Lasteeine

Ma tegelikult olen natuke sellest enne juba kirjutanud, aga kuna mul siis sellist kaunist illustreerivat materjali polnud :)…siis ega küll küllale liiga tee…

Nimelt tubli pereema nagu ma olen, käime me vahel hamburgerit ostmas.  Kuna olegem ausad, on see praktiliselt ainuke koht kust aknast midagi müüakse. Ja kui sul on kõht tühi ja sinu ühel lapsel on kõht tühi ja teine näiteks magab samal ajal, siis on sul valida, kas öelda ühele et ta ei saa midagi praegu või sõita hamburgeri akna juurde.

Noh igasugu kolmandaid variante on ju tegelikult ka ;)…näiteks sõita koju ;)…aga see selleks…

Ühesõnaga oleme me siis akna taga ja raske arvata mida Ketlin tahab. Mänguasja loomulikult…ta on tavaliselt nõus kõigest loobuma kui ainult mänguasja saaks. Aga kui valimiseks juba läheb, siis võtame terve lasteeine.

Ma vaatasin, et eelmine kord ma antud teemal kirjutasin aasta aega tagasi ja siiamaani ei tea mäki töötajad, et lasteeine ei peaegu koosnema hamburgerist, friikatest ja kokast.

Lasteines võid valida friikate asemel porganipulgad ja gaasiga joogi asemel õunamahla. Kusjuures, see on üldse üks väheseid kohti, kus müüakse 100% mahla kõrrejoogina.

Nii me selle lasteeine siis tavaliselt kokku panemegi. Kusjuures, tuleb veel ka kasti kätte saades kontrollida, et ega seal friikaid ei ole…vähemalt 2 korda on olnud.Seda, et tellimuse esitades tellimuse vastuvõtja kellegi käest nõu küsima läheb, seda juhtub iga kord.

Sellise tellimuse juures on mul alati tunne, et ma olen vist ainuke, kes niimoodi tellib :)))

Noh ja mina tellin endale ka midagi ;) tavaliselt midagi kohatut ;)…ja cocat, mida võivad ainult täiskasvanud juua :)…ma ausõna olen Ketlinile ka pakkunud, aga ta vist ei julge proovidagi….

Liisule, kes tavaliselt on selles magaja rollis ostame ühe mahla ja kodus kui ta on üles ärganud, võib ta kõiki meie ülejääke süüa…eile osutusid tema lemmikuteks porgandid hapukoord kastmega :) algul sõi ta minu mundris kartuleid ka, aga Ketlin võttis talt need ära, sest ta olevat neid ainult sinna hapukoore sisse toppinud ega söönud neid…

18 Responses to Lasteeine

  1. Anu says:

    oi meile ka mäkk väga maitseb, ja just friikad. kõrrejooki tellime küll. aga no viimastel kordadel oleme vähemalt sõpaka-tammsaare ristis ikka petta saanud haledalt ja nüüdsest kas käin sees ostmas või siis kontrollin tõesti kohapeal kõik üle. samas 7-aastane juba nii aasta aega enam lasteeinet ei taha, kuna need mänguasjad vist liiga titekad tunduvad või siis lihtsalt meeldib talle big mac. et asi väga reklaamihõnguline ei tunduks, siis ma igaksjuhuks lisan, et burksi sööme umbes nii kord kuus-kord kahe kuu jooksul, ja lastele räägime kogu aeg, et rämpstoit on see.

  2. Age says:

    Nii. Nüüd ajasid mulle isu peale. Ja kust ja kuna ma seda nüüd saan? Vot see on üks asi, mis väikelinnades elades välistatud on. Meil on küll hamburgerit müüa, aga see pole mc.

  3. maris says:

    seda nalja muidugi kõik teavad, aga ma kirjutan ikka. leevike käis ükskord isaga mc donaldsis (jaak ei salli sellist asja absoluutselt) torust alla laskmas. ja et viisakas oleks, siis nad ikka ostsid ka midagi. ühe tee.
    aga meie oleme juba ammu kokku leppinud, et neid mänguasju me ei osta. kui ei peaks just midagi üliväärtuslikku olema. sest mulle ei meeldi need asjad, tavaliselt jäävad kohe vedelema ja on plastmassist. meie käime seal kord kahe kuu tagant seepärast, et mõnikord lihtsalt on vaja keset päeva autoaknast latte kohvi ja leevike saab siis mundris kartulid ja kõrremahla või porgandid või äärmisel juhul friikad, mõnikord on saanud ka spraiti.

  4. inga says:

    meie mäkis käime väljamaal pikki vahemaid läbides. et nagu selline tunne, et tead, mida saad:P ma ei tea isegi, kas mäki menüü on igalpool sarnane. viimati käisin mäkis londonis olles (sõin kanasalati).
    kodumaal me käime hoopis hesburgeris. seda nii kord kahe-kolme kuu jooksul, tavaliselt kusagilt õhtul autoga koju sõites. mina olen see julge, kes keset ööd ütleb, et nüüd sõidame drive-inist läbi, sest ma tahan üht kanaburgerit:) toomas ei oska veel ise tahta, tema saab seda, mis me talle anname. tavaliselt sooja saia burgeri ümbert:)
    ma olen ikka veendunud, et parem süüa vahel rämpsu, kui söömata olla.

  5. krista says:

    ma siis pean ka ütlema, et Kalle meil ka kaasas ei käi…küll aga ma olen kuulnud, et Ketlin pidi pärast kunstitundi tahtma sinna minna, sest tee läheb sealt mööda…ja nüüd ma pean nad enne seda auto peale võtma…ja nad ei saagi bussiga sõita….

    Agele…ja trammiga ei saa te ka sõita. Me ikka viime lapsi vahel eksootika mõttes trammiga sõitma…aga isegi meie peame enne autoga trammi juurde sõitma :)))

  6. krista says:

    Ingale…meil isegi Ketlin nimeatb seda kohta kuuma saiaks…sest tükk aega oligi see soe saai kõik mis ta seal putkast sai :)…nüüd on isegi Liisu vist kaks korda saia saanud :)

  7. mermaid says:

    Me käime vist korra kuus mäkis.. seal on ainus normaalse maitsega burger.. muidu neid burgereid pakutakse igas söögikohas.

  8. Krentu says:

    Oh kus mul tuli nüüd mäki isu! Me alles käisime seal, siis kui meil kokkusaamine oli. Ja minule see mäki drive in väga meeldib :) Maibrit on alati nii õnnelik, kui saab endale mänguasja valida. Ja talle maitseb ka see hamburger. Kusjuures ma üldse ei ole kuri selle mäki toidu peale ega nimeta seda isegi rämpsuks, niikaua kuni seda harva sööme. Minu meelest on makaronid ketšupiga veel mõttetum söök kui hamburger. Ja coca on ka meie peres suurte inimeste jook :)
    Ainuke häda selle mäkiga on, et pärast söömist on selline halb tunne- oleks nagu kõht täis aga pole ka. Võileibade söömisel on mul see sama tunne. Ma olen lootusetu sooja toidu armastaja vist :)

  9. maris says:

    nojah, krentu, välja arvatud see, et makaronid ketšupiga (mida me küll kunagi kodus söönud pole) tarvis pole kellelgi elusalt nahka seljast tõmmatud, nagu veistega toimub. sest mc donaldsi tööstus on nii kiire, et neil oleks liigne ajakulu need loomad enne tappa ja siis hakata tükeldama. head isu kõigile hamburgerisõpradele.

  10. Erin says:

    Huvitav, kas meie pere on siis ainus, kes endale mäki burgerit kuidagi sisse pigistatud ei saa. Ma olen ühe korra elus, nii umbes 10 aastat tagasi, sealt ühe burgeri ostnud ja rohkem kohe üldse ei taha. Kui meil vast kord aasta-paari peale hamburgeri isu tuleb, siis jalutame Nõmme teele Staapi või otsime mõne Nehatu putka või vahel teeme ise kodus burgerit. Mulle meeldivad need “kodused” kapsasalatid, hapukoore-ketšupikastmed jne. Samas näiteks kohe kaheseks saav laps pole burgerit ega friikaid unes ka näinud.

  11. krista says:

    Erin – mul on sama asi hesburgeriga :))….aga ma mäletan ühte sellist asja, kui ma esimest korda rase olin ja veel aktiivselt perekooli lugesin, siis ükskord seal kõik isutasid Liinu tee hamburgeri järgi ja pärast naersime, et nüüd käisid küll seal kõik rasedad…mina küll käisin :)

    aga mis lastesse puutub, siis ma küll ei taha olla ütleja, mis neile maitseda tohib ja mis mitte…kui talle maitsevad makaronid, siis palun väga…. ma tahaks näha ühte itaallast, kes kaks päeva ilma pastata oleks :) ja ka ei arva ma et toiduvalmistamise keerukus kuidagi toidu väärtuse või maitsega võrdelises seoses oleks :)
    Suure itaalia köögi austajana arvan, et lihtsuses peitub võlu…nii et ketshup on suhteline…pasta marinara kastmes kõlab paremini?

  12. Krentu says:

    Maris, kas Sa tõesti usud ka kõike neid jutte, mida “padurohelised” ette söödavad? Nende fantaasial pole kohati ikka üldse piire. Ajal kui ma veel GMO-dega tegelesin, siis ei suutnud ära imestada, milliste argumentidega välja tuldi… Kaine mõistusega polnud seal midagi pistmist.
    Aga noh, vähkide keetmine on ikka jube küll (mida meie küll kunagi kodus söönud pole) :)

  13. Heiko says:

    Lisaks arutellu veits destosterooni… säärane mutrite ja õli järgi lõhnav küsimus. Kui mõnel perel on mitmeid kordi mainitud šoti toitlustusasutuse lasteeine mänguasjadest jäänud nurka vedelema üks Guido [http://fan.howlingmoon.net/guido/], siis ma pretendeerks… eixster [ät] gmail.com ;)

  14. maris says:

    Usun ikka, kui ma olen filmi näinud. Aga eks ma ikka mõnikord lähen Mc Donaldsisse ja mõnikord joon kokakoolat ja pruugin muid sarnaseid asju.
    Ma lihtsalt mõtlen, et tegelikult ei ole asi toitudes, vaid valmistamise viisis. Mu arust pole paremat toitu kui ise käsitsi valmistatud pasta ise värskelt valmistatud tomatikastmega. Ka seda võib mõnel juhul makaronideks ketšupiga nimetada. Samas saab ka hamburgerit teha kodus ja väga tervislikult. Osta kvaliteetne liha, valmistada sellest hakkliha ja seejärel kotlet ja panna see koos rohke salatiga vastvalminud täisterakukli vahele. Mc Donalds aga ei hiilga värskete toiduainetega, see kotlet on nii sada korda töödeldud, et ma ei usu suurt seost lihaga. Eks ma olen ka mõnikord selle eine nahka pistnud elus – no ja on ju algul küll mõnus matsutada, kui kõht tühi on. Aga pärast on tunne, nagu oleks söönud saepuru. Ei saa olla ega istuda ega astuda.

  15. Triin says:

    nii palju kui on inimesi nii palju on ka arvamusi:) meie pere eelistab Hesburgerit, aga patustama satume kahjuks/õnneks harva…

  16. liina says:

    Ma ei tea hullema maitsega sooki kui seda mis McDonaldsist saab :) Hamburgerid on koige paremad kui nad on kodus tehtud.

  17. Katrin says:

    Ameeikast jäi komme ise kodus burgerit teha ja grillida. Vot need on head. :)

  18. triin says:

    me ka käisime ükskord Hesburgeris. Seal oli nuudlirooga kanaga maksis 57 krooni. Ma mõtlesin, et näed kui tore. Ja tellisin ja see mims letitaga ütles, et need on need kiirnuudlid. Need, mis poes maksavad 2 krooni. See tundus mulle peadpööritavalt imelik. Me sõime tol korral siiski hamburgerit. Meie laste lemmik on von Krahli toru tuunikalaga. Aga kiirtoit, kui kusagile sõidame… No pirukad ikka rohkem. Pizzat nad ei söö ja hamburger on nii metsik toit, et seda suudavad meie lapsed ainult vabas looduses süüa või pean lapiga kõrval seisma. Aga enamasti ma olen roolis :)
    Krista ma saatsin sulle ühe maili. Ma ei tea kas sa said kätte. Kasutasin aadresse …@valgemaja.ee. Kas see töötab?

Leave a Reply

