uus tuba…

Kui meil kevadel oli nii plaan A kui ka plaan B…siis tänaseks on meil plaan B lõpetatud :)…jeee, jeee…ok mitte veel päris lõplikult, aga enam vähem…

Nüüd ma siis saan oma uut köök-elutuba imetleda… vanasti oli meil nii….või siis ka nii..aga nüüd on nii :)

Ma nüüd tulen küll täitsa vaöest otsast, aga mis siis…enne oli meil punane trepp nüüd on lumivalge :)…eks näe kui kauaks…aga see oli mu unistus..

vanasti oli meil siin seinas samamoodi hunnik pilte, aga igaüks oli omas raamis, nii et sein oli pisikesi naelu täis :)…nüüd me meisterdasime Kallega aluse, kuhu saab siis pilte knopkadega panna…tüdined ära paned uued pildid…

Meie uus söömisnurk… Ma ei saagi aru, mida ma vanasti mõtlesin, aga praegune lahendus on ikka väga mõnus…ohh ma vaatan, et mu laua jalad ei paistagi :)…lauajalgadel sai ostes üks paras jupp maha lõigatud, mis nüüd jälle tagasi liimiti, aga et ikka silma jääks, värviti need “sokid” valgeks :)

lapsesõbralik söömisnurk :)…aga pole hullu, mul pesumasin töötab täitsa hästi :)

kõige vähem muutus see nurk…ainuke vahe, et kõik punased pinnad mis meil olid, on nüüd valged…postid ka :)

Enne veel kui remonti tegema hakkasime, oli mul paar kindlat soovi…võimalikult palju valget värvi ja naturaalseid kangaid. Kardinad soovitavalt tumedad ja siidist. Kui kõik värvid olid valitud ja mul padkad tehtud, siis käis Kalle punase lillepotiga ringi ja ütles, et särtsu on ikka ka vaja…

Nii ma siis otsisingi ikka ühe punase padjakoti tagasi :)

Vaiba kohta ütles Kalle, et tema enam karvuajavat vaipa ei taha.. aga tahab sellist, mis oleks pehme ja soe…

Selliseid ida mustreitega vaipu olen ma ise juba ammu imetlenud ja nüüd ongi meil üks selline…soe ja pehme ja villane…

padjamustrid

Nüüd istun mina keset söögilaud ja Liisu sööb oma lemmikkohas võileiba…

Minu lemmik köögiaksessuaarid :)

Ma üldse ei varjagi, et mina ise olen tulemusega rahul ja õnnelik :)

10 Responses to uus tuba…

  1. elisabeth says:

    sinu enda lauset kasutades/ekspluateerides:” ma üldse ei varjagi, et…ma olen KADEDUSEST mürkroheline!” need on täpselt sellised pildid, mida vaadates tundub, et sellises kodus saavad elada ainult üdini õnnelikud ja rõõmsadning endaga rahul olevad inimesed :)! 10 punkti!

  2. liina says:

    Yeap… mina ka roheline :)

  3. karin says:

    kas te oma koduga juba mõnel konkursil olete osalenud?

  4. inimesed vajavad muinasjutte! rasketel aegadel seda enam.
    sina oled vaieldamatult oma elu osanud selleks kirjutada ja pildistada!
    ainult et… mäletad Võikest Printsi ja tema lauset, et kui sa oled kellegi juba taltsutanud, siis sa tema eest ka vastutad!
    ja meie kõigi, sinu blogi külastajate/lugejatega sa täpselt seda nüüd teinud oledki!
    seega…nüüd vastuta:)!
    nüüdseks lasub sul juba suisa kohustus mitte muutuda evelin ilveseks. ja kindlasti on teie puhul keelatud ka ootamatu “kõik ilus saab üks päev otsa” lõpp.

    Kuulsuse ja ilusa elu koorem läheb aina raskemaks kanda:) edasi saab Väikesest Printsist juba majandusteadus, klientide suurenenud ootused…jne…jne…:)

  5. sipelgas says:

    Seda valget treppi märkasin ma juba piltide peal ( seal kus tüdrukutel roosad kelidi seljas) ning mõtlesin, et valge trepp teeb ikka nii ilusa valguse kohe.
    Kodu on väga ilus ning kõik lahendused super.
    Tubli!

  6. inga says:

    ma ka ei varja, et ma oleksin sinu asemel rahul ja õnnelik;)
    ma ka mõtlesin valget treppi juba varem silmates, et sul on nüüd kodus oma väike stuudio, kus saab valgel pildistada:) ma usun, et see on sulle väga sobiv lahendus!

  7. Marje says:

    Leidlikkust teil ikka jagub. Suudate oma mini kodusse niipalju ilusaid asju ära mahutada ja selle kuidagi palju suuremaks teha. See on täis elu ja soojust ja hubasust. Ja mõned elavad endiselt oma suures igavas kodus ja suudavad mitme aastaga vaid mõne seina üle värvida ja vaiba ning padjad osta. Tea kas peab lisaks fotograafi teenustele veel sinu kodukujundamise teenuseid ka kasutama hakkama:) Igatahes respect!

  8. Katrin says:

    Ilusad pildid!
    Eelmiste postide piltidest juba märkasin, et miskit teil seal toimub :) Noh, et söögilaud hoopis teises kohas ja trepp :)
    Väga ilusad lahendused ja ruumi tundub ka nüüd palju rohkem olevat.

  9. […] ammu oli meil NII ja ma vaatasin et alles oktoobrilõpus oli meil NII. Nüüd aga on jälle […]

Leave a Reply

