toidupostitus

Ma olen siin nüüd juba peaaegu nädal aega tubli koduperenaine olnud…ja vaikselt ka mõned pildid teinud :)

Ma siis alustan oma eilsest “hitist”

Sissejuhatus on selline, et ükskord paar aastat tagasi oli meil kukupai lõpupidu ühes aias, kus meie olime nagu kontvõõrad, sest ei omanud seda infot, et midagi pidi kaasa võtma. Selle eest olid teised tublid olnud. Nii ma laua pealt leidsingi ühe imehea juustukoogi.

Lõpuks hakkas mul juba imelik, sest mul oli selline tunne, nagu ma oleks terve selle koogi üksinda ära söönud. Näiteks sõbranna Katrin ütles, et tema küll ei mäleta, et selline kook seal oleks olnud, mis omakorda on ainult kinnituseks minu eelmisele lausele :)

Ühesõnaga ma tubli perenaisena küll jätsin retsepti meelde, aga ega ikka ei jätnud küll, nii et suur oli mu rõõm kui ma selle piruka ühest sada rooga raamatust leidsin.

Nüüd ma siis olen seda vahel rohkem ja vahel vähem teinud ja mulle on jäänud mulje, et maitseb see kõigile :)…

Mis asja veel eriti võluvaks teeb, on see, et selle tegemine võtab päriselt ka aega max 5 minutit….noh ja siis ahjus oli ta mul eile mingi 40 minutit…

Vaja on ainult aineid, ühte suurt kaussi ja lusikat…ning vormi kuhu tainas panna…

Ma nüüd reptsepti siia kirjutama ei hakka…sest see on siin olemas :) … ohh ma irooniana loen sealt, et see kook oli mõeldud kaheksale ;)))…meil jäi neljast inimesest (ok lapsed sõida ka, aga mitte nelja eest) üks tükk alles :)

Aga ma ütlen, et mul küpseb küll natuke kauem kui 30 minutit ja meresoola ma panen mingi 3/4 t-lusikat, seda siis seda purustatud varianti…ma ükskord unustasin soola panna ja siis ma oleks ka saanud öelda, et see oli mingi maitsetu värk küll ;)

Eilsest salatist olen ma juba kirjutanud…ja eile ei saanud ma enne magamagi minna, kui ma kõik olin ära söönud…noh nii igaks juhuks…meil ju suur pere ja ma ei taha seda üllatust hommikul, et keegi on enne mind jõudnud :)

Aga muidu on üks mu lemmiktoite see..

Kõik selleks toiduks vajalikud ained peaks mul ka alati külmutuskapis olemas olema..

Kõige pealt tuleb vesi keema panna ja riivida näiteks 2 porgandit, ribastada mõned singiviilud ja sibul.

Selle aja peale peaks juba vesi ka enam-vähem keema minema…pasta soola ja tortsu õliga potti ja teised asjad pannile. Nüüd peaks rääkima, et sibul ilusti klaasjaks, aga seal porgandi mäe alt ei saa sellest nagunii aru…kui on tunne, et kõik on kuum, tuleb panna peale koort :)…minu kaalujälgiv pilk ei luba kuidagi sinna kahte pakki vahukoort lajatada, nii et tavaliselt piirdub kohvi omaga ja eriti kaaluva pilguga panen nats jahu ja veet ka ;) ja koort nii palju ei pane…

Nii nüüd hakkab pasta varsti valmis saama ja viimane aeg on juustu riivima hakata…

Pasta valmis siis valan selle kõik kastmesse…osa juustu ka juurde..ülejäänud hunnikus lauale…karjun “poisid” sööma ja enne veel kui pool tundi täis saab, on söök ka ära söödud :)

Nagu nende pastadega on, ei kannata nad ju sööjat oodata, nii et kiirelt tehtud ja kiirelt söödud.

Kindlalt kuuluvad meie pere lemmikute hulka kokteilid. Minu lemmikvariant on näiteks selline…

vähemalt kolm banaani

suur peotäis külmunud marju…täitsa ükskõik milliseid :)..aga parem on kui nad on külmunud …ma ei tea miks..siis on ikka asi kokteili moodi

siis ma olen pannud mingit jogurtit…sellist mis külmutuskapis on…noh kallanud niimoodi mõnuga….

aga et asi väga paks ei tuleks, peab piima olema rohkem kui jogurtit.

siis tuleb keerisesse ajada ja kõik ära juua…selle viimasega meie peres probleemi ei ole :)

Aga ma hoiatan igaks juhuks ette, et mõne mu sõbranna jaoks ei ole see piisavalt magus….nii et ma arvan, et kes ikka magusat tahab, peab midagi magusat ka sinna juurde panema…

Mulle meeldib, et ta on paks ja külm ja kerge :)

Ma ju ütlesin juba, et meie pere lemmik on see…?

Nii ja suhkrusaia jutu jätan järgmiseks korraks..

3 Responses to toidupostitus

  1. nelladella says:

    Mul on juba mõnda külma kokteili isu olnud… Mmmmm.. Aga meil pole blenderit. Ja mingit muud purustajat ka pole. On ikka elu:-)

    Aga pastat sööme me küll mõnuga. Ja tihti:-)

  2. karin says:

    mina teen ka selle juustukoogi sarnast toitu. ainult ilma hapukooreta ja siis on see prae kõrvale lisandiks. kindlalt proovin kooki ka teha! küpsetatud kodujuust on üllatavalt maitsev!

  3. liina says:

    Ma ikka imestan kui soe teil toas on, et lapsed nii vaheste riietega. Inglismaal on majad ikka lopp kehvasti soojendatud, meil on pidevalt soojad hommikumantlid seljas… hommikust hilisohtuni :)

Leave a Reply

