populaarne…

img_4240

Üks tüdruk meie perest on populaarne. Oleks küll nüüd hea näpuga enda peale näidata, aga tuleb tõele au anda ja tunnistada, et see ei ole kahjuks mina.

Nimelt on see meie armas Ketlin, kelle postkast ummistub sünnipäeva kutsetega. Aga ütleme nii, et ta on ka sünnist saati juba kõik selleks teinud ;). Käisin mina juba sünnitusmajas talle kõrval palatis sõbrannasid tutvustamas ;). Nüüd saigi käia 2 kuud uues lasteaias kui tuli esimene kutse. See nädalavahetus jõudsime juba nii kaugele, et preili peab valima ja otsustama, kelle sünnipäevale ta läheb, sest lihtsalt 2 sünnipäeva on täpselt ühel kellaajal. Õnneks kolmas ei ole….ja jah…ühel nädalavahetusel kolm sünnipäeva. Ise valib kingitused, teeb kaardid juurde…

Ega ma ei ole kade ega midagi, aga kui nüüd vaadata seda nimekirja, keda Ketlini oma sünnipäevale kutsuda tahab…. Lasteaiast nimekiri, muidu sõpradest nimekiri. Lisaks ütles ta ära milliseid minu sõbrannasid ja Kalle sõpru tuleb sünnipäevale kutsuda…. Kui ma siis eile ütlesin, et sünnipäev on seal samas kus eelmine aasta, siis ohkas – sinna ju ei mahu.

Nimekiri on tal pikk. Eile kui me jälle sellest nimekirjast rääkisime, tulid vestluses välja  veel huvitavad nimed nagu sebra ja kenmarkus. Sebra – tead küll see tüdruk, kellega mee ükskord suvel Kadrioru pargis mängimas käisime…ma saan aru, et sina võib-olla ei mäleta seda, aga mina mäletan…nii et ma tahan sebra ka oma sünnipäevale kutsuda.

Pika arutelu järel jõudsime jälile, et see salapärane sebra on minu sõbranna Helena õuetütar Ginevra, kes elab Itaalias :) ja nad tõesti mängisid ükskord 2007 aasta suvel pargis :) ..ma olen isegi postituse teinud

Ken Markusega läks juba lihtsamalt…tema on Ketlini ühe lasteaia sõbranna suur vend :)….

Aga nüüd tuleb sünnipäevale tormata….mina olen taksojuht ;)

One Response to populaarne…

  1. Merx says:

    Lihtsalt võrratult armas pliks!

Leave a Reply

