kuidas me välismaal käisime…

_mg_6020

Pühapäeva õhtul kui Kalle töölt koju jõudis tetas ta, et homme tuleb meil väljasõit…tema just sõitis ja nägi, et üks osa ühes linnast on nagu välismaal :)

Kuigi ma ise suurt midagi sellest linnast ei tea, tundus ikkagi ta jutt kuidagi mitteusutav.

Saad aru, see on selline nagu üks väikse Sveitsi suusakuurort. Sellise kitsad järsud tänavad, imearmsad majad kahel pool…ei kõla ju just meie linna moodi…

No sõitsime siis…

ja oligi täpselt nii nagu Kalle rääkis. Parkisime auto järve äärde parkimisplatsile ja mina imtelesin mäekallakul uhkeid villasid vaatega järvele. Ilus promenaad mööda järve kallast (noh mööndustega öelduna) oli täpselt rattaga sõiduks ja jalutamiseks mõnus.

_mg_6024

Kui me siis otsustasime üles poole minema hakata, siis enda ees püstloodis tänavat nähes ei arvanud ma küll et ma eestis olen :) Vapralt ülespoole rühkides nägin mina ka neid armsaid sveitsi maju :)

Tänava lõpus jõudsime ühele armsale väljakule, mis mulle meenutas väga ühte Pariisi väljakut, ainuke vahe oli selles, et sealne väljak oli kunstike täis, siinne aga täitsa inimtühi.

Ja siis me läksime ühte maja lähemalt ka vaatama :)

Meie, kellel on pidevalt soov kuhugi kolida, peame ju ikka mõnda maja lähemalt vaatama. Ja nagu tavaliselt ikka on meil siis ka soov kohe sinna samma majja kolida :)

Väga vana maja, kus keegi pole euroremonti teinud, aga samas elatakse seal ilusti sees. Akanast ja aiast on supervaated ja auto võib vabalt maha müüa :)…Lasteaeda jalutad vähem kui 5 minutiga…muudest kohtadest ei tea midagi :)

Ma ei saa üldse aru, mida teised inimesed nii kaua otsivad. Meile meeldib tavaliselt alati esimene maja :)

Maja vaadatud läksime kohvikusse…oi see oli ilus kohvik…suur maast-laeni klaassein ja vaade võimsasse parki…nüüd ma enam ei viitsinud fotokat välja otsida:)

Ükskord kui meil oli jälle see Tallinnast ära kolimise jutt, siis ma pakkusin Kallele välja, et miks mitte sinna?

Ainult et enne tahtsin ma teada, mis tunne mul seal linnas oleks….nüüd ma võin öelda, et hea tunne oli :)…kummaliselt rahulik ja mõnus…

_mg_60251

Ketlin kooliväravas :)

15 Responses to kuidas me välismaal käisime…

  1. helen says:

    Viljandi on imearmas. Me ikka aegajalt käime seal kohvikus (viimati just sealsamas, kus teiegi :)) ja ma alati mängin mõttega, et mis tunne oleks seal elada. Mina, sünnipärane Tallinnlane, eksol :D

  2. Kratt says:

    see on ju Viljandi :)

  3. Katrin says:

    Viljandi jah :) Mulle ka meeldib seal, mõnus, vaikne, parajalt suur ja parajalt väike.

  4. kristel says:

    meil on täitsa traditsiooniks saanud, et kord aastas teeme kahepäevase väljasõidu sellesse samasse linna. kui seal parajasti just folk ei toimu, on see linn mõnusalt unine. me ööbime tavaliselt selles hotellis, kus kohvikus te käisite, ja seal on üsna suur tõenäosus, et kogu hotell on ainult meie pere päralt. ühel korral täpselt nii juhtus, et kui personal pakkus meile võimalust hommikusöök tuppa tuua, siis me tagasihoidlikult keeldusime, aga hommikul restoranis buffeed süües sai pilt selgeks, et nad olid kogu oma buffee täies hiilguses ainult meie pärast üles sättinud. sel suvel käisime ühe teise perega koos ja kuigi paar tuba oli peale meie omade veel hõivatud, siis igal juhul õhtul all lobbys vedeledes, tundus taaskord, et kogu hotell on meie ainult meie käsutuses. ideaalne koht privaatsuse ihalejatele:-)

  5. krista says:

    aga see ei olnud see kohvik :)…see oli üks teine…kus sa ikka ligi kümne meetri kõrguselt lossivaremeid, parki ja järve vaadata saad, ise sügavasse tigudiivanisse vajud ja kamavahtu sööd :) (ma vihkan muidu kama ja see on teine kord elus, kus kama mind üllatada on suutnud)

  6. kristel says:

    ah see! seal kohvikus me käisime ka muidugi – kohvikutantede asi eksole;-) -tigudiivanid ja interjöör tervikuna oli väga lahe (anni arro ju), aga toidud….. nii vähe kui neid seal menüüs üldse valida oli (enamus oli läbikriipsutatud ehk siis otsas) – ei jätnud küll mingit muljet. vaade on sealt kohvikust aga lihtsalt super! me vist istusime katusel – suvi ju!

    järgmiseks korraks soovitan teile seda teist klaasidega kohvikut siis (pigem vist jah restoran) – hinnad on meeldivalt viljandid!

  7. triin says:

    mina olen käinud Viljandis keskkoolis. Ja elanud maal ja elanud Tartus ja nüüd elan Tallinnas. Minu kindel veendumus on, et elada on hea kas suures linnas või päris maal. Väike linna on ahistav ja depressiivne :D Andku andeks kõik väikelinna elanikud :). Ja noh eks seal võib ju olla tore, aga ainult siis kui oled väikeste lastega (nagu sina :)) Aga kui lapsed kasvavad, siis on see nüri koht kasvada.

  8. Kas see on Pikk tänav? See punane maja paistab Nõgese Matsi maja moodi…

  9. Efka says:

    Oehh, Viljandis polegi nii ammu käinud :)

  10. maris says:

    õnneks te ei koli nagunii kuhugi, kuna kõigepealt peate ju siinse maja maha müüma jne. me oleme seda lugu juba kuulnud.

  11. Sigrid says:

    Viljanid on väga ilus linn ja ma olen seal oma 12 aastat elanud, aga vat minu hing veel sinna tagasi elama ei ihka. Mina pean elama kuskil, kus ikka meri lähedal. Naudin Viljandis külalise staatust ;D

  12. nelladella says:

    Mina armastan Viljandit. Aga seda sa juba tead:-)
    Ja hoian pöidlaid, et teile see maja lõpuni meeldiks ja et siis kunagi saaks koos lahedat mulgielu elada!

  13. Riina says:

    Minu kodulinn! Ma ei vahetaks oma kodukohta ühegi teise Eesti või välismaa linna vastu. Ja iga aastaga muutub see linn ilusamaks ja arsamaks. Parajast suurt aga samas parajalt väike! Igatsen neid lõputult pikki jalutuskäike mööda linna ja linna ääri!

  14. Tinn says:

    Mina sündisin selles linnas, käisin lasteaias ja koolis. Siis põrutasin teisele poole maakera ja olin ikka liiga pikalt seal, et arusaada, et Viljandi on parim paik maailmas (ok. eks mujal on ka häid kohti). See rahu, mis siin linnas on ei ole võrreldav teistega ja kui hea on siin veel last kasvatada. Samas on kõik vahemaad väiksed, kui tahad minna Pärnusse või Tartusse 45 min. ja kohal. Ja ega Talllinngi kaugel ei ole. Ennegi Tallinna kinno või kohvikusse sõitnud lihtsalt uit mõtte peale.

  15. daane says:

    to kristel: mis hotell see, kui saladus ei ole?:)

Leave a Reply

