti ära ;-)) Me ikka vahel vaatame koos teie pilte,,,, ;-))

  6. MARU says:

    KALLIS KETLIN!

    SA OLED KÕIGE ILUSAM TÜDRUK MAAILMAS!
    PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!

    MARU

  7. Age says:

    PALJU ÕNNE KALLIS KETLIN!

  8. suslik says:

    palju-palju õnne!

  9. p6rgukiz says:

    Palju õnne pisikesele kuldlokikesele :) Ta on niiii armas :D Hea kodune kasvatus ;)

  10. Katrin says:

    Palju õnne Ketlinile meie pere poolt, eriti Martini :) !!!
    Imearmsad pildid!

  11. mermaid says:

    Palju õnne armsale sünnipäevalapsele!
    Pildid on imeilusad!
    Meil ka Diana tehtud pildid seina peal :)

  12. Marje says:

    Palju palju õnne!

  13. evelynco says:

    Palju õnne ja vahvaid ettevõtmisi!

Leave a Reply

