kaks last-kaks inimest

_mg_5888

Beebist peast ei olnud minu arust mu lastel mingit eriliselt suurt vahet. Hakkasid kõike tegema enam-vähem samal ajal. Juukseid pole ja hambaid ka mitte pole kummalgi piisavalt ega varakult :)

Aga nüüd iga päevaga näen ma järjest rohkem kui erinevad inimesed nad ikka on.

Eile õhtul tuli Ketlin alla ja küsis, et kas ta võib sellist mängu mängida, et paneb ühe rea pükse/seelikuid, nende peale sobivad pluusid ja siis kõige ülemine rida kampsunid. Natuke kogusin ennast ja lubasin panna kolm paari ning kui valmis on, siis vaatama tulla. Varsti hüüdiski teiselt korruselt – Krista…valmis!

Ja ütleks, et päris hästi pandud…no esimene kolmik…see kaugem…ikka väga hästi valitud..toon-toonis komplektid isegi omavahel.

Lubasin siis veel kolm komplekti panna :)

_mg_6033

Liisu samal ajal harjutas kükist püsti hüppeid :)…kükitas maha ja hüüdis üppe eem (hüppan veel) ja muudkui hüppas.

Samas vahetab meil Ketlin siin õhtul pidevalt riietust ja siis jookseb Liisu temaga alati kaasa ja on tänulik modell, kellele siis cobiv autfitt selga sobitatakse.

Lasteaeda minuku riiete valikul ma juba ammu enam ei sega vahele. Paneb endale õhtul komplekti valmis :)

_mg_6010

Söömisega on nii…et Liisul on parem isu, aga tema kulutab ka märgatavalt rohkem energiat. Üks õhtu leidsid nad mõlemad üllatusmunad. Kui Ketlin kooris muna seest üllatuse välja, siis Liisu pistis kahe suupoolega shokolaadi ja lõpuks tegid nad vahetuskaupa, Ketlin sai Liisu üllatuse ja Liisu Ketlini shokolaadi :)

Ning seejärel läks Liisu oma igaõhtustele jooksuringidele :)

Liisu sööb hommikuti ja Ketlin õhtuti.

Telekaga on nii, et Liisule ei lähe telekas üldse korda. Täna ma panin teda teletupse vaatma…täpselt 5 minutit vaatas ja siis kõndis toimetama :)

Samas Ketlin võib vabalt tundide kaupa vaadata. Küll aga midagi ilusat ja helget…igasugune kole hääle või meeleolu ei sobi kohe kuidagi…..

_mg_6004

Emotsionaalselt käib Liisu palju madalamate võngetega….Ketlin naerab rohkem ja samas viriseb ja vingub ka rohkem.

Sportlikus mõttes on ikka Liisu meil tegijam. Hommikul tahab kohe õue rattaga sõitma minna ja rahulikult võib pika maa vahepeal jalutada.  Ükspäev kui me tegime väikese jalutuskäigu, siis Liisu kõmpis vapralt samal ajal kui Ketlin virises, et ei jõua ega viitsi.

Rattaga ei taha Ketlin üldse sõita, küll aga Liisu…igapäev ja koguaeg…

Kunsti ja laulu asja ma Liisu kohta ei oska veel arvata…see on aga kindlalt täiesti Ketlini teema…

Magama minnes pole Ketlin kunagi midagi kaissu tahtnud…Liisu aga valib endale igaks õhtuk seltsilise…eile õhtul näiteks arvutihiire :)

Mida rohkem ma aga praegu eirnevustele mõtlen, seda enam tulevad mulle meelde sarnasused :)))

_mg_6007

6 Responses to kaks last-kaks inimest

  1. Katrin says:

    No näed siis, viimasel pildil laua valged sokid kenasti peal :)
    See on jah nii,et järsku avastad, et pesamuna asemel on järksu inimene ja isiksus kes tahab ise otsustada ja oma soovide järgi käituda :) Esimene pilt on hästi MÕÕNUS :)

  2. p6rgukiz says:

    Igav oleks ju, kui lapsed oleks täpselt ühesugused :) Mul kõik kolm erinevad, ainult seda võin öelda, et poisterahvad on palju rahulikuma iseloomuga :)

  3. evelynco says:

    See teleka vaatamise asi. Meite poja ei vaadanud ka üldse telekat, kuni selgus et ta ei teinud seda sellepärast, et ta lihtsalt ei näinud sealt midagi.

  4. Kratt says:

    Minu kolm last on algusest peale kõik hästi erinevad olnud. Ma olen kogenud emaks olemist maailma kõige rahulikumale beebile, kes ka kasvades oli rõõsa ja kõigega rahul. Nüüd kõige pisemaga, aga on vanainimestele selline energiapomm aintud, et ei jõua sammu pidada :D

  5. Greteliine says:

    Mõnus lugemine jälle ja ilusad pildid.
    minu väikemees nii paljus su Liisuga sarnane ja Grete Ketliniga. Teleka vaatamisega oli aga meil hiljutigi veel nii nagu teil, et väiksemat lihtsalt ei huvitanud. Ent nüüd, nädal või paar tagasi, avastas Tõru enese jaoks õe eeskujul Pipi ja Hotzenplotzi DVD-d. Ja Muumid meeldivad ka.
    Aga just, ma ka siin mõtlen, et alles oli justkui tita kodus, nüüd aga selline oma kindlate tujude ja tahtmistega inimene. Ja teeb end väheste sõnade ja tegude varal selgemaks kui ilmtingimata tarvis oleks ;-)

  6. krista says:

    ja seda Gretega sarnasust olen ma sinu jttudest ka tundnud…nii et päris huvitav näha kuidas meil edasi läheb…eriti torkas see mulle sima pisikese printsessi sünnipäeval kus nad kahekesi nagu võõras kohas olid …mõlemad nii tõsised :)

Leave a Reply

