Ketlin laulab….

img_0631

Kuna Ketlin pea sünnist saati laulmas on käinud, siis selle aja peale oleks ju loogiline, et ühtteist ta ka juba oskab :)

Ja oskab küll…mul on terve mobiil juba tema laule täis lindistatud :) alguses olid need lihtsad põdramaja ja jänesel on pikad kõrvad, pikad kõrvad jne….

Selles vanuses, mis Liisu praegu laulis Ketlin juba kitsekese laulu ilusti…selgituseks, et siis Liisu laulukunst piirdub ühe reaga mõnest laulust, millest ainult mina aru saan..

Aga et siis Ketlin…. Ok sõnad jäävad talle meelde, viisi peab ta minu arust paremini kui mina ja kindlasti kohe paremini kui Kalle. Mina oma lauluoskuses nii kindel ei ole, küll aga on seda Kalle :))))

Ja ükspäev ta siis esitas meile raadiole taustaks näiteks Laura lihtsad asjad (või mis iganes selle pealkiri oli)…ja siis veel ühe laulu, mida ma tean, sest ta tuleb pidevalt raadiost, aga kes seda laulab, pole mul õrna aimugi :)

Raadio lauljatest (hea väljend) tunneb ta ära loomulikult Kerli Kõivu :)))) ja Kalle õpetuse järgi ka Jaagup Kreemi ja praegu õpitakse Hendrik Sal-Sallerit :) ning tema lemmiklaul oli sellel suvel Ella-ella (kuidas iganes seda ka kirjutatakse). See oli minu selle suve hea ende laul (et siis kui ma tööle läksin ja see laul raadost teel sinna tuli, siis läheb kõik hästi ja igakord tuli ka see laul ;) ja seda võis alati kõvasti kuulata.

Ma ise olen näinud teda esineas ühe korra, siis kui oli kevadel lasteaialõpupidu. See on ka praktiliselt ainuke esinemise kohta olnud tema elus :). Seal ta küll esines tublilt :))) Kolma last kogu lasteaia peale ainult laulsidki ja tema siis oli üks neist kolmest :)

Samas on ta selline, kes käsu peale ei tee midagi ja julgelt kuhugi esinema kah ei jookse :) võib-olla see on mingi kanaema sündruum, et mul laps on osav, sest näiteks laulutunnis käib ta koos selliste lastega, kellest ühele näiteks tunni lõpus lutt suhu pisteti :))))

Aga lauldaoskamine on lahe!

2 Responses to Ketlin laulab….

  1. Katrin says:

    Nii vahva :)
    Martin laulab ka tublisti. Viisi peab hästi ja sõnad jäävad väga ruttu meelde. Isadepäeva peol laulis kõik laulud kaasa ja koju sõites kordas üle kõik :)
    Sõnade väljaütlemisega on teised lood. See on meil praegu logopeedi rida.

  2. Marje says:

    Nende 3-4-aastastega on selles mõttes ikka lahe küll, et järsku avastad mida kõike mu kallis lapseke juba ei oska. Ja nüüd laulab nigu linnuke oksal. Ema armastuse-meeter lööb lakke ja süda on soojust täis:)
    See on tõesti hämmastav, kuidas lasped suudavad laulusõnu meelde jätta. Aga see on vist ealine iseärasus, sest nad nagunii imavad nagu käsnad endasse uut informatsiooni, olenemata sellest mis see siis on:)

    Lohutuseks neile, kes arvavad et nad ei oska laulda, siis laulmine on õpitav. Kui sa ei ole kurt-tumm, siis on võimalik laulma õppida, sest lauluhääle ja viisipidamise jaoks on vaja et kuulmiselundid töötaksid ja et häälepaelad oleks treenitud. Häälepaelad on aga nagu igasugune lihas. Kui ei hoia vormis, siis ei tööta nii nagu vaja;)

Leave a Reply

