Ketlini uus soeng

Juba mitu, mitu nädalat käisin ma ringi nagu munas kana, et Ketlin kas ma võin sulle uues soengu lõigata. Ketlin kindle ei kustutas kõik mu lootused. Nimelt tahtis ta endale õlgadeni pipipatse ja kui ma oleks saanud lõigata alles päraste seda, siis oleks sinna läinud veel paar aastat :)

Egas siis midagi. Tõstsin siis ükspäev Liisu titetooliga peegli ette ja lõikasin tal tuka 2 mm lühemaks. Ilus sirge joon tuli :) No tal oli ka vaja umbes 5 karva ühepikkuseks lõigata. Tagant lõikasin ka natuke, et vähekenegi tegevust saada.

Kui Ketlin õhtul Liisut nägi, siis lubaski ta lõpuks endal lõigata. Tingimused pani ka..kolme päeva pärast ja uued klambrid. Diil.

Kui ma järgmine õhtu küsisin, et kas nüüd võib lõigata, ütles ta – ma ütlesin kolme päeva pärast ja demonstratiivselt tõstis ta kolm sõrme üles ja luges need ühe kaupa alla. Ma temaga vaidlusesse ei laskunud, sest minu arust arvab ta siiamaani, et pärast lõunaund algab uus päev, aga see selleks…ma võin küll kolm päeva oodata.

Eile sai siis kaua oodatud 3 päeva läbi ja ma tohtisin tukast pool senti ja tagant tervelt 1 sendi maha lõigata. Aga ikkagi…kõige pealt silusin oma lemmiksoneguks – see on selline kõik juuksed ühepikkused armsate vaälismaalaste soeng – ning see järel ajasin vahuga om teiseks lemmiksoenguks – lokid, loomulikult lokid.

Ja kuna meil Liisu jälle magas, siis tegime Ketliniga jälle fotosessiooni :). Ta käis isegi valis omale sahtlist riided selga ja valis endale poosid :)…. ausõna on tema hetkel mu üks lemmikmodelle :)

Issi tuli ka korra pildi peale….

2 Responses to Ketlini uus soeng

  1. Katrin says:

    Õudselt armsad pildid, viimasel pildil on Ketlin kohe eriti mõnus :)
    Ja uus soeng on kena! Eriti klambritega ;)

  2. p6rgukiz says:

    Imeilusad pildid :) Ta on sõna otseses mõttes südamemurdjast nunnukas :)

Leave a Reply

