Minu tööpered ehk uus beebi :)

_mg_72911

elmine nädal kirjutasin näed sellest… ja juba ongi üks uus beebi üles võetud :)

Mulle kohe meeldivad need kõige pisemad. Nii et kui keegi tunneb kedagi, kes tunneb kedagi, kellel on või tuleb üks pisike, siis ma hea meelega pildistaks teda :)

Mul selle eelmise postituse kõik järgmise aasta beebid on juba kirja pandud :)

Aga nüüd sellest beebist. Tema sündis kodus, kui tema vanemad vennad lõunauinakut tegid. Igatahes on ta üks väga armas poiss, kellel on kadestamisväärselt palju juukseid :)

_mg_71301

_mg_71151

_mg_71481

_mg_72051

_mg_71651

kolm venda :)

_mg_72741

_mg_73171

Ahjaaa ja need pildid on nende armsas kodus tehtud ….ja kui ma nüüd just sünnipäevadest ei kirjuta, siis järgmisena tulevad ühe armsa lugeja soovil suuremad mürakarud nagu need teised kaks siin  :)

10 Responses to Minu tööpered ehk uus beebi :)

  1. Sirliiz says:

    Issand, see kolme venna pilt on nii-nii armas, ma tahaks ka kohe lapsi ja Krista tehtud pilte neist siis :)

  2. Erin says:

    Hihii, lõpuks üks pere, keda mina ka isiklikult tunnen :) Aga väga armsad pildid ja kõige pisem on tõesti kadestamisväärse parukaga. Mis pildistamisse puutub, siis me ilmselt võime ühe pisikese märtsikuuks järjekorda panna.

  3. Ahoi says:

    perepilt varvastega on nii vahva

  4. merle says:

    No vaatan ja sönadest tuleb puudu… Ilus!

  5. Lintsik says:

    Taitsa l6pp. Jalle ma tean yhte sinu fotografeeritust:)) Vaga vahva tuttavaid nagusid su blogis kohata ja no yldse on vaga tore lugeda. Ilus ilus blogi!

  6. inga says:

    kohutavalt armas pisike! ja muidugi tõsiselt kadestamisväärn – nagu sa ka ise mainisid – juuksepahmakas. ja need kolm paari särasilmi – oehh, sellised peaks igas majas koguaeg olema, oleks elu kohe helgem!
    väga ilus töö, Krista!

  7. Tinn says:

    Super armsad pildid jällegi. See kus kolm venda koos pildil on, pole sõnu, nii nunnu.

  8. Merle says:

    Tänud Kristale ilusate piltide eest! Mul on ikka nii hea meel, et su titepildistamise postitus meie jaoks nii õigel ajal tuli :)

  9. nelladella says:

    Hiihiii:-) Palju õnne, viied varbad;-)

  10. 3 venda « says:

    […] on juba rohkem kui pool aastat mööda läinud kui kolmas vend sinna perre sündis ja tegime väikese õuepildistamise […]

Leave a Reply

