Mina ka

Kui sa oled umbes 10 korda suve jooksul näinud, kuidas sinu silme all inimene niiiiiii ilusaks tehakse, et ta seda ise ka ei usu…ja kui sa siis ise mingil hetkel seal kõrval korra pilgu peeglisse viskad ja ehmatada, et appi ma olen nii kole, siis tuleb midagi ette võtta.

Ma  võtsin siis ka ette. Panin aja nii oma lemmikfotograafi kui ka lemmikmeikari juurde kirja ja jäin imet ootama. Esimese ime ma nägin juba tunni aja pärast peeglisse vaadates. Seekord vaatasin mina ehmatusega, appi, kas ma olen päriselt ka nii ilus. Ausõna… Ja eks ma siis nautisin seda ehmatust ikka õhtu jooksul mitu korda.

Teiseks imeks läksime muidugi pildistama. Kuigi ma nii väga tahtsin õues pilti, ei olnud ilm just meie kõige suurem sõber ja läksime siis stuudiosse. Ega küll küllale liiga ei tee ja nii oli mul terve väike suguvõsa seal kaasas…aga see on üks teine jutt. Kui kõik võimalikud ja võimatud perekombinatsioonid olid pildistatud sain mina omale oma 15 minutit.

Ohh ja mis te arvate, et see oli kerge. Mis viga teistele rääkida ole nii ja ole naa…täpselt nagu ma ise siis oskaks olla…mitte ühtegi head mõtet ei tulnud pähe ja 7 hooaega ammerikasupermodelli oli ka nagu peast pühitud… :))))

Aga… meie armas Diana, klõpsutas ikkagi hoolimata kehvast modellist sellise ime välja :)… hea tunne on see küll kui saad endast sellise pildi, mis sulle endale väga meeldib…muudkui käid ja imetled :)

9 Responses to Mina ka

  1. Katariina says:

    Näe! Saingi lõpuks ikka teada! Tõesti väga ilusad. Tahan ka. Meigiga seekord. Meikari meigiga. Ilusaks.
    väga väga ilusad. Et nüüd hakkad lisaks kaelaehete soetamisele ennast kreemitama ja värvima ka ;-)?

  2. krista says:

    ei usu :)….piisab kui ükskord aastas seda niimoodi teha, et pilt ka alles jääb ja küll ma siis 90 aastaselt õhkan kuidas ma igapäev selline välja nägin :)

  3. Katrin says:

    Imeilusad pildid! Kuigi sa oled ka ilma meikari meigita ilus :)

  4. sirliiz says:

    Esimene pilt on tõeliselt, tõeliselt kaunis :)

  5. maris says:

    minu meelest oled sa iga päev sellist nägu.

  6. Pille says:

    Pildid on tõesti ilusad, Krista!
    No räägi välja, kes Su lemmikmeikar siis on? :)

  7. elisabeth says:

    väga lahe vahepeal fotograafi ennast ka piltidel näha! väga väga ilusad pildid ja tore, et ise ka rahule jäid (sinu blogi lugedes tundub, et oled selles osas üsna nõudlik;)!

  8. Heleena says:

    Ma mõtlesin tükk aega, kuidas ja kas ma Sind tunnen. Nägu oli kuskilt tuttav. Lõpuks mõtlesin välja – me oleme koos käinud Pelgus rasedate joogas jms. Ei, Sina mind ei tea, aga see järjekordne tõestus sellest, et Eesti on väike ja mõned inimesed jäävad meelde. :) Aga tegelikult tahtsin ütelda, et Sul on väga tore blogi.

  9. Merx says:

    Näed hästi armas ja kena välja!

Leave a Reply

