uued beebid….

img_3747

Ükskord ammu kinkis Kalle mulle raamatu just sündinud beebidest ja kaasas oli kaart, et ta tahaks täpselt samasuguseid. Ma siis nüüd püüan talle teha neid samasuguseid :))))

Esimene beebi on Oskar….

img_0842

img_0872a

img_0060

img_0879

teine beebi on Simona

img_3839

img_3704

img_3706

img_3679

kolmas beebi on Marta

_mg_6180

_mg_6097

_mg_6214

kas keegi tahab olla neljas ja viies beebi :)?

_mg_6229

Need kõige pisemad kuuluvad minu kõige lemmikumate modellide hulka :)

Siia arvestusse läksid ainult need kes olid nooremad kui nädal :))))

19 Responses to uued beebid….

  1. Elen says:

    ohh, u aasta tagasi oleksin mina on beebi väljapakkunud. Nii kahju, et ma siis selle peale ei tulnud :(
    eks järgmisega olen targem

  2. Siiri says:

    Armsad väikesed inimesed :) Esimene pilt on parim!

  3. killuke says:

    millised imearmsad pildid/beebid… nüüd, kus enda omad juba nõnda suured, jääb ainult üle oodata, milla vanaema staatusesse saan ;).

  4. lennuk says:

    oi, oi, oi, oi…. võtab lausa ohkima kui armsad pisikesed kodanikud!
    ah ja oh!
    suurepärane!
    kahju, et mul beebit ei ole ja kui oleks/tuleks, siis kahju, et nii kaugel oled! :)

  5. mermaid says:

    väga ilusad pildid..
    beebit pakkuda pole… ootan, kuni jonnipunnide rivistus tuleb :d

  6. Katrin says:

    Jaaaaa, mul on mai lõpus üks selline välja pakkuda! :) Või noh, mõnituhat korda armsam ainult, sest ta on minu oma… :D

  7. nelladella says:

    Minu musirulli varbad!!:-) kas pole armsad:-)
    Kui kolmanda lapse saan, siis saad kohe ühe beebi veel nimekirja!

    Või no tegelikult, saa sina ikka ennem;-)

  8. Lintsik says:

    Ei ole veel beebit, aga kui oleks, tooks kohe sinu juurde :-)

  9. Tinn says:

    Äkki juunis isegi on. Kui siis veel tahad beebisid pildistada?

  10. Nelli says:

    Ma võiksin vähem kui kuu aja pärast ühe sellise olevuse välja pakkuda…. ja veel enne seda ühe suure kõhukese. Äkki on huvi, mul küll oleks.

  11. Merx says:

    Armas! Oleks see vaid võimalik siis tuleksin kohe pildistama!

  12. Merle says:

    Meil on esmaspäeval sündinud poiss. Tahaks küll tulla pildistama :)

  13. aivar says:

    No kui meil peaks neljas tulema, siis raudselt helistame :)

  14. lennuk says:

    Hei, leidsin veel armsad beebisid! Vaata seda: http://www.ellabellaphotos.com/blog/2008/11/5-days-old/

  15. Krinsli says:

    Nii nummisid fotosid tuleks enam publitseerida ja meie rahva iibega ei oleks enam probleeme-nii armasad, täis armastust, hellust, hoolivust ja rahu.Selliseid beebisid tahab ju igaüks:)Igatahes Anne Geddes’i liiga kunstipärastele fotodele teevad need beebid oma siirusega silmad ette ära!Super silm, Krista!

  16. Merit says:

    Krista – need on täiesti super pildid, ausalt, midagi nii ilusat ja armsat polegi näinud. Mina panen ennast küll järjekorda järgmise beebi tulekul! Ja kevadel tahame perepilte ka!!!!!

  17. krista says:

    Merle pisike beebi on nüüd juba ära pildistatud…väga armas :)…eks ma tema lahkel loal siis mõnikord näitan ka…

    Nelli ma kirjutasin Sulle ka, aga pole vastust veel saanud….?

    Aga kõik tulevased beebi paneks ka hea meelega järjekorda….isegi Aivari neljanda ;)

  18. […] nädal kirjutasin näed sellest… ja juba ongi üks uus beebi üles võetud […]

  19. Ellin says:

    Üliilusad pildid! Minul ka sel kuul (või siis äärmisel juhul järgmise algul:) beebi sündimas ja hea meelega võtaks ka pildistamiseks järjekorda.

Leave a Reply

