minu töö

ma ikka mõtlesin järgi, et ma kahte blogi küll ei suuda pidada… enne ma teen oma koduka lõplikult valmis ja oma tööde tegemistestega võin siin ka muljetada…

Ja nagu kõik juba aru said, on kaks võimalust, kas mul ei ole enam tööd või ma ei viitsi seda praegu  teha :)…mõlemal on väike iva sees…natuke midagi oleks vaja teha, aga enamus nendest teeb ennast ise :)

Aga nüüd tuleb vist mu blogi kõige pikem postitus :)…ja kes ennast kuskil ära tunneb ja kohe üldse ei taha mu blogi kaunistuseks olla, siis öelge mulle…

Aga asjast…nagu ma natuke aega tagasi lubasin pool aastat pulmadega liugu lasta, siis nüüd ma jätkan.

Kuigi pulmas on kõige tähtsamad teadagi kes, ei ole päris nii, et ühtegi teist inimest ei ole üldse pildi peal. Tegelikult mulle isegi väga meeldib õhtu otsa kõiki teisi luurata. Pruutpaar ju muud ei teegi, kui musitab käsu peale :)…ok ma liialdan…aga kõike seda, mida teised pulmas teevad, kõik ei näe..isegi mina mitte…

Aga alustame armastusest. Pulmad on kohe selline sündmus, mis toob parima esile ka kõigis külalistes.

Ma käisin nende pulmas ka..ja siin on nad juba abikaasad ja nii armunud…

üks mu lemmikpilte…

Nende seljataga käis mingi pulmamänga, aga nemad näed siin ei lasknud ennast sellest üldse segada…

Teine lahe teema on ehedad emotsioonid :) Inimestele endile need pildid tavaliselt ei meeldi, aga mul endal tekitavad need vaadates alati hea tuju.

Välismaalasest pulmakülaline, kes aktiivselt mängudest osa võttis…

Pulmaisa loeb oma nalja kohe õnnestunuks, kui ta sellist reaktsiooni näeb ;)

üliõnnelik lillepeiu :)

Ja loomulikult on mul igas pulmas peaaegu kõik lapsed piltide peal.  Mõnest on üks, mõnest terve hunnik…

Tema oskas olla üliarmas….

samas siin on ju ka üliarmas :)

Tema oli minu arust täpselt ühe lapsnäitleja nägu, aga ma kuidagi ei suuda tema nime meenutada…selle näitleja ma mõtlen…

ühes pulmas oli ainult üks laps :)

Tema oli selle suve kõige noorem pulmakülaline

aktiivne seltskondlik suhtlemine :)

ma ütlesin, et pulmad toovad meis tunded esile jah?

täiesti tavaline eesti isa oma kahe pojaga :)

ja mitte ainult pruutpaar ei taha koguaeg musitada…

vaid kõik teised tahavad ka pruuti musitada… :)

Siin tulevad nüüd lihtsalt mõned minu lemmikpildid…

täiesti tavaline pulmakülaline ;)

oi kuidas mulle meeldivad kübaraga pulmakülalised…

eks see pulm üks suur mull ju ole…

üks mu selle suve lemmikpulma pilte, kus ei ole ei pruuti ega ka peigmeest lihtsalt üks välismaalasest pulmakülaline

Mõnikord juhtub pulmas nii ka, et mõnda külalist oled sa kuskil näinud….peaks nagu tere ütlema :)..aga see ei olnud see koht, kus sa teda nägid…

kõige stiilsem pulmakülaline sellel suvel..:))))

Ohh te arvate et ei ole tuntud…on küll…siin on 3 paari Uudmäe jalgu ja üks paar Mõisa jalgu :)

ma küsisin hästi informeeritud allikast järgi, et see parempoolne mees pidi abielus olema, aga mitte selle vasakpoolse mehega, vaid naisega :)

Aga see parempoolne mees  on selline armas inimene, kes sellel suvel pani inimesi õnnepalees paari ja me kohtusime ikka päris mitu korda…

Tema kõne on raudselt üks mu lemmikkõnedest..ja seal pulmas, kus ta külaline oli, pidas ta ka kõne ja rahavas ikka mõnusalt itsitas seal ikka päris mitmes ja mitmes kohas…

väga lahe oli kuidas ühes pulmas üks pulmakülalisest lauakaaslane palju popima toruga fotoka rahulikult lauale tõstis. Vaatas siis mulle otsa ja ütles, et tema on ainult harrastaja, aga sellegi poolest minusugustele ta ei meeldi :)….aga ta oli lahe ja lahke ja me vahetasime torud ära :)….hetkel sihib ta mind minu toruga  :)

4 Responses to minu töö

  1. Katrin says:

    Robotpoisi pilt :) Näitleja nimi mul ka ei meenu.

  2. Marika says:

    See andekas poiss on Haley Joel Osment .

  3. Age says:

    Selle postituse peale läksin ja tellisin Evelyni pulmapildid ära. Lihtsalt sa tuletasid mulle meelde kui ilusaid pilte sa meist tegid. Väga uhke on ennast sellistel piltidel vaadata Tänud!

  4. Terje says:

    Mulle meenutab Jass Seljamaad…

Leave a Reply

