Isadepäev

_mg_5470

Meie peres hakkas isadepäev varakult. Juba teiseipäeva õhtul rääkis Kalle ehk siis isa, et kõik päevad on ühtemoodi tähtsad ja talle ei ole küll oluline ühe kindla päeva ületähtsustamine.Ma küll rääkisin, et sellega ta minu sünnipäeva lilledest küll kõrvale ei hiili ja lapsed äkki ikka tahavad, et mõni päev tähtsam oleks :)))

Kolmapäeval kui me Ketliniga Selveris ainult korraks raamatuleti vahele läksime, leidsin ma sealt selle raamatu…tundes Kallet võisin ma kindel olla, et kui tal reedel Ketlini kunstitunni ajal on vaba aega ja ta selle nagu tavaliselt raamatupoes sisustab ja kui ta siis seda raamatut näeb, siis ta selle ka ostab….ja sinna siis see isadepäeva kingitus läheksi :)

Ostsin siis raamatu ära ja andsin selle pidulikult ka kohe koju jõudes üle…ma ei saanud ju talle öelda, et kuule, ära nüüd enne pühapäeva raamatupoodi mine ega midagi osta, sest mul on sulle üllatus :)….eheeee…

Laupäeva ennelõunal läksime perega raamatukokku. Kuna Liisu eriline raamatuhiviline ei ole, jäid nemad Kallega õue mängima kuni meie Ketliniga kiiresti sees ära käime. Kui Kalle ja Liisu punaste ninadega 2 tunni pärast meid otsima tulid, valmistas Ketlin just oma kolmandat isadepäeva kaarti. Raamatukogus oli selle tarvis suur töölaud koos kõige vajaminevaga, kaasa arvatud juhendaja, valmis pandud.

Kaardid valmis ei saanud Ketlin sõnadest, homme ja üllatus aru, ning marssis uhke näoga Kalle juurde :)

Laupäeva õhtul kui terve pere oli paar tundi maganud, nägin ma unes kaneelirulle ja ma mitte kuidagi ei saanud neid siis ka kohe tegemata jätta….ja loomulikult ei saanud siis kogu pere neid ka söömata jätta…

Ja mis meil siis pühapäevaks jäi…..mitte midagi :))))

Ketlin küll läks samade kaartidega teisele ringile ja Kalle tegi jälle üllatunud nägu ning proovis päeva jooksul meelde tuletada, et siiski on täna isadepäev, millega ta kuidagi Liisu pepupühkimisest kõrvale ei saanud hiilida, sest Liisu ei jaga veel mingit matsu ja kui tema nõuab, et issi aitab, siis issi ka aitab…isadepäev või mitte…aga muidu oli päev nagu iga teine….

Kui ma oma isale helistasin, siis võttis ta toru vastu sõnadega- tänan, tänan. Ma ka siis olin viisakas ja kordasin nagu papagoi – palun, palun…

Aga me läksime sinna küll õhtust sööma ja ma ostsin kingituseks oma lemmiktordi. Ja ütleks, et see tort ei ole mitte ainult minu lemmik, vaid ka kõigi teiste, sest selleks, et kõigile jätkuks, pidi viimane tükk laualt ära viidama, sest muidu üks isa, kes puudus, poleks saanudki :)…iseasi, kas ta nüüdki sai, sest torditükk pidi läbima ohtliku tee sööjani :)))

Aga kokkuvõtteks võin küll öelda, et minu lastel on isaga ikka väga vedanud igal päeval nende elus :)

_mg_5472

peaaegu kõik pühapäeva hommikud meie peres on sellised :)

7 Responses to Isadepäev

  1. Katariina says:

    Niuks. Nii armas ja chill ja bullerbylapsed. :-)

  2. karin says:

    mul tekkis hoopis mõte, et huvitav, kui palju isasid said isadepäevaks raamatu :) meie issi sai ka ja vähemalt ühte tean veel :)

  3. krista says:

    Kui Kalle meil peeaegu kogu oma üleliigse raha raamatupoodi viib, siis muuga teda on raske rõõmustada. Samas on jälle kõigil teistel talle väga raske kingitust teha, sest oht, et see raamat tal olemas on, või ta poes sellest lihtsalt üle vaatab, onliiga suur.

  4. triin says:

    mul oli täpselt sama teema, et kuda isa hoida eemale raamatupoest :) Mul see õnnestus, ma käisin lihtsalt kaasas ja kordasin, et lähme ära, ma ei taha siin olla :)

  5. inga says:

    väga mõnusad pildid:)

  6. Marje says:

    meie issi sai ka raamatu:)

  7. marit says:

    esimene pilt on mu lemmik, nii mõnus!!!!!
    ja kaneelirullid, mmm ajab suu vett jooksma!

Leave a Reply

