Suure õe päev

Meie peres võib juhtuda nii, et mõni õhtu kell pool üks jooksevad veel mõlemad lapsed rõõmsalt ringi. Kalle üks õhtu just mainis, et tema võis nii kaua üleval olla küll ainult vana aasta õhtul.

Üleeile just niimoodi jälle juhtus ja tegime siis järgmise päeva Ketlinile lasteaia vabaks. etteöelduna tuleb ära märkida, et õhtul oli ta kurb, et ta ei saanud lasteaeda minna…ma olevat keelanud tal minna ;)…aga see selleks…

Hommikul vara tuli meil tädi Vaike ..meie majaingel, kes käib kontrollimas, et meil sass üle pea ei kasvaks. Ja kui meie pere tüdrukud lõpuks üles tõusid oli Kalle juba ammu ära läinud.

Kuigi meil oli algul plaan parki minna, ei oleks seal vihmaga eriti tore olnud ja mängutppa ei tahtnud Liisu nohu pärast minna. Edasi läks käiku plaan B :)…mina teen natuke tööd ja lapsed “aitavad” Vaiket. Väga hästi toimis ;)..minu jaoks.

Lõunaks tegime Ketliniga plaani, et lähme sõidame piltide järgi ja mäkdonaldsisse kui Liisu magama jääb ja siis tuleme koju sööma…

Järgmine hetk oli selline, kus mina ainult heldinult pealt vaatasin ja Ketlin Liist õue minekuks ettevalmistama hakkas… otsis talle riided…ise küsis veel sahtli juures kumba sa tahad (täpselt nagu mina alati)….ja pani veel ennast ka riidesse…

Ma ütlen, et kui niimoodi iga päeva oleks, siis oleks mul ainult hea meel kui ta kodus oleks ;)

Ringsõidud sõidetud ja käigud käidud oli meil ilus puhas kodu ja 2 rõõmsat last. ….kes edasiseks otsustasid

minu seljas elada :)…Kõiki tegevusi tegid minu kõrval, seljas, kaelas jne…isegi pannkooke…

Pannkookidega oli nii, et kooke söödi tegemise ajal..ja kui kõik valmis said ja laua taha istusime…hetkel jõuan ma veel kiiremini teha kui nemad süüa :)…söödi ainult moosi.

Nüüd ma oma heldimuse juures ikka tõin fotoka ka alla…

Ja kui juba pilti tegema hakati, siis tuli ikka pildile ilusti jääda…

Liisu kaasas läks Ketlin kostüüme vahetama ja oli hirmus pettunud, kui Liisu enam ei tahtnudki selle kleidiga poseerida…

Ühesõnaga…vastukaaluks  Samueli pere raskele päeval oli meil lausa imeline päev…ainuke raskus oli füüsiline, kui nad mul kahekesi seljas elasid :)…..aga natuke ikka väsitav oli küll nii et tänane päeva ühe lapsega on ikka puhas puhkus ….


edasi läks juba tõsiseks riiete vahetamiseks, nii et kogu karderoob oli põrandal maas… liisule nii meeldib kui Ketlin talle riideid selga topib..ta saab siis ka osaline olla…aga see on üks teine jutt

4 Responses to Suure õe päev

  1. nelladella says:

    Vot seda ma räägingi, et pean lihtsalt mõnda aega veel kannatlikult ootama:-)
    Tegelikult hull päev läks mööda ja nüüd oleme jälle rahulikud ja rõõsad.

    Nele

  2. Katrin says:

    Armsad piigad :)

  3. minul on küsimus Ketlini ja Liisu emale….
    et kuidas küll sina tulevikus oma lastele albumisse pilte välja valid?

  4. krista says:

    ainult need kõige ilusamad :))….aga just tulevikus ;)

Leave a Reply

