Kuidas me Liisuga puhkame

Ma kaks teemat allpool olevast sõbranna kommist sain inspiratsiooni uueks teemaks :) Mitte teemasse puutuvalt mainin ära, et see sama sõbranna ja minu ema on väga sarnased, kui samal ajal mina ei ole üldse selline. Praegu saan ma mõlemaga väga hästi läbi, aga lapse ja noorena oli mul ikka väääega raske paljudest asjadest aru saada :)…..

Aga siis asjast…. Mul on alati selline tunne olnud, et naistel meil siin veab. Kui ei viitsi enam tööl käia, siis “muretse” endale laps ja saad väga mõnusalt 3 aastat puhata.  Esimese poole sellest võid elu ikka päris mõnuga võtta..noh teisel poolel tuleb mehele kurbade silmadega otsa vaadata või rohkem aega kodus veeta.

Ja  kui sulle siis veel selline elu meeldima peaks hakkama, siis võid seda vabalt järgmiste lastega jätkata :)

No ja umbes niimoodi olen ma seda ka võtnud. Juba rasedana omale uued rasedad sõbrannad leidnud, kellega saab siis koos tittedega jalutamas või kus iganes käia jne….

Liisu on meil nüüd teine puhkusering ja meie naudime seda niimoodi.

Hommikul kui Kalle ja Ketlin on vaikselt lasteaeda hiilinud, siis mina loen ja Liisu magab. Magab täpselt nii kaua kui tahab ja mina saan ka lugeda nii kaua kui tahan ;)..ok nii kaua kui Liisu tahab.

Kui me lauluringi ei lähe, siis me vaatame mida me sööme ja siis sööme hästi kaua, nii kaua kui tahame.

Kui me nüüd tahame, siis me paneme riidesse, kui ei taha, siis ei pane. Mina niisama olla ei viitsi, nii et me ikka paneme riidesse ja lähme kuskile. Lähme täpselt sinna kuhu me ise tahame. Tavaliselt me ikka võtame omale mingi sihi…kas mõne Liisu sõbra või minu sõbra …või mõne kasuliku koha…või mõne vajaliku koha….tänane vajalik koht oli jalgratta sõit. Me sõitsime Liisu uue jalgrattaga vist ligi 2 tundi ringi…Liisu tungival nõudmisel…aga see pole see jutt…

Kui me oleme ära käinud, siis me sööme kui tahame ja kui ei taha, siis läheb Liisu magama. tema tahab alati magama minna…

Nüüd ma võin päriselt ka teha mida ma tahan…ainult et soojalt soovitavalt 30 meetri raadiuses..See ei jäta just eriti palju valikuvõimalusi, aga nooo…arvuti sobib selleks väikeseks puhkuseks väga hästi.

Kui Liisu ärkab, siis ta tavaliselt tahab olla umbes 20 minutit rahulikult süles. Mõnikord kauem ja mõnikord ta isegi magab veel natuke. Nüüd ma saan jälle puhata :)…siis ma vaatan näiteks telekast mõnda oma lapsepõlve lemmikseriaali Liisu süles:)

Kui me niimoodi ära oleme istunud, siis me lähme Ketlinile järgi….Kui Ketlin kuskile laulurigni ei pea minema, siis võivad nad rahulikult koos lasteaias mängida. Seda võimalust ei jäta nad kunagi kasutamata ja näiteks eile olime me kõige viimased inimesed, kes lasteaiast ära tulid.

Lasteaia aias mängimine on jälle mulle puhkus, sest ma ei pea isegi mingit arendavat vestlust pidama :)…ainuke milleks mind vaja on, on kiigele hoogu tegemas…

Siis kui me lõpuks koju jõuame tuleb süüa teha. Abivalmis lapsed istuvad köögisaarel ja vaatavad ja aitavad. Umbes täpselt 30 minuti pärast istume me laua äärde. Ketlin aitab juba ilusti lauda katta ja nüüd võivad jälle kõik süüa kaua nad tahavad.

Edasi tuleb see aeg, kus vanemad peaks oma raskest päevast puhkama ja lapsed tegelevad omaette. Kusjuures nad tavaliselt teevadki seda. Aga meie peres ei lähe ükski laps kell 9 kahjuks magama.. see olekski ju juba liiga ilus…

Kui ma tahaks, siis ma võikski ju kõik päevad niimoodi veeta. Aga ma tahan ikka sadat muud asja ka teha ja ikkagi lõpuks on nii, et Liisu mängib oma asjadega mul siin tooli all, sest ma pean ainult need mõned pildid veel ära tegema…ja kõige tüütum on minu jaoks see päevast päeva asjade ära panemine. Nüüd on juba 4 inimest, kellest asjad maha jäävad…ja ennast tuleb ju sundida, sest kust muidu eeskuju võetakse…

Ma ei saa ka öelda, et see oleks nüüd töö, aga piirangutega puhkus küll…

6 Responses to Kuidas me Liisuga puhkame

  1. Marilin says:

    See kõlab tõesti peaaegu ideaalse puhkusena. ;)
    Kui ma vaid ei teaks, et sinna vahele käib veel mustade nõude ja pesuga tegelemine, ümberläinud tassi koristamine, musta vildika seinalt maha hõõrumine, pissiste pükste vahetamine, halva tuju parandamine jms argisem tegevus :P

  2. Erin says:

    See võib ikka tore olla kui on nii palju sõpru ja tegemisi, et päevad sisustatud saavad. Lapsel kah palju seltsim olla.

  3. mina ei tea, mul poistega küll sellist puhkust pole olnud.
    mul oli vastupidiselt alati tunne, et kui mees hommikul tööle minnes ukse enda tagant kinni lõi, algas temal puhkus.
    ja mina jäin sõtta:)

  4. mermaid says:

    ma tunnen sama, et kui mees hommikul tööle läheb algab temal puhkus..

  5. Katariina says:

    Ma pean ütlema, et tütre võin ma Kristaga nõustuda, aga poja puhul pean küll jääma eriarvamusele… Aga Krista oskab nii kenasti ja päikseliselt kirjutada lapsega kodus olemisest ja põhimõtteliselt ongi see ju selles kinni, kuidas sa ise sellesse suhtud ja kui mõnusaks sa enda ja lapse päeva oskad teha. Aga seegi, nagu palju muud, on reeglina oskus, mis tuleb kogemusega.. On küll ka erandeid.. Ja siiski on palju kinni ka lapse temperamendis.

  6. liina says:

    Minul tuleb kohe uks aastake ‘puhkust’ aga hakkan tool kaimist igatsema, seda juba tean ette…

Leave a Reply

