tavaline linnainimese päev

Käid mööda blogimaailma ringi ja leiadki teemasid mida kirjutada :)

Kui esmaspäeval mu kallis sõbranna, kes õnneliku maaelu naudib, mul külas käis, ei saanud ma kuidagi mõtteid peast ära, et mul siingi hea :)

Nii ma siis täna mõtlesingi oma kahele viimasel päevale, et oleks kirjas, et nii on ka hea :)

Eile hommikul viisin Ketlini soovil mina teda lasteaeda. Mulle meeldib kohe hommikul õue minna. Minu arust on alati soe…isegi talvel. Kui päike paistab, siis hommikul paistab ta piki meie tänavat ja siis on tunne nagu läheks päikesesse.  Lasteaeda peame nüüd autoga sõitma, aga tee on lühike ja segajateta.

Kui ma koju tagasi jõudsin, olid Kalle ja Liisu juba oma pudru ära söönud ja mina tegin endale oma. Ma olen nüüd tubli ja söön ka hommikul putru, kuigi ainuke puder,mida ma söön on rukkihelbe oma, aga asi seegi :)

Edasine päevakava nägi ette laulutundi ja laulutunni järgset koogi tegemist koos Liisu sõpradega. Kooki tegid emad ja sõid ka emad ja lapsed said väga vähe…aga mis ta siis on nii hea..see kook ma mõtlen…aga sellest ma räägin teine kord.

Kõht täis koju magama. Liisu see tähendab. Minu vaba aeg arvutis :)…Kui Liisu oli üles tõusnud, siis läksid nemad Kallega oma teed ja mina Ketliniga lasteaiast laulutundi.

Katlini laulutnd on mõnus :). Juba sellepärast et keegi ei käsi minul tantsida ja püsti-istuma karata. Mitte et see kasulik poleks :)…aga mina saan Ketlini laulutunni ajal 45 minutit raamatut lugeda.

Kuigi ma algul väga kahtlesin seda nö tipptunnil linna sõitmist. Tuli välja, et meie sõidame teises suunas kui ülejäänud inimesed ja ummikus me peaaegu ksukil istuma ei pea. Ainult üks koht on, aga see on väga tobe ja rumalate inimeste tekitatud koht ja sellele ei tasu hetkel tähelepanu pöörata :)))…iagathes jõudsime nii vara kohale, et saime veel pilditellimused tee peal laborist ära võtta.

Kui laulutund lõppes hakkas juba pimedaks minema, aga meil Ketliniga oli vaja veel talle võimlemissussid osta. Õnneks jäi kõik ilusti koduteele ja susside ja arbuusi ja muude söögiviljadega (Ketlini väljend) me ka koju jõudsime.

Lapsed nõudsid vanni ja kui laps tahab vanni, siis on vanematel küll väga tobe seda keelata.

Mina lõpetasin õhtu telekast ühe lihtsa koduperenaiste seriaali ja mõnekümne lehekülje raamatuga, enne kui Liisu tule ära kustutas.

Täna hommikul ärkasime Liisuga alles siis, kui Ketlin ja Kalle olid juba ära läinud. Nad oskavad seda nii vaikselt teha, et Liisu üles ei ärka :)… mina ärkan ja loen tavaliselt siis raamatut.

Sõime putru, koristasime kõik toad ära, panime pesu pesema ja läksime õue.

Minul oli plaanis aiatöid teha ja Liisul mind aidata. Mässas tema oma käruga ringi, kiikus või ajas mööda aeda naabrikassi taga. Igatahes sai tema ilusti endaga hakkama ja mina endaga :)

Pärast paari tundi rassimist võin uhkusega öelda, et pool aeda on väga korras. Seda ….mmm…. üle 3 kuu esimest korda. Mis siis et aia korda tegemine – rohimine, riisumine, muruniitmine, lõikamine jne. võtab meie aias 2 pikka täistööpäeva, ei leidnud (või tahtnud leida) ma suve jooksul peaaegu ühtegi sellist vaba hetke :)…muru oli pidevalt piinlikuse ääre peal ja mis siis et mul umbrohtu peaaegu ei kasva, oli see peaaegu juba mõnes kohas vööni :)

Nüüd on pool tehtud ja teine pool ootab ees…

Lõunajal sõime Liisuga röstleiba ja tema läks magama, ning isu sunnil panin uue õunakoogi ahju…

Nüüd on mõnus tunne…maja on korras, laps magab ja mina tunnen koogilõhna.

Kui ma ei elaks linnas, mis siis teistmoodi oleks?

Need pildid on eelmine nädal tehtud ja meie aiast :) Esimesel pildil on iluõunapuu õunad :)

One Response to tavaline linnainimese päev

  1. Age says:

    Kui elada linnas sellises kohas nagu sina, siis teeb täpselt sama välja mis maal. Mul elab isa Tallinnas Nõmmel ja tema tagaaias on ka mõnus olla, nagu maal:)

Leave a Reply

